afvalrace

Discussion in 'Algemene clubs' started by dani86, Aug 27, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tweeling

tweeling Fanatiek lid

Sep 9, 2006
    3,579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    Nieuw schema ;)

naam:
    lengte:
    gewicht:
    Doel:
    gewicht nu:
    afgevallen:
    Hoe afgevallen:

2. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

Oct 21, 2006
    2,509
    0
    0
    @tipp: ik heb dat ook gedaan geen kh eten, ik heb het maar 2 weken volgehouden want ik werd gek van alleen maar groente/fruit te eten.

Wat eet jij dan bijv. op een dag?

3. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

Oct 23, 2007
    14,269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Ik begin mijn ontbijt met yoghurt met banaan (of ander fruit dat ik in huis heb), mijn lunch een roerei met wat leuks aangevuld of soep, avond eten gewoon met mijn man mee alleen geen aardappelen, rijst of pasta erbij.

Ik ben nog maar 1,5 dag ermee bezig, maar tot nu toe bevalt het prima.

Enne... andere leuke tip. Ik heb me ingeschreven op valtaf.nl erg leuke site. Daar maak je je eigen afval profiel aan en je kan er erg leuk je vorderingen bij houden

4. goudje

goudje Lid

Jul 4, 2007
    52
    0
    0
    Hoi hoi allemaal!

Mag ik ook meedoen? Voor de zomer begint wil ik er echt een aantal kilootjes afhebben.

naam: Goudje
    lengte: 1.78
    gewicht: 81.9
    Doel: 70
    gewicht nu: 81.9
    afgevallen: 1.0
    Hoe afgevallen: gewoon minder snoepen, meer bewegen enz. Of het gaat zo?

5. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    eet je maar 3 x per dag of heb je wel nog tussendoortjes?
    als je 5 a 6 x per dag eet blijft je verbranding door gaan en val je ook af.

6. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

Oct 23, 2007
    14,269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Ik hbe tussendoor eigenlijk geen behoeft aan tussendoortjes. Misschien komt dat wel doordat ik vreselijk veel thee drink. Ik eet (of eigenlijk snoep) wel af en toe een chocolaatje of een nootje, maar ik ben eigenlijk nooit echt een tussendoortjes mens geweest. Toen ik aan het Sonja-en was, viel dat me ook het zwaarst...

7. patje20

patje20 Fanatiek lid

Sep 14, 2006
    2,871
    13
    38
    Female
    Ergens in de polder
    hey meiden, ik kom jullie vergezellen, ben sinds maandag begonnen met afvallen, ben me namelijk hele maal rot geschrokken toen ik op de weegschaal ging staan na een jaar... 116 ben niet zo groot 165.. dus ja er moet heel wat vanaf. nu heb ik een bmi van 43 geloof ik, dus als ik het drastisch wil aanpakken dan kan ik in aanmerking komen voor een maagbandje, maar liever niet. eerst zo proberen.
    ik weet dat ik een zoetbek ben, en dat moet ik nu afleren, ben sinds maandag ook niet meer gaan snoepen en heel gezond gaan eten. nu volhouden!
    veel succes allemaal!

8. goudje

goudje Lid

Jul 4, 2007
    52
    0
    0
    ja idd moeilijk om vol te houden!
    ik vind dat zelf ook heel moeilijk, ik probeer nu bijna geen tussendoortjes te eten, maar soms rammel ik van de honger! Ik probeer wel veel water te drinken.

9. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Sorrie voor de late reactie, maar bij deze:
    Ben naar een allergie-diëtiste gegaan omdat ik nogal wat voedselallergieen heb, en heb daar aangegeven dat ik ook wilde afvallen. Vervolgens buitengewoon gedisciplineerd te werk gegaan en minimaal 10 uur per week gesport (dat doe ik trouwens al jaren hoor), en toen is het eraf gegaan.

Sinds kort ben ik ingesteld op Thyrax aangezien mijn schildklier te langzaam werkt, en voor het eerst moet ik nu uitkijken dat ik niet te dun word. Inmiddels is er alweer een kilo af (23 dus nu) en ik heb nu een maatje 38 (sinds vanochtend).
    Met andere woorden: HET KAN ECHT meiden. Hou vol. Gewoon streng voor jezelf zijn. Jezelf vooral niet te snel zielig vinden als je iets moet laten staan, of als je moet sporten als je geen zin hebt. Je moet jezelf ook gunnen om slank te worden/zijn, en als je die knop eenmaal kan omzetten, dan heb je snel de 1e resultaten behaald.

10. echt super meid! Ik vind het knap van je!

11. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    naam mandy
    lengte: 1.67
    begingewicht: 67
    doel: 60
    gewicht nu: 64
    afgevallen: 3
    nog te gaan: 4
    hoe afgevallen: sonja bakker

12. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

Oct 21, 2006
    2,308
    0
    0
    ook weer ff een nieuw resultaat van mijn kant uit, het is wel geen vrijdag maar ach we geven het gewoon ff een keer extra door!

naam: joyce1980
    lengte: 167
    begingewicht:84
    doel: 65
    gewicht nu: 75.5
    afgevallen: 8.5
    nog te gaan: 9.5
    hoe afgevallen: sonja bakkeren.

het valt me de afgelopen weken reuze mee, ik ben in een korte tijd met sonja 8,5 kilo afgevallen, daarna heb ik 4 weken niet meer gesonjaad, en ik ben mooi stabiel gebleven.
    vond ik toch ook wel mooi, aangezien je vaak weer wat aankomt als je ermee stopt.
    nu sonja maar weer oppakken voor de volgende tien kilootjes!

succes allemaal, enne jody van harte gefeliciteerd!
    en voor alle nieuwe dames, van harte welkom!

joyce

13. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

Nov 3, 2007
    1,968
    1
    0
    NH
    Hallo dames,

ik wil ook wel meedoen met de lijst. Volgens de dokter is het beter om niet teveel buikvet te hebben omdat je dan een iets hogere kans hebt op een miskraam. Omdat we toch wel graag zwanger willen worden heb ik ervoor gekozen om een pittig dieet te volgen en tot nu toe gaat het goed. Het is onder medische begeleiding en heet Biamed. Het werkt met shakes/repen. (www.biamed.nl) Ik ben in november begonnen en ook nog 2 weken tussendoor op vakantie geweest naar een all incluve resort (en dus lekker gegeten!) en toen ik in dec zwanger was ben ik ermee gestopt (tot het mis ging). Na een dipje toch weer opgepakt.

Zijn er hier meer die het biamed dieet volgen?

naam: Miek74
    lengte: 1.76
    gewicht: 107
    Doel: <90 (78 bmi OK)
    gewicht nu: 98 (bmi 31.6)
    afgevallen: 9
    Hoe afgevallen: Biamed

14. ThunderAngel

ThunderAngel Fanatiek lid

Aug 26, 2007
    1,684
    0
    0
    Apeldoorn
    Ik kom me weer opnieuw melden :D

Naam: ThunderAngel
    Lengte: 1.73
    Begingewicht: 95kg (na zwangerschap)
    Doel: 57kg
    gewicht nu: 81kg
    afgevallen: 14 kilo
    Hoe afgevallen: Alles lopend doen met de kinderwagen, elke ochtend en avond een eetlepel smaakloze zonnebloemolie...het werkt!

15. En dat is voor de ontlasting ofzo?

16. maart

maart Fanatiek lid

Dec 18, 2006
    2,252
    0
    0
    Zuid Holland
    Maart
    lengte: 1.68
    begin gewicht: 61
    doel: 53
    gewicht nu: 61
    afgevallen: 0
    nog te gaan: 8 kg

Dan zit ik weer op mijn oude gewicht

Ik ben vandaag begonnen met het 5 dagen vet vrije dieet (ziekenhuisdieet). Ik hoop hiermee in 3 weken 5 kilo af te vallen. Ik ben al een keer eerder 7 kg afgevallen met dit dieet.

17. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

Jan 6, 2007
    8,553
    0
    36
    renkum
    tipp42hgg ik heb dat dieet ook gedaan maar ik had het nog strenger dan jou ik mocht alleen groente en stukje vlees en 1 shake per dag meer niet

maar heb dat zo 4 maand gedaan

18. lidia

lidia Fanatiek lid

naam lidia
    lengte: 1.68
    begingewicht: 86
    doel: 75
    gewicht nu: 84
    afgevallen: 2
    nog te gaan: 9
    hoe afgevallen: sonja bakker

hoi.. ben nu 2 kilo kwijt in 1 1/2 week sonja bakkeren.. wel veel vocht denk ik dus het echte vet moet er nog afgaan.. heb het soms wel moeilijk omdat ik een echte broodeter was/ben maar mag niet klagen en heb gelukkig steun van mijn man(die me goed in de gaten houd ;) )

hoe gaat het met jullie?

19. Whabbit

Whabbit Fanatiek lid

Feb 22, 2008
    1,253
    24
    38
    Ik "struikel" eigenlijk bij toeval net op dit onderwerp. Heb net even een paar berichtjes zitten lezen. Hoef zelf geen kilo's kwijt, maar wil gewoon even zeggen dat ik ENORM veel respect heb voor jullie, ik zie dat bij velen er al veel kilo's af zijn. Goed hoor! :)

20. Pris

Pris Fanatiek lid

Ik ben een paar jaar geleden ruim 14 kg afgevallen door acupunctuur....deze kg's zijn er toen niet meer aangekomen.
    Ik heb er toen 9 weken over gedaan

Voor t afvallen;

Share This Page