saskia japans is inderdaad veel mager maar goed dus ook een borrel gedronken en veel ijs toe met heel veel slagroom.
Goeiemorgen dames! Nouik hebvan t weekend 4 verjaardagen gehad en heb me dus weer zwaar misdragen Vanaf gister weer normaal gaan eten want anders kom ik er natuurlijk nooit. Maar ondertussen ook ongie geworden en dan een zeer sterke drang naar lekker snaaien en dan vooral chocola.. Hopen dat ik het nog ff kan volhouden.. hier nog even mijn lijstje: lengte: 1.69 begingewicht: 84 doel: 65 gewicht nu: 78 nog te gaan: 13 al afgevallen: 6
Je gaat gewoon naar een cursus toe bij jou in de buurt.. die kan je vinden op hun site! Daar krijg je alle info!
heee meiden! Ik ben er ook nog steeds! Tijd niet meer op zw geweest! Morgen is er uiteraard geen cursus.. dus ga ik vanavond al even op de weegschaal thuis! Ben erg benieuwd! Hoe gaat het bij jullie?
Of je doet het lekker op eigen houtje via internet kun je aan lijsten komen hoeveel punt alles is etc
Dames.... het is stil hier! Is dat een goed of een slecht teken? Voor mij slecht... ik baal echt gigantisch, ik heb zo gesnoept vandaag! En de sportschool was ook dicht dus ik kon niet sporten. Morgen maar weer vol goede moed beginnen! Hoe is het met de rest?
Nou hier ook minder. Afgelopen vrijdag woog ik 90.70, maar nu is het toch echt weer 92. We hebben een gezellig weekend gehad en een trouwpartij. Vanaf vandaag ben ik weer streng bezig. Ik baal dan echt van mezelf dat er weer wat bij aanzit.
Ooh balen is dat inderdaad zeg! Maar weet je, het kan ook zijn dat je nu veel vocht vasthoudt door wat je hebt gegeten... hopelijk is het er snel weer vanaf, dan raak je ook meer gemotiveerd!
Ik hoop dat dat het is. Ach, heel druk maak ik me er niet om,maar het is gewoon jammer. Ik denk dat ik zo ook nog een aantal buikspieroefeningen ga doen. Mijn buik is echt slap geworden na de bevalling. Ik hoop dat dit ook nog bij gaat trekken.
Nou ik ken het.. ik heb echt een flubberding overgehouden aan de ks. Ik ben soms bang dat dat nooit meer weg zal gaan, hoeveel ik ook train. Doe jij thuis gewoon oefeningen of ga je ook naar een sportschool?
Nee, gewoon thuis. ALhoewel ik niet zo trouw ben hoor. Misschien is de sportschool beter, omdat je daar dan speciaal heen gaat. Het schiet er nu vaak bij in.
Hoi meiden, Ik zou graag met jullie meedoen, ik hoop dat het een stimulans is. Even kort mijn verhaal. Mijn naam is sandra. 3 jaar voor mijn zwangerschap ben ik mbv ladyline 40 kilo afgevallen, en daarna ben ik 8 kilo aangekomen, maar nog steeds 32 eraf. Daar ben ik dus 3 jaar stabiel op geweest en ging goed. Tot ik zwanger werd, vanaf week 20 bekkeninstabiliteit kreeg en op de bank/bed belandde. Ik kwam ruim 30 kilo aan. Nu is er nog 25 kilo aan blijven plakken. Na een intensieve training bij het spine and joint center kan ik nu weer sporten 2 x per week en ben ik weer begonnen met afvallen. Ben nu een maand bezig en heb er nu 4 af. Ik wil graag voor 1 oktober er 16 kilo af, dus nog een weg te gaan......... Hopelijk kunnen jullie mij, en ik jullie wat stimuleren. groetjes sandra
hey sandra welkom en succes ermee, ga je weer aan ladyline beginnen of dat niet? ik heb niet een baalweek maar een baalmaand het lukt me gewoon niet. ik denk dat ik bij fitness een groepsles ga volgen want dan moet ik gaan nu ga ik gewoon vaak niet.
Hoi allemaal, @Sandra leuk dat je erbij komt en Succes met het lijnen. Ik heb ookal een week of 3 dat het niet lekker loopt 500 grm eraf 1 kilo er bij 700grm eraf enz.Ik hooop dat ik nu weer de moed gevonden heb om er weer vol tegenaan te gaan.
Channie Lengte: 1.74 Begin gewicht: 94 (eigelijk 95.7) Doel: eerst maar de 80 Gewicht nu: 87.2 Nog te gaan: 7.2 Afgevallen: 6.8 (8.5) Laatste resultaat : 01-05-08 Yeah! Eindelijk gaat het weer wat beter! Ben 2.3 kilo kwijt vanaf maandag!
hallo dames ik heb deze week een weekje vakantie en dat is te merken. gister en vandaag er niet aan gehouden voel me erg schuldig! dus ga morgen goed sporten en morgen proberen een groente dagje te doen en alleen het avond eten te eten ! en ben blij als ik weer school heb dan heb ik weer regelmaat in het eten enz!