hallo, Ik zou hier ook graag meedoen... ikke87 lengte: 171cm gewicht: 72.5 Doel:60 gewicht nu: 72.5 afgevallen: 0 En ik hoop dat die nul van afgevallen rap mag weg zijn
Jo79 Lengte: 1.69 Begin gewicht: 80 Doel: 70 Gewicht nu: 74.0 Nog te gaan: 7.0 Afgevallen: 6.0 Laatste resultaat : 4-02-08
Anouk Lengte: 1,75 m Begingewicht: 96,8 ( ) Doel: 75 Huidige gewicht: 76,9 Nog af te vallen: 1,9 Totaal afgevallen: 19,9
ik ben echt blij ging net kijken voor een leuke witte zomerbroek en heb er 5 aangehad en maat 40 is nu toch echt te groot! o ja alleen wat wel balen is is dat maat 38 eigenlijk net iets te krap is maar goed buikspieren trainen!
@mandy: gelukkig is het pas februari.. dus je hebt nog eventjes om die maat 38 aan te kunnen voor het zomerbroekenweer is
Hihihi, wat lekker meid! Nog even en maatje 38 zit je als gegoten! Ik ben ook zo blij dat ik in maat 40 kan :-D. In september 2007 had ik nog 48 ...
zo hey en ik ben al blij met 1 maatje kleiner kan me heel goed voor stellen hoe blij jij wel niet moet zijn!
het is weer vrijdag, weegdag! de resultaten voor deze week> joyce 1980 begingewicht: 84 gewicht nu: 76.2 afgevallen: 7.8 doel: 65 nog te gaan: 11.2 we gaan de goeie kant op, hier ook weer een paar broeken die ik uit de kast kon halen, heerlijk! laat de zomer maar komen! hopelijk gaat het bij iedereen zo goed! joyce
Hallo allemaal , ben al een tijdje niet geweest door priveredenen hier , maar ik ben intussen 75 kilo nog ff en ik zit weer aan mijn streefgewicht ... en over die witte broeken , die laat ik nog maar ff achterwege groetjes nicole
Jo79 Lengte: 1.69 Begin gewicht: 80 Doel: 70 Gewicht nu: 72.0 Nog te gaan: 2.0 Afgevallen: 8.0 Laatste resultaat : 3-03-08
Ik ben die kilo's meer dan zat! Ik doe vanaf vandaag ook mee! tipp42hgg lengte: 176cm gewicht: 101.3 (zo erg is het nog nooit geweest, ik schrok me dood vanmorgen! Weg ermee!) Doel:80 gewicht nu: 101.3 afgevallen: 0
nou meiden ik doe ook weer mee, sta nog steeds op hetzelfde die laatste kilootjes willen er maar niet af.
Hallo, Mag ik ook meedoen? Sewgirl: Lengte: 1.62 Gewicht: 100 kilo ( of 1 a 2 kilo meer, ik moet me wegen ) Doel: 80 kilo ( dat is mijn eerste doel, daarna, misschien weer naar de 65? ) Gewicht nu: 100 kg of 1 a 2 meer Afgevallen: 0 Ja ik weet wel hoe het moet enzo, kleine hoeveelheden over de dag verdelen, niet te vette tussendoortjes en gewoon rijst/pasta/aardappels, mager stukje vlees en 2 ons groente... En ook dat ik het beste resultaat bereik om ruim een half per dag te sporten ( steppen e.d. ) Misschien dat topic me erbij helpt! Ik ga er vanaf morgen gewoon weer voor! Liefs,
Ik laat gauw even kort wat horen: Ik heb mijn streefgewicht gehaald! Ben nu exact 22 kilo afgevallen en moet voor het eerst van mijn leven uit gaan kijken dat ik niet te dun wordt. Heerlijk! Veel succes meiden. Hou vol hoor, want het is het echt waard, als je er eenmaal bent!