afvalrace

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door dani86, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    Ik ben 1m65, en toen ik eind 2004 lag te bevallen van mijn dochter woog ik meer dan 90 kilo. Ik ben dan 2 maand nadien met weightwatchers begonnen en serieus afgevallen in 2005. Ondertussen weeg ik nog steeds 50 kilo! Weightwatchers werkt dus echt en het blijft eraf!

    Groetjes en veel succes, volhouden hoor!
     
  2. yummiekriekske

    7 sep 2007
    26
    0
    0
    Goh goh, dat was vlug zeg :D

    Wat is mijn probleem nu... allez ja, ik ben ook al een hele tijd bezig met afvallen, met waight watchers, vandaag begonnen met mijn 23ste week!

    Begingewicht was : 94.6 - Huidig gewicht : 78.3 - Streefgewicht : 70kg
    Dus ik ben er al 16,3 kwijt!

    Wij hebben een kinderwens! Ik ben gestopt met de pil in december '06.
    Tot nu toe is onze wens nog niet vervuld :cry: Ik dacht met af te vallen dat dit ons wel gunstig zou uitkomen...

    Nu even terug naar de ww, graag zou ik mijn streefgewicht behalen en dan ook mijn gouden erelid kaart... wat gebeurt er als ik ervoor zwanger geraak?, wat gebeurt er als ik zwanger ben en gouden erelidkaart behaald heb? ...

    Graag jullie antwoord, reacties,...
    Groetjes
     
  3. mandy1

    mandy1 VIP lid

    31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    het zwanger raken kan altijd lang duren of je nou dik of dun bent. je bent december vorig jaar gestopt met de pil dan zijn we ruim 8 maanden verder dat valt mee hoor, het duurde bij mij een jaar voordat ik zwanger was.
     
  4. dani86

    dani86 Fanatiek lid

    28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    ik ben vorig jar augistus gestopt met de pil en nog steeds niet zwanger. dus of het nu echt aan gewicht enz ligt.......weet het niet
    terwijl ik nu ook bezig ben met afvallen mijn begin geweicht was 94,7 en ik weeg nu 91 daarbij zijn we aan het klussen in onze nieuwe woning dus dat werkt ook wel mee.......met het afvallen zweet me dood eet heel weinig dus volgende week weer wat afgevallen hoop ik!

    XXX succes allemaal
     
  5. mandy1

    mandy1 VIP lid

    31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ja stress houd het ook tegen en ze zeggen als je er teveel mee bzig bent ook.
     
  6. Sann

    Sann VIP lid

    27 jan 2007
    16.307
    1
    38
    Brabant
    Volgens mijn dokter is dat dus totale onzin. Dat schijnt geen enkele invloed te hebben. Er zijn hier volgens mij evenzoveel mensen die er veel mee bezig zijn die wel zwanger worden als die niet zwanger worden.
     
  7. Yentl

    Yentl Fanatiek lid

    30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Als eerste vindt ik het echt top dat je gaat afvallen!Ik hoop dat je je doel gaat behalen.Ten tweede wil ik wel zeggen dat ik het echt onzin vindt dat ze zeggen dat als je overgewicht hebt je niet makkelijk zwanger kan worden!Ik ben 1.72 en weeg 92 kilo(ook veel te zwaar dus)Van de eerste was het in de 1e ronde raak en bij de 2e heb ik er 3mnd over gedaan!
    Maar meid succes met afvallen en zwanger worden.

    Liefs,Claudia
     
  8. mandy1

    mandy1 VIP lid

    31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ja dat is inderdaad zo, mijn dokter zei het tegen mij. bij mij ging het ook niet zo vlot en toen ik naar de dokter ging zei hij dat ik er teveel mee bezig was.
     
  9. Lovebtweenus

    9 sep 2007
    17
    0
    0
    mama
    utreg
    Hello ladies,

    Ik ben zelf bezig met het zomerdieet van Sonja bakker en ik moet eerlijk toegeven dat t echt werkt... Ben nu 5 weken bezig en al bijna 7 kilo kwijt.. Gedeelte babyvet en gedeelte van mezelf... Ik heb PCO en een van de nadelen hiervan is dat je sneller last hebt van overgewicht... Toen ik zwanger werd van mijn zoon, was ik druk aan t sporten en aan t afvallen en ik geloof echt dat dat de doorslag heeft gegeven... Nu zijn we al aan t babbelen over een tweede... Ik hoop dat die niet zo lang op zich laat wachten...

    Heel veel liefs van een mammie ;)
     
  10. mammieloves

    mammieloves Actief lid

    8 aug 2007
    205
    0
    0
    dag dames,

    ik wil wat kilootjes wegwerken (niet zoveel, ben namelijk niet echt dik) maar omdat ik bezig ben met zwanger worden heb ik een vraag

    kan het kwaad als je bezig bent met zwanger worden en dat je sport?
     
  11. mandy1

    mandy1 VIP lid

    31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    nee hoor dat maakt niets uit, je mag ook gewoon tijdens je zwangerschap sporten.
     
  12. bengeltje86

    bengeltje86 VIP lid

    6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    jaja ik zit dan weer op 100 gram eraf haha moet bekennen heb afgelopen weekend feest gehad tot diep in de uurtjes ging na bed 6 uur en had wel extra gegeten hahah dus ja dat was dom
    ma de rest komt wel
     
  13. yummiekriekske

    7 sep 2007
    26
    0
    0
    Ja, idd ik denk dat ik er ook teveel mee bezig ben, om zwanger te worden, pfff, ik kan er niet 'niet' aan denken, want ja we willen het zo erg!

