hoi meiden mag ik ook meedoen? ik wil graag eerst 7 kilo afvallen en misschien dat ik daarna mijn doel bijstel ik wil het gewoon gaan proberen zonder te sporten dmv meer bewegen en proberen minder te eten en te snoepen ps wanneer geven jullie je gewicht elke keer door? 1x in de week? op welke dag lengte: 1.63 begin gewicht: 82 doel: 75 gewicht nu: 82 nog te gaan: 7 afgevallen: 0
Hoi Meiden, Mag ik ook meedoen? Weeg 78 kilo en wil er eerst 8 afhebben. lengte: 176 cm begingewicht: 78 doel: 70 gewicht nu: 78 nog te gaan: 8 afgevallen: 0 Daarna zie ik wel weer verder. Het lijkt me erg moeilijk om te doen met de feestdagen in aantocht en daarom wil ik graag met jullie meedoen als jullie dat goed vinden.
Hallo allemaal Welkom aan de nieuwtjes , natuurlijk mogen jullie ook meedoen. Ik denk dat de meesten hier zich wegen op donderdag en vrijdag. Het resultaat wordt dan ook vrijdag doorgegeven en ik tracht dan in die eerst volgende dagen de lijst aan te passen en hier op deze topic te plaatsen. Dit was oorspronkelijk een 'werkje'/idee van bloempje, maar door afwezigheid enzo, heb ik deze taak nu zowat overgenomen, doe dit graag en met plezier, het geeft ons trouwens moed om door te zetten! Dus vrijdag plaats ik opnieuw een lijst hier, aangepast met de reeds doorgekregen resultaten (na mijn laatst geplaatste lijst) en ook de nieuwe zullen hieraan toegevoegd worden! Hoop jullie vragen goed beantwoord te hebben, indien er nog vragen zijn, stel ze gerust! Groetjes! -x-
alvast aangepas weet het vrijdag pas maar dan geef ik nog wel door Bengeltje86 Lengte: 1.66 Begin Gewicht: 95.0 Doel :70 Gewicht Nu :72.4 Nog Af Te Vallen: 2.4 Al Afgevallen: 22.6
Zou ik ook misschien mee kunnen doen? Ik vind het ook zo moeilijk om vol te houden! Ben toen ik 18 was van de 91 kilo naar de 71 gegaan en nu in 4 jaar tijd zit ik eigenlijk een beetje te schommelen tussen de 70 en de 80 kilo! Zit nu wel weer en beetje aan de top met mn 78 kilo en vind dus ook wel weer dat er wat af moet! Het Sonja Bakker boek laat ik dit keer maar wel in de kast liggen want dat hou ik echt niet vol het is gewoon te weinig als je de hele dag werkt. Heb op voedingcentrum.nl nagekeken hoeveel cal. je binnen krijgt en dat waren er maar 700 tot 800 dus dat is echt veel te weinig. Nou dan begin ik vandaag en weeg ik me elke donderdag. Lengte: 167 cm begin gewicht:78 kilo Doel: 68 kilo Nog af tevallen: 10 kilo Al afgevallen: 0
Hallo meiden, Wat zijn jullie goed bezig hier! Ik wist niet dat dit er was en ben dus alleen begonnen. Maar misschien dat jullie een stok achter de deur kunnen zijn voor mijn laatste kilo's? Mag ik me bij jullie aansluiten? Even kort wat over mijzelf. Zoals je aan mijn banner kunt zien ben ik bijna 5 maanden geleden bevallen van onze prachtige zoon! Na de borstvoeding was ik die extra kilo's echt zat en ben ik begonnen met bakkeren. Hieronder mijn gegevens: Lengte: 169 cm Begin gewicht: 79 kilo (einde zwangerschap 86 kilo) Doel: 64 kilo Gewicht nu: 69,5 kilo Nog af te vallen: 5,5 kilo Al afgevallen: 9,5 kilo (16,5 na bevalling). Inmiddels kan ik bijna al mijn oude spijkerbroeken weer aan en daar ben ik heel erg trots op! Voor een goede BMI moet ik ongeveer 64 kilo wegen, vandaar dat ik nog even door wil zetten. Maar ik vind het wel steeds moeilijker worden. Herkennen jullie dat?
