afvalrace

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door dani86, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Hoi Manuela! Je hebt helemaal gelijk! Het is een zware ingreep dat veel risico's met zich meebrengt. Daarnaast is het helemaal niet gezegd dat deze operatie succesvol voor je is, dat is per persoon verschillend.
    Geestelijk is het ook een zwaar traject. Het is een beetje moeilijk te omschrijven, maar je hele leven veranderd op vele gebieden.
    Vooraf wordt je ook gescreend door een arts, psycholoog en dietiste. Er zijn maar weinig mensen die in aanmerking komen voor een maagverkleining, alhoewel het tegenwoordig steeds vaker gedaan wordt.
    Oja, en een EUG is dus een buitenbaarmoederlijke zwangerschap, maar dat had je vast al gelezen.

2. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik heb net een mars ice-cream gehad. Wel lekker maar niet goed natuurlijk. Straks ga ik nog wel even een hel stuk wandelen. Hij moet er toch weer af. Soms is het lastig vol te houden. Gisteravond een rotavond gehad en dan ga ik toch weer snoepen. Grrr, ik weet het van mezelf. Gelukkig heb ik meze;f wel aardig in de hand, en zijn het er geen drie geworden. Hahaha, ook wel weer knap eigenlijk! ;)

3. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Wow 20kg wat veel meid. Ik moet zelf maar 6kg maar lijkt wel of die vastgeplakt zijn :) :cry:

Maar ik ga maar weer eens goed sporten en wat bij hielp toen was ook 6 keer per dag te eten en in de avonden dus geen koolhydraten. Meer eiwitten over de hele dag.

Maar over Sonja lijkt me vervelend om elke dag wat anders te moeten koken, ben geen keukenprinses.

4. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    hahaha ja sonja.....soms eet ik gewoon een paar dagen de zelfde groente. Ben niet zo moeilijk en vlees hoeft van mij ook niet altijd :) Ja bij mij zitten die 10 kilo vast geplakt!

5. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ik heb vorig jaar ook Sonja gedaan en het helpt echt
    maar werd gek van alles wat ik moest eten verplicht bleghhh
    Ik doe nu WW puntensysteem en dat is beter te doen lekker zelf bepalen wat ik eet

6. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    Schopp, Duitsland
    ja ww lijkt me alleen erg ingewikkeld en ik vind het allemaal nogal duur, want voor alle info moet je eerst betalen toch?

7. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ik moet zeggen dat ik de laatste 2 weken erg veel gesnoept heb, maar vanmorgen heb ik me gewogen en ik ben gelukkig niet aangekomen! ik heb dan ook veel gewandeld met mijn dochter. ik wil echt nog graag 4 kilo de af hebben ga toch maar eens wat beter mijn best doen.

8. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    rookt er hier iemand? ik rook eigenlijk alleen in het weekend of met feestjes enz. maar heb mij eigen er nu op betrapt dat ik nu sneel door de weeks s'avonds een sigaretje pak ipv wat lekkers, ik moet gewoon iets hebben :( .

9. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    WW doe ik niet via een clubj of zo
    op internet kun je berekenen hoeveel punt je mag ,,en er is een hele lijst met hoeveel punt alles is ,,en ik zlf heb via iemand een cd rom waar ik alles op bij hou

10. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    Afval clubje

dani86
    lengte: 1.60
    begingewicht: 95,7
    doel: 60
    gewicht nu: 95,7
    nog te gaan: 35,7
    al afgevallen: 0
    laatste meetdatum: 21-4-08

mandy1
    lengte: 1.67
    begingewicht: 67
    doel: 60
    gewicht nu: 64
    nog te gaan: 4
    al afgevallen: 3

Milla
    Lengte: 1.67
    Begingewicht: 68,6
    Doel: 58 kilo
    Al afgevallen: 0,8
    Nog te gaan: 9,8 kg
    Laatste resultaat: 67,8

Xenas81
    Lengte: 1.65
    Begin gewicht: 106.2
    Doel: 75
    Gewicht nu: 103.4
    Nog te gaan: 28.4
    Afgevallen: 2.8
    Laatste resultaat : 20-4-08

Jo79
    Lengte: 1.69
    Begin gewicht: 80
    Doel: 70
    Gewicht nu: 69.9
    Nog te gaan: 0
    Afgevallen: 10
    Laatste resultaat : 20-04-08

Prinses
    Lengte: 1.75 meter
    Begingewicht op 1 februari 2008: 101 kilo weegt nu 91.85 kilo
    Doel: Eerst 80 en het liefst 75 kilo
    Al afgevallen: 9.15 kilo
    Nog te gaan: 11.85 kilo

Manuela79
    Lengte: 1.61
    Begin gewicht: 75
    Doel: 65
    Gewicht nu: 73
    Nog te gaan: 8
    Afgevallen: 2
    Laatste resultaat : 18-04-08

Channie
    Lengte: 1.74
    Begin gewicht: 94 (eigelijk 95.7)
    Doel: eerst maar de 80
    Gewicht nu: 89.5
    Nog te gaan: 9.5
    Afgevallen: 4.5 (6.20)
    Laatste resultaat : 19-04-08

Danjo
    Lengte 1.73
    Begin gewicht : 79,1
    Doel : 68/70 kilo
    Gewicht nu: 75
    Nog te gaan : 5 tot 7 kilo
    Afgevallen: 4,1
    Laaste resultaat: 14-04-08

