afvalrace

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door dani86, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nadesy

    Nadesy VIP lid

    27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Heey gezellie ik kom hier ook mee kletsen als jullie dat goed vinden

    ben 4-6-07 begonnen met sonja bakker en ik ben al 17.7 kilo afgevalle,waar ik super blij mee ben

    maar we moeten nog wat kilootjes

    maandag is altijd mijn weeg dag :D
     
  2. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Ik doe niet aan sonja bakker het is een goed idee maar het werkt een klein beetje tegen mijn principes in .....
    Maar ben wel blij voor de mensen bij het wel werkt !

    Ik zelf doe/probeer 3 keer per dag te eten (gezonde maaltijden) en als ik het echt niet meer uithoud neem ik een plakje ontbijt koek een crackertje of fruit !

    En daardoor ben ik al 10 kg kwijt geraakt ,dankzij de clomid zijn er al weer 3 kg's bij maar ik blijf stug doorgaan !

    L.sybje
     
  3. yummiekriekske

    7 sep 2007
    26
    0
    0
    aan dani86:
    kan jij mss mijn vragen ivm waight watchers en afvallen beantwoorden?, want ik lees dat jij ook lid bent van de waight watchers. Kun je mss eens naar mijn vorige berichten kijken, als jij me kan antwoorden?
    Alvast bedankt!

    Morgen is mijn weegdag!, ben heel nieuwschierig of er wat zal af zijn! :)
    De uitdaging was om niet op de weegschaal te staan... is mij niet gelukt hoor :( , maar kan op mijn weegschaal hier thuis eigenlijk niet vergelijken met die van op de ww, de ene keer klopt het, de andere keer niet :confused: , we zien morgen dan wel (een beetje hopen ook wel)

    Groetjes
     
  4. Nadesy

    Nadesy VIP lid

    27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
  5. dani86

    dani86 Fanatiek lid

    28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    ik ga zelf nie naar de bij een komsten van weiht watchers ik doe het zelf thuis. en met de betrekkeing met je vraag over gouden erenlid weet ik niet.
    ik raad je aan om eens te kijken op www.weightwatchers.nl en daar je vraag te stellen daar zitten meer mensen die kunnen je vraag wel evt beantwoorden

    XXX
     
  6. yummiekriekske

    7 sep 2007
    26
    0
    0
    Dank u wel voor de tip! Zal es gaan zien op die slank en lekker site ook!

    Donderdag is alweer voorbij en we zijn dan ook weer op de weegschaal geweest, gelijk gebleven met vorige week!, toch beetje ontchoogeld zenne, nuja beter dat dan erbij hé :)

    Volgende week beter!, maarre het moet een plezier blijven ook hé, de riem niet te strak spannen-- anders lukt het toch niet, kreeg ik te horen, waar ze wel gelijk in hebben natuurlijk! :p

    Groetjes
    -x-
     
  7. mandy1

    mandy1 VIP lid

    31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ik ben zo blij ik zit onder de 70 kilo! ben nu 69,6 kilo nog 2,6 dan zit ik weer op mijn oude gewicht en dan nog wat extra eraf.
     
  8. dani86

    dani86 Fanatiek lid

    28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    nou dames ik heb vanmorgen gewogen (1 dag later) en ik weeg nu precies 90 dus alweer 1,1 eraf in totaal nu al 4,7 af in 3 weken dus gaat goed :D
     
  9. Nadesy

    Nadesy VIP lid

    27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    super netjes meis
     
  10. yummiekriekske

    7 sep 2007
    26
    0
    0
    Goed gedaan van je mandy1! :) Super hé, om weer dat oude gewicht te hebben! 8) , van mij is het ook zo, nu ben ik ook die extra aan het wegwerken, om zo op een normale bmi te komen! Ook leuh en heerlijk om mn andere kledij terug te kunnen dragen, die heel lang in de kast hebben gehangen! :p
     
  11. mandy1

    mandy1 VIP lid

    31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ja alleen pas ik nog steeds mijn oude kleding niet, vandaar dat ik nog wat extra eraf wil hebben. :(
     