Hallo! Welkom wederom aan de nieuwe! Onze lijst wordt langer en langer, wat zal ik straks weer wat werk hebben, maar ik doe het graag! Dus laat die resultaten maar komen hé! Graag ook al heb je bijna geen resultaat of staat er een plusje op die weegschaal, laat het hier toch even weten, hier wordt je wat moed ingesproken door anderen en dan begin je gewoon aan die nieuwe week. Ik ben ook van plan om in onze lijst de datum te plaatsen van het laatste resultaat, dat zal de datum zijn dat ik die lijst op het forum zet, zo zien we ook wie er bezig is en wie mss een pauze heeft ingelast of hier niet zo vaak meer aanwezig is enzo... Allez meiden schrijven hé, of typen Groetjes!
heey ik ben helemaal vergeten te vertellen hoeveel ik ben afgevallen.. ik woog 64 en ik ben nu 60 ! dus in totaal 4 kilo afgevallen.. ik ben echt blij, het is niet heel veel, maar ik had niet verwacht dat ik zou afvallen!
107,1 vanmorgen! Ik hoop vanaf volgende week weer een beetje te mogen gaan sporten (langzaamaan) dus hoop dan wat harder af te gaan vallen! Groetjes, Josien
mag ik me ook aansluiten? Lengte: 172 cm Begin gewicht: 72 kilo(na de bevalling) Doel: 55 kilo Gewicht nu: 66,5 kilo Nog af te vallen: 11,5 kilo Al afgevallen:5,5 kilo waarschijnlijk vinden jullie 55 erg weinig, maar ik werkte voor de zwangerschap regelmatig als lingerie model.. en dat kan ik nu wel vergeten met die extra kilos! en zeker met me kleintje is het een heel lekker extra inkomen! Ook bekijkt mijn man me nu anders, eerst had hij een lingerie model nu een Shrek! Vind het ook vreselijk wat ik in de spiegel zie! Ik heb Lipolyse gedaan(met injecties verbrand je vet) helpt niks, deed aleen zeer. Heb het HCG dieet gedaan, met injecties houd je de honger tegen, hielp ook niet want ik had aleen maar meer honger! Dus nu op zoek naar ander dieet, mijn grootste probleem is vanaf het moment dat ik gezond wil doen, of het woord dieet in me mond neem ik zo een ontzettende trek krijg in alles wat niet mag! PpPfffff... HELP! Morgen begin ik met sportschool!hopelijk drink ik dan wat meer want ook dat lukt niet! echt een beetje een zwakkeling ben ik ik beweeg wel veel, kleine begint net met lopen dus ren daar de hele dag achteraan!
Hee Dames! Allereerst mijn complimenten voor jullie prestaties! super man.. Mag ik ook met jullie meedoen? Ik begin morgen ook met afvallen.. maar met die kerstdagen voor de deur zie t het donker in. Maar goed dan pas ik wel een beetje op! Mag ik vragen hoe jullie afvallen? ik wil proberen met weight watchers punten tellen en gewoon thuis wegen. Lengte: 1.67 Begin gewicht: 81 (voor de bevalling 92) Doel: 70 Gewicht nu: 81 Nog te gaan: 11 Afgevallen: 0 Liefs Pollewop!
hoi meiden ik wil ook meedoen heb een digitale weegschaal gekocht hij geeft steeds een andere gewicht aan? weten jullie hoe dat kan ik heb heb trouwens bij blokker gekocht voor 20 euro moet ik anders terug geven? en ergens anders halen? weet niet wat ik moet doen wil ook afvallen
ik weeg me pas volgende week! ik heb van het weekend veeeel gegeten en veeel gesnoept, dus even geen weegmomentje voor mij.....