Lindy
    Lengte 1.67
    Begin gewicht : 71.0
    Doel : 59/60 kilo
    Gewicht nu: 68
    Nog te gaan :8/9 kilo
    Afgevallen: 3 kilo

Bo20
    Lengte: 1.73
    Begin gewicht: 65
    Doel: 57
    Gewicht nu: 65
    Nog te gaan: 8
    Afgevallen: 0
    Laatste resultaat: 20/04/2008

Caro1978
    lengte: 1.78
    begingewicht: 90,2
    doel: 79,5 (klinkt zoveeel minder dan 80 ;) )
    gewicht nu: 90,2
    nog te gaan: 10,7

aangezien eimand me van de lijst heeft gehaald en ik ben begonnen met dit topic heb ik me zelf maar even terug gezet!

vandaag is de 1e dag. ben begonnen met weight watchers. heb ook vandaag 1 uur gefitnessed! dus gaat prima. hoop dat ik voor 29 mei (mijn verjaardag) 7 kilo kwijt ben!

11. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    we hebben de lijst geupdate en als mensen weer mee wouden doen konden ze zichzelf weer op de lijst zetten,,,topic was al een vervallen

12. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Hoi Meiden,

Kom me ook weer melden!Ben de laatste weken helemaal niet afgevallen :(
    Ik ben begonnen met je sb boek 2 maar daarna verder gegaan met boek 3 met als resultaat Niets eraf!Heb het 4 weken gedaan maar niets hoor.
    en nu dus sinds vorige week weer met bboek 2 begonnen dit beviel met toch het beste.

Gewicht op dit moment 92 kilo :(

13. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

*steek even een aanmoedigend gebaar om de deur*

kom op dames!

@dushi: dat dacht ik ook.. maar ben nu van ruim 100 terug naar 78!
    dus het kan echt!
    ik ben 1.75 ongeveer.. dus mijn ideaalgewicht zou 65 zijn.. mijn persoonlijk streven echter.. 75 (broodplank zal ik wel nooit worden.. en dat wil ik ook eigenlijk helemaal niet)

(en ja.. ik begon ook met naar werk fietsen.. zo'n 7,5km hier... kreeg er wel veel honger van... maar op zich is dat een teken dat je energie/vet verbrand he.. dus wel eten als je gefietst hebt en je hebt ineens honger)

@all: wat bij mij heel erg hielp was op valtaf.nl bijhouden wat ik allemaal exact at.
    al was het maar omdat als ik 6 koekjes p een dag at.. dat toch best confronterend was als ik ALWEER zo'n koekje moest invullen :)

maar grote voordeel is dat je ook ziet wat je "verkeerd" doet
    of dat je juist etenswise alles goed doet en het dus ergens anders zal moeten zoeken.

14. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    Schopp, Duitsland
    ik sta niet op de lijst :( snif snif hahahaha
    @dushi: Ik ben ook van ruim 95 naar 78 dus het gaat wel hoor, alleen af en toe niet makkelijk maar ja dat hoort er bij toch.

Ik ga vanmiddag een kilometer zwemmen (40 baantjes) ben al een paar weekjes niet geweest dus zal wel weer even tegenvallen denk ik. Normaal doe ik dat 2 keer per week en het helpt wel hoor.

Vandaag weer goed gegeten en nog steeds niet gesnoept! Dus het gaat de goede kant op joepie :)

Liefs Es

15. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    vanavond ga ik weer sporten heb er (hoge uitzondering :) ) gewoon zin in!

16. caro1978

caro1978 Bekend lid

25 feb 2008
    787
    0
    0
    gelderland
    oooh heb net een kilometer of 16 gefietst en voel me gezond! heerlijk met dit weer :thumup: Mijn weegmoment is 15 mei en ik ben goed gestart dit weekend met niet te snoepen, dus ik hoop zo dat er dan wat af is. Mijn beloning als ik mijn streefgewicht haal is dat ik dan mijn oude broeken weer pas (hoop ik tenminste :rolleyes: )

Iedereen veel succes met de afvalrace! En oh ja donderdag ga ik sporten, zit in de planning!

17. caro1978

caro1978 Bekend lid

25 feb 2008
    787
    0
    0
    gelderland
    veel plezier!

18. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    dank je! dat is ook lekker fietsen met dit weer, jij hebt al gesport!

19. Dushi

Dushi Niet meer actief

hi meiden,

ik weeg al 101 kilo :)
    Ben dus vier kilo lichter dan verwacht 8) en inmiddels 17 zwangerschapskilos kwijt. Nu de hormoonkilo's nog....(ben tijdens de behandeling vreselijk aangekomen).

Toen ik 25 was ben ik eens samen met een diëtiste afgevallen tot 72 kilo (viel toen 13 kilo af). Ik wilde nl. aan zwaardere waterpolo wedstrijden meedoen. Ze raadde me toen af minder dat 72 te gaan wegen. Nu ben ik realist en weet dat ik dat niet meer haal of hoef te halen. Dus ga ik voor het gemak uit van 80 en alles wat er daarna afgaat is mooi meegenomen.

Succes allemaal.
    Vandaag gefietst en het was geweldig. Zonder jas :D

Weehooe !

20. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @dushi heel veel succes!

gister was het sporten heerlijk ben met mijn zus geweest zij is nu 19 weken zwanger dus we hebben het iets rustiger aan gedaan.

Deel Deze Pagina