  12. Kiki

    Kiki Fanatiek lid

    8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Ook hier vanochtend gewogen (Dinsdag weegdag)
    Kiki is even helemaal happy :D

    Hou je vast: 75,7 kg
    Dat is 2,3 kg in een week eraf :D:D:D en mijn BMI is weer tussen de grenzen 20-25

    Groet van Kiki

    PS na deze eerste week, heb ik de motivatie weer helemaal te pakken, ik kan niet wachten tot de rest er ook afvalt ;)
     
  13. Lovebtweenus

    9 sep 2007
    17
    0
    0
    mama
    utreg
    Hallo Kiki,

    Super... Ik ben heel blij voor je... Ik ben 1 augustus begonnen met Sonja en ben nu ongeveer 8 kilo kwijt... Nu ben ik de motivatie een klein beetje kwijt... Maar ik wil er nog 3 kilo vanaf, dan zit ik op mijn streefgewicht van 65 kilo...

    Ik wens je veel succes en ga ervoor...

    Liefs Natasja
     
  14. Kiki

    Kiki Fanatiek lid

    8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Oh, die laatste 3 kilo zijn zooooo k*t om eraf te krijgen. Dat weet ik nog van een vorige keer. Doordat je al flink bent afgevallen, vliegen de complimenten je om de oren. En ach, die laatste 3 kilo komen ook wel... Ik weet hoe moeilijk het is, en dan ben ik vast geen uitzondering.
    Denk je in dat 3 kilo niet zoveel klinkt, stel je je dan nu maar eens een zak aardappels voor. Ja het is best veel dus :oops:

    Maar, dikke duim dat je er al 8 kwijt bent, met de volgende 3 kilo zit je op 11 kg en dat is gelijk aan een vol krat bier (incl. flesje en krat)
    Dat hoef je dan mooi niet meer mee te zeulen :D

    Groet van Kiki
     
  15. bengeltje86

    bengeltje86 VIP lid

    6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    hai ik ben vanaf 27 juni tot 8 augustus maar 3,3 kilo afgevallen en de 5 week erna mede door de dieeet die ik moet volgen is binnen 5 week 11,9 kilo afgevallen

    dus totaal tot vandaag 15,2 kilo kwijt mja ik begon met 95,0 kilo en zit vandaag op 79,8 ik wil 70 wegen is ook beste voor me insuline
     
  16. marline1983

    marline1983 VIP lid

    11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    hoii

    mag ik ook mee kletsen hier?

    ik ben ook bezig met afvallen
    maar niet met sonja bakker ww enz
    maar ben wel al bijna 4 kilo afgevallen in 5 en halve maand
     
  17. bengeltje86

    bengeltje86 VIP lid

    6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    nou marline daar moeten we evne over nadenken hoor hahahaha
    nee geintje meis tuurlijk mag je mee kletsen :)
     
  18. dani86

    dani86 Fanatiek lid

    28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    nou dames ik ben er weer heel eventjes....deze week ben ik 0,3 bijgekomen..............maar vind het niet zo erg ben nu in 3 weken 4,7 kewijt dus dat is genoeg dan blijft het er ook vanaf :D

    hoe is het met iedereen? lukt het afvallen nog een beetje?

    XXX
     
  19. Bianca18

    Bianca18 Actief lid

    20 sep 2007
    380
    0
    0
    Huis mama
    Swifterbant (Flevoland)
    Ik ben 1,65 cm en woog voor mijn zwangerschap van damian 57 kilo op het einde van mijn zwangerschap woog ik 70 kilo nu weeg ik 61 kilo.

    Heel veel succes met het afvallen ;)

    Liefs
     
  20. Kiki

    Kiki Fanatiek lid

    8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Deze week geen afvalrace maar een groeispurt :confused:

    Ik ben helaas weer aangekomen en maar liefst tot 77,6 kg. Zo schiet het niet op he. Effectief in 2 weken tijd maar 400 gram eraf :(

    Deze week maar beter naar Sonja luisteren ;)

    Groet van Kiki
     

Deel Deze Pagina