afvalrace

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door dani86, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mandy1

    mandy1 VIP lid

    31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ga zo door!
     
  2. Ga zo door meiden!
     
  3. bengeltje86

    bengeltje86 VIP lid

    6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ja voor mij moet dit omdat me insuline te hoog zijn in het bloed dus ik moet wel als ik geen suikerziekte wilt krijgen.

    en ik weet wat suikerziekte allemaal aantast en waaraan me oma is overleden afgelopen week :cry:
    dsus ik moet dit wel zo doen.
     
  4. bengeltje86

    bengeltje86 VIP lid

    6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    hoi hoe gaat het nu met je afvallen?

    hier gaat het redelijk goed
     
  5. mandy1

    mandy1 VIP lid

    31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ja hoe gaat het? ik moet morgen weer op de weegschaal. eerste 2 weken allebei 1,3 kilo afgevallen.
     
  6. Milla

    Milla Niet meer actief

    Ik kom je even veel succes wensen.. Zelf ben ik in het begin van dit jaar 20 kg afgevallen. Ik weet uit ervaring dat als je echt wilt dat je het kunt!
     
  7. dani86

    dani86 Fanatiek lid

    28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    hier gaat het afvallen wel
    2 dagen erg moeilijk gehad en teveel gegeten maar dan fitness ik iets langer.

    ook hebben we nu een huije waar we vrijdag de sleutel van krijgen en in gaan klussen dus dan val ik ook wel weer wat af met dat hard gewerk. ik moet aanstaande donderdag weer wegen en zal misschien hetzelfde zijn gebleven of iets eraf hebben maar niet veel
    maar nu ik naar school ga is alles beter vol te houden!

    XXX
     
  8. Coco

    Coco VIP lid

    31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Laat je niet afschrikken door een eventuele kleine tegenslag hoor. Hopelijk valt het een donderdaag gewoon mee en is er weer ietsje af. En als het even moeilijk wordt, kun je hier lekker komen klagen, hopelijk kunnen we je dan met ons allen weer opbeuren!
     
  9. mandy1

    mandy1 VIP lid

    31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    tip haal tijdens het klussen geen snoep of chips in huis maar neem gewoon brood mee.
     
  10. bengeltje86

    bengeltje86 VIP lid

    6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    hoi hoi ja tegenslagen heeft iedereen wel die heb ik ook maar bij mij gaat het erg goed nu al 11,7 kilo sinds 27 juni en dan de bij me insuline is weeer netjes op pijl vrijdag laatste controle van insuline via bloedprikken komt allemaal goed


    en idd als je echt wilt afvallen lukt het wel
     
  11. inamargo

    inamargo Lid

    1 jul 2007
    39
    0
    0
    dispatcher
    Grimbergen
    Hallo

    Leuk een topiv over afvallen ... kunnen jullie elkaar lekker aanmoedigen .

    @dani , heb ook WW gedaan en ben een gouden erelid . Ga niet meer naar de meetings maar de punten zitten er wel nog steeds in in dat kopje van mij :)

    Ik was bij de zwangerschap van Ina 30 killo bijgekomen en was net voor ik van margo zwager werd weer 31 killo kwijt ...
    Bij Margo was ik 17 killo bij gekomen en nu moeten er nog een vijftal af .
    Moet mij eigelijk dringend een nieuwe weegschaal kopen de mijne heeft het begeven .

    HEEL VEEL SU 6 meiden
     
  12. dani86

    dani86 Fanatiek lid

    28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    iedereen hier vbeel succes!

    ik sta donderdag weer op de weegschaal en denk dat er misschoen 0,5 af is want maatje 46 past weer :D
    hahaha :D

    tijdens het klussen hebben wij alleen maar spa rood en broodjes belegd daar en koffie..........dus dar hebben we al rekening mee gehouden!
    vandaag gaat het wle wer goed :D

    helaas vanmorgen naar de huisarts moeten gaan voor mijn knie al de hele week last van maar ze hebben mijn knie nu ingetaped....dus ik wilde vandaag gaan finessen maar dat lukte niet echt dus heb nu 15 min gelopen en buikspieroefening gedaan meer niet helaas.......moet volgende week terug met d eknie.........helaas heeft de dokter het idee dat ik weke delen reuma heb of zoiets!

    dus dat is minders!

    des te meer een rede om me op het afvallen te concentreren toch?

    XXX
     
  13. taliaa

    taliaa VIP lid

    2 mrt 2007
    15.463
    1.643
    113
    Brabant
    hej dani86 goed bezig meis! wel balen van je knie! hoop dat het snel beter gaat! en hoezo denkt dat dok dat je weke delen reuma hebt? en wat gaat hij nu doen?

    ik wou me hier ook even melden, ben ook begonnen met lijnen. Ik doe SB (ja, alwéér begonnen, haha)
    Ik hou het nu al 9 dagen vol en na 14 dagen mag ik naar de kapper:) En zo beloon ik me als ik het volhoud. Voorheen beloonde ik me met snoep etc, maar dat nu dus niet meer:)

    liefs, Taliaa
     
  14. dani86

    dani86 Fanatiek lid

    28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    netje talliaa

    ik ben het afgelopen jaar 12 keer bij hem geweest met klachten aan knie, hoofd,moeheid, schouders, rug en pols en het blijft terug komen maar er is nergens wat te zien : fotos echos bloed enz......dus vandaar dat hij daar aan dacht. dus moet volgende week terug en nu goed rust houden ook komt reuma in de familie voor!

    xxx veel succes met sben
     
  15. dani86

    dani86 Fanatiek lid

    28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    nou dames ben vnmorgen op de weegschaal gaan staan en ben 1kg afgevallen, meer dan ik dacht....dus gaat goed!

    hoe gaat het met julie allemaal?

    XXX
     
  16. mandy1

    mandy1 VIP lid

    31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ik moest vanmorgen wegen maar ben het vergeten. ik heb net patat en een kaassoufle op erg he heb er nu al spijt van!
     
  17. dani86

    dani86 Fanatiek lid

    28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    zolang je ervan genoten hebt!

    zo op zijn tijd moet dat eens kunnen ik ben net ook naar mc drek geweest maar dat klus ik dit weekend er weer af met onze nieuwe woning :D
     
  18. mandy1

    mandy1 VIP lid

    31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    tja af en toe heb ik het even nodig, had ik mijn vrouwelijkse probleempje :)
     
  19. yummiekriekske

    7 sep 2007
    26
    0
    0
    Hallo iedereen!

    Ik ben nieuw hier, me zonet ingeschreven... :)
    Als ik het goed voorheb zijn jullie hier bezig over afvallen en zwanger zijn of worden?!...

    Wel hierbij had ik ook wel een en ander willen verduidelijken voor mezelf, kan er anders met niemand (uitgenome met vriend) over babbelen, maarja die weet dan natuurlijk niet genoeg om mijn vragen te beantwoorden over waight watchers en zwangerschap...

    Eerst eens kijken of ik hier reactie krijg...
    ;) :) :(
     
  20. mandy1

    mandy1 VIP lid

    31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    hey welkom als je vragen hebt kun je die altijd stellen er heeft altijd wel iemand een antwoord.
     

Deel Deze Pagina