    Het is idd niet erg als je sport en ondertussen probeert zwanger te worden, want bij mij is het net zo hoor!, ik sport en probeer zwanger te geraken :D

    Wie werkt hier nog met de waight watchers, of heeft er ook ervaring mee? Voor mij werkt het echt!, maar mijn vraag hieromtrent zijn nog niet beantwoord? :( (wil nu doordoen tot het behalen van mijn gouden erelid kaart) - wat als ik zwanger wordt voor het behalen van mijn gouden erelid kaart? en - wat als ik zwanger wordt als ik gouden erelidkaart behaald heb? (er moeten er trouwens nog 8,3 af!)

    groetjes -x-
     
  14. bengeltje86

    bengeltje86 VIP lid

    6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ik ben alweer 13,4 kilo kwijt in 9 weken gaat snel morgen afspraak bij de internist :)
     
  15. mandy1

    mandy1 VIP lid

    31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    zo dat gaat goed ga zo door!
     
  16. mandytjuuu

    mandytjuuu Actief lid

    18 jul 2007
    439
    0
    0
    beveiliger en zorg
    zuidholand
    heey meiden wil me ook even aanmelden... ik was en ben ook te zwaar ik ben nu 14 kilo afgevallen.. weeg nu 89 kilo en ben 1.75 dus gaat wel de goede kant op...ik doe het gewoon op mijn eigen manier veel water en vooral niet snoepen...
    ik heb nog wel een vraag waar ik heel erg meezit.. stel ik word zwanger nu volgend jaar weet ik veel waneer maar is het dan moeilijker 0m echo te maken.. mijn buik zit nogal laag en van boven ben ik juist niet breed.. deze vraag spookt al een paar daagen door me hoofd wat nou als dat niet kan ofzo.. ja sorry ben een beetje in me onzekere periode..

    thanxss alvast meiden

    kussiess mandy
     
  17. mandy1

    mandy1 VIP lid

    31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    hey mandytjuu welkom! ik heb ook een onderbuik maar bij mij konden ze gewoon een echo maken hoor! daar hoef je echt niet onzeker over te zijn!
     
  18. dani86

    dani86 Fanatiek lid

    28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    @bengeltje netjes meid in 9 weken tijd! wat voor dieet hbe je?

    deze week heb ik me totaal niet aan weight watchers gehouden vanwege het klussen enz.......dus zou niet weten of ik ben afgevallen/bijgekomen enz.....akhoewel de broeken losser zitten!

    ik hbe ook geen weegschaal hier die staat al in de neiuwe woning en daar blijven we vanavond of morgen slapen dus dan kan ik me morgen of overmorgen wegen!

    gewoon alles rustig aan doen :D

    XXX
     
  19. Kiki

    Kiki Fanatiek lid

    8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Ik kom ook meedoen met de afvalrace...

    Vorig jaar september zijn mijn man en ik gestart met Sonja Bakker. En dat werkte als een tierelier: met de kerst waren we beide al meer dan 10 kg kwijt!
    Na januari (toch laten gaan met de feestdagen ;) ) ben ik doorgegaan en zo ben ik heeeel langzaam van 78 naar 73 kg gegaan.
    Toen kwam de zomerstop van het sporten en de vakantie: DAMN, weer 78 kg :(
    Geen nood, het trainen is weer begonnen dus ik zal het wel weer langzaamaan kwijtraken... Niet dus, hoe ik mijn best ook doe met loopoefeningen en keeperstraining, er gebeurt niets. Jawel, ik ben zelfs in gewicht toegenomen :confused:

    Gister het Sonjaboek weer onder het stof vandaan...
    En nu maar hopen dat ik met de kerst de 70 heb gehaald :D

    Groet van Kiki
     
  20. bengeltje86

    bengeltje86 VIP lid

    6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    dani86: ik heb een koolhydrate arm dieet volg ik via de intdernist omdat me insuline te hoog was en nu kreeg ik net te horen dat ik me levenlang aan die dieet moet houden maar wel ietsjes meer mag eten om de dag 1 plak brood(koolhydrate arm brood) mag en de andere dagen smiddags melk met speciale poeder. ik heb suikerziekte wel gehad zij die net maar ik het tot nu toe nog zelf kan genezen maar de komt een tijd mischien maanden jaren dat het me niet meer lukt en ik voor altijd suikerziekte blijf houden .

    ik ben in 4 weken en 5 dagen 10,7 kilo afgevallen en die andere kilo's in de weken ervvoor sinds dat ik met dat dieet ben begonnen 09-08-2007 ben ik dus 10,7 kilo afgevallen tot vandaag .
    erg veel dus zag hij ineens wel in maar hij wilde het toch zo de ene keer zij die is niet veel en nu weer wel ja ik moet mijn minimale gewicht op 75 zetten liefst minder dan heb ik meer speeling qua gewicht omdat ik niet boven een bepaald gewicht mag komen vanwege de suikerziekte die ik dan weer spontaan kan krijgen.

    kortom weer een heel lul verhaal geworden .

    maar goed bij mij komt het dus niet meer goed tot nu toe genees ik mezelf door dieet en medicijnen wat straks niet meer kan
     

Deel Deze Pagina