Hallo allemaal, hier ben ik dan uiteindelijk met mijn lijst, aangepast aan de laatste resultaten die ik heb gekregen en de nieuwtjes heb ik toegevoeg. @ Ilayda: graag had ik nog even je gegevens om je er ook de volgende keer er te kunnen bijvoegen. (kijk maar in de lijst, wat we graag van jou zouden weten) @ Siem: dacht jij dat 4kg afvallen niet veel was?!, dat is net heel veel meid, prachtig! In de weight watchers is een gemiddelde van een goed resultaat een halve kilo, dus... zou ik zeggen doe zo voort! @ Judithteresa : Wist je dat je met je begin gewicht en ook nu toch een gezonde bmi hebt?, als je je gewicht wil verlagen tot 55 dan zit je juist op de grens van normaal gewicht, minder mag je dan niet gaan hoor meid! Doe niet meer dan wat je lichaam niet aankan, anders zijn we niet gezond bezig! Zoals jullie zullen kunnen zien heb ik ook laatste resultaat toegevoegd!, zo kunnen we zien, wie er afwezig is of mss een pauze heeft ingelast,... Hoop dat het voor jullie zo goed is?! Groetjes Dani86 Lengte: 1.63cm Begin gewicht: 94.7 Doel: 63 Gewicht nu: 87.5 Nog te gaan: 24.5 Al afgevallen: 7.2 Bloempje55 Lengte: 1.63 Begin gewicht: 100 Doel: 75 Gewicht nu: 98 Nog af te vallen: 23 Al afgevallen: 2 Laatste resultaat : 3-12-07 Wiesje Lengte: 1.63 Begin gewicht: 94 Doel: 80 Gewicht nu: 94 Nog af te vallen: 14 Al afgevallen: 0 Nicole26 Lengte: 1.76 Begin gewicht: 82.4 Doel: 67 Gewicht nu: 77.5 Nog af te vallen: 10.5 Al afgevallen: 4.9 Kiki Lengte: 1.75 Begin gewicht: 78.0 Doel: 68.0 Gewicht nu: 75.7 Nog af te vallen: 7.7 Al afgevallen: 2.3 Bengeltje86 Lengte: 1.66 Begin Gewicht: 95.0 Doel :70 Gewicht Nu :72.4 Nog Af Te Vallen: 2.4 Al Afgevallen: 22.6 Laatste resultaat : 3-12-07 Lilith Lengte: 1.60 Begin Gewicht: 73.5 Doel: 65 Gewicht nu: 72.2 Nog Af Te Vallen: 7.2 Al Afgevallen: 1.2 Sabrien Lengte: 1.64 Begin gewicht: 95.6 Doel: 80 Gewicht nu: 90.0 Nog te gaan: 10.0 Al afgevallen: 5.6 Toys Lengte: 170cm Begin gewicht: 85 Doel: 70 Gewicht nu: 80 Nog te gaan: 10 Al afgevallen: 5 Layla Lengte: 1.67 Begin gewicht: 73 Doel: 65 Gewicht nu: 73 Nog te gaan: 8 Afgevallen: 0 Pendrag Lengte: 1.83 Begin gewicht: 100 Doel: 78 Gewicht nu: 96 Nog te gaan: 18 Afgevallen: 4 Josien Lengte: 1.75 Begin gewicht: 115 Doel: 75 Gewicht nu: 107.1 Nog te gaan: 32.1 Afgevallen: 7.9 Laatste resultaat : 3-12-07 Joyce1980 Lengte: 167 Begin gewicht: 84 Doel: 65 Gewicht nu: 81.3 Nog te gaan:16.3 Afgevallen: 2.7 Siem Lengte: 1.63 Begin gewicht: 63 Doel: 54 Gewicht nu: 58 Nog te gaan: 4 Afgevallen: 5 Laatste resultaat : 3-12-07 Mila24 Lengte: 1.78 Begin gewicht: 69 Doel: 65 Gewicht nu: 69 Nog te gaan: 4 Afgevallen: 0 Nikkie80 Lengte: 165 Begin gewicht: 68 Doel: 57 Gewicht nu: 67.2 Nog te gaan: 10.2 Afgevallen:0.8 Laatste resultaat : 3-12-07 Yummiekriekske Lengte: 176 Begin gewicht: 94.6 Doel: 70 Gewicht nu: 73.6 Nog te gaan: 3.6 Afgevallen: 21 Laatste resultaat : 3-12-07 Piglet Lengte: 1.73 Begin gewicht: 107.8 Doel: 75 Gewicht nu: 102 Nog te gaan: 27 Afgevallen: 5.8 Veertje Lengte: 1.75 Begin gewicht: 108 Doel: 80 Gewicht nu: 107.5 Nog te gaan: 27.5 Afgevallen: 0.5 Liselotte Lengte: 1.75 Begin gewicht: 87.7 Doel: 70 Gewicht nu: 85.5 Nog te gaan:15.5 Afgevallen: 2.2 Laatste resultaat : 3-12-07 Mama Deluxe Lengte: 1.60 Begin gewicht: 62 Doel: 52 Gewicht nu: 62 Nog te gaan: 10 Afgevallen: 0 Ozgul Lengte: 1.70 Begin gewicht: 92 Doel: 80 Gewicht nu: 92 Nog te gaan: 12 Afgevallen: 0 Chidori Lengte: 1.78 Begin gewicht: 92 Doel: 63 Gewicht nu: 67.2 Nog te gaan: 4.2 Afgevallen: 24.8 Jo 79 Lengte: 1.69 Begin gewicht: 80 Doel: 70 Gewicht nu: 78 Nog te gaan: 8 Afgevallen: 2 Mandy1 Lengte: 1.67 Begin gewicht: 67 Doel: 60 Gewicht nu: 67 Nog te gaan: 7 Afgevallen: 0 Laatste resultaat : 3-12-07 Marlboro82 Lengte: 1.63 Begin gewicht: 82 Doel: 75 Gewicht nu: 82 Nog te gaan: 7 Afgevallen: 0 Laatste resultaat : 3-12-07 Suus1983 Lengte: 1.76 Begin gewicht: 78 Doel: 70 Gewicht nu: 78 Nog te gaan: 8 Afgevallen: 0 Laatste resulaat : 3-12-07 Deesje85 Lengte: 1.67 Begin gewicht: 78 Doel: 68 Gewicht nu: 78 Nog te gaan: [color=red10 [/color] Afgevallen: 0 Laatste resultaat : 3-12-07 Jody79 Lengte: 1.69 Begin gewicht: 79 Doel: 64 Gewicht nu: 69.5 Nog te gaan: 5.5 Afgevallen: 9.5 Laatste resultaat : 3-12-07 Judithteresa Lengte: 1.72 Begin gewicht: 72 Doel: 55 Gewicht nu: 66.5 Nog te gaan: 11.5 Afgevallen: 5.5 Laatste resultaat : 3-12-07 Pollewop Lengte: 1.76 Begin gewicht: 81 Doel: 70 Gewicht nu: 81 Nog te gaan: 11 Afgevallen: 0 Laatste resultaat : 3-12-07 Met z'n 31 zijn we al samen : 142.5 kg afgevallen!!
hoi yummiekriekse! mooi lijstje weer! idd ik weet dat ik al op een goed bmi zit, maar zoals ik uitlegde in mijn berichtje, ik werk er normaal bij als lingerie model, en zo zie ik er dus echt niet meer uit. Mij gewicht voor de zwangerscahp was altijd rond de 55, en dat ziet er voor mij dan het mooiste uit, en ik kan weer aan de slag dan... ook ben ik heel erg smal gebouwd, en kom nu net van de arts omdat ik zo een last had van mijn voeten en onder me borsten. En voor mijn bouw ben ik gewoon iets te zwaar. Dus nu nog een extra reden om af te vallen
zo goed hoor! ik heb net een chocolade letter op en voel me erg schuldig nu, maar we gaan gewoon verder met sonja!