Afval clubje dani86 lengte: 1.60 begingewicht: 95,7 doel: 60 gewicht nu: 91,5 nog te gaan: 31,5 al afgevallen: 4,2 week: 4 laatste meetdatum: 12-05-08 mandy1 lengte: 1.67 begingewicht: 67 doel: 60 gewicht nu: 64 nog te gaan: 4 al afgevallen: 3 Milla Lengte: 1.67 Begingewicht: 68,6 Doel: 58 kilo Al afgevallen: 0,8 Nog te gaan: 9,8 kg Laatste resultaat: 67,8 Xenas81 Lengte: 1.65 Begin gewicht: 106.2 Doel: 75 Gewicht nu: 103.4 Nog te gaan: 28.4 Afgevallen: 2.8 Laatste resultaat : 20-4-08 Jo79 Lengte: 1.69 Begin gewicht: 80 Doel: 70 Gewicht nu: 69.9 Nog te gaan: 0 Afgevallen: 10 Laatste resultaat : 20-04-08 Prinses Lengte: 1.75 meter Begingewicht op 1 februari 2008: 101 kilo Doel: Eerst 80 en het liefst 75 kilo Al afgevallen: 11.80 kilo Nog te gaan: 9.20 kilo Weegresultaat: 4 mei 2008 : 91.45 Laatste weegresultaat 10 mei 2008 : 89.20 kilo Manuela79 Lengte: 1.61 Begin gewicht: 75 Doel: 65 Gewicht nu: 73 Nog te gaan: 8 Afgevallen: 2 Laatste resultaat : 18-04-08 Channie Lengte: 1.74 Begin gewicht: 94 (eigelijk 95.7) Doel: eerst maar de 80 Gewicht nu: 87.2 Nog te gaan: 7.2 Afgevallen: 6.8 (8.5) Laatste resultaat : 01-05-08 Danjo Lengte 1.73 Begin gewicht : 79,1 Doel : 68/70 kilo Gewicht nu: 74,4 Nog te gaan : 5 tot 7 kilo Afgevallen: 4,7 Laaste resultaat: 27-04-08 Lindy Lengte 1.67 Begin gewicht : 71 Doel : 59/60 kilo Gewicht nu: 67 Nog te gaan :7/8 kilo Afgevallen: 4 kilo Bo20 Lengte: 1.73 Begin gewicht: 65 Doel: 57 Gewicht nu: 65 Nog te gaan: 8 Afgevallen: 0 Laatste resultaat: 20/04/2008 Caro1978 lengte: 1.78 begingewicht: 90,2 doel: 79,5 (klinkt zoveeel minder dan 80 ) gewicht nu: 90,2 nog te gaan: 10,7 Sabrien Lengte: 1.64 Begingewicht: 96 Doel: 75 Gewicht nu: 81,8 Nog te gaan: 6,8 Al afgevallen: 15,6 Yentl Lengte :1.72 Begingewicht:99,7 Doel:ergens tussen de 75 en 80 Gewicht nu:92 Nog te gaan:zo'n 15 kilo Al afgevallen:7,7 Peetjuh23 lengte: 1.69 begingewicht: 84 doel: 65 gewicht nu: 78 nog te gaan: 13 al afgevallen: 6 Sandra1979 lengte: begingewicht: doel: gewicht nu: nog te gaan: 10 al afgevallen: 5 madelief lengte: 1.66 begingewicht: 97 doel: 65 gewicht nu: 78 nog te gaan: 13 al afgevallen: 19 nou dames deze week maar 0,4 ervanaf is niet veel maar zit nu vlak voor mij n nod en ben altijd dan iets zwaarder dus volgende week zal er wel meer vanaf zijn ook deze week niet zo veel gefitnessed dan normaal dus dat zal ook wel mee tellen wens iedereen veel succes! XXX
hier helaas nog niet begonnen erg slecht maar het boek ligt klaar en morgen ga ik fris aan de start! 2 kilo is goed hoor voor 1 week, ga zo door zou ik zeggen!
Dani 400 gram is wel goed hoor, ook de kleine beetjes tellen! gezond afvallen is eigenlijk 2 kilo per maand, en ga maar eens na hoeveel 400 gram is (400 gram aardappels moet je maar eens wegen en dan zie je dat het toch niet niks is)
