Ik ben vandaag bij de gynaecoloog geweest en ben eindelijk genoeg afgevallen voor IFV/ICSI en mag 9 mei voor de intake ! Ik moet wel heel goed op mijn gewicht blijven letten en wil eigenlijk nog zo'n 5 tot 10 kg kwijt, maar die laatste kilo's zijn zo moeilijk er af te krijgen hebben jullie daar ook last van?
Oh ja ik zou ook weer graag op het lijstje willen maar weet niet hoe ik me moet toevoegen , sorry. Sabrien Lengte: 1.64 Begingewicht: 96 Doel: 75 Gewicht nu: 81,8 Nog te gaan: 6,8 Al afgevallen: 15,6 Bedankt!
@sabrien Goed hoor dat je bent afgevallen. Het is echt zo dat het beter is. Je wilt nog meer afvallen, maar ik raad je aan dit niet vlak voor je behandeling te doen. Geeft je lichaam ook wat rust. Je lichaam maakt toch afvalstoffen aan tijdens het afvallen en dit lijkt me niet handig zo vlak voor de hormoonbehandeling. Succes.
Hier de hele week al weer goed aan alles gehouden vannochtend weer een halve kilo lichter.. Maar goed officieel weegmoment zondag/maandag
Bedankt ! Dushi: de gynaecoloog raadde me juist aan om toch nog wat af te vallen voor de behandeling omdat je tijdens de behandeling zelf ook nog een aantal kilo's aankomt. Och ja we zien wel, ik doe het inderdaad rustig aan! Bedankt voor je advies! Heerlijk is dat als je nieuwe kleren kunt kopen bijna 3 maten kleiner echt zalig, ik schaamde me toen ik thuiskwam met al mijn zakken vol nieuwe kleren . xxx
haj meiden nog steeds druk bezig hier alleen heb me vande week denk niet echt aan sonja gehouden 2 dagen.. niks er af nu nog steeds 68 maar ja komt wel, ik fiets nu overal heen en vergeet gewoon water te drinken. maarja.. vanaf morgen echt weer streng
tot nu toe houd ik me er ook strikt aan! en heb vanmorgen even gewogen (weegdag is eigenlijk maandag) maar woog vanmorgen 91,8 dus al bijna 4 kilo afgevallen in nog geen week tijd! voelt echt goed!
He dames, Heb mij gisteren opgegeven bij de weight watchers.........ga dan elke week naar een groep enz. Heb er nu al zin in alleen is de eerste keer pas over een week op maandag, dus heb nog effies
goeiemorgen meiden. Vanaf vandaag ben ik ook weer aan de lijn.. Ik moet er nog 15 kilo af hebben dus moet hard aan de slag. Ik ga sinds 3 weken elke weer met een vriendin van mij aquajoggen en voor de rest probeer ik gewoon te letten op wat ik eet. Hoop dat ik hier een beetje steun kan krijgen, want volhouden is niet mijn sterkste kant haha.
peetje doe je bestmischien is ww ook wat voor jou paar blz terug heb ik een link neergezet Kosteloos en het is goed te doen
ik doe het weight watchers programma. nadeel is wel dat ik momenteel te lage bloeddruk hbe misselijk en duizelig ben en dus ook een goede ontgifting te pakken heb. moet 1 x in de week bopillion eten en 1 x in de week iets vettigs met zout (frites of zoiets. en dat langzaam gaan afbouwen! maar 4 kilo is netjes. nog 6 tot eind mei
Zo ik heb me schandalig misdragen want ik kom net terug van een weekje center parcs... hihi maandag gaan we weer van start Nu eerst even lekker bijlezen!
Dat klopt inderdaad. Maar ik neem aan dat je de cyclus voordat je begint met hormonen niet meer af probeert te vallen. Of mag dat bij jullie wel? Alvast heel veel succes met jullie IVF behandeling. Dat er maar een mooi wondertje mag ontstaan.
Dat heb ik ook een tijd gedaan met vriendinnen. Ontzettend leuk en nog best pittig ook! Vooral de zgn boksbewegingen
Hi dames, ik hoor veel meiden praten over Sonja of WW. Ben eigenlijk nooit zo'n fan geweest van beiden. De één heeft boeken waarvan er 13 in een dozijn gaan en bij de ander moet je de deur uit... en dat werkt bij mij dus niet.... Ben nu twee keer bij een diëtiste geweest en nu weet ik wel wat gezond eten is. Mijn probleem is motivatie! Het moet genoeg zijn tegen mezelf te zeggen dat ook ik lekker in mijn vel mag zitten...ben alleen bang dat ik op mijn leeftijd er een extra dosis beweging bij moet doen Blijven fietsen naar werk dus. Heb trouwens ook besloten maar 1x per maand op de weegschaal te staan. Zo krijg ik geen dip als ik bijv. ongesteld moet worden.
Bij die ander hoef je de deur niet uit hoor geen last van hahaha.. En denk dat iedereen wel weet wat wel en niet gezond is ,,Maar goed veel ongezonde dingen zijn ook zo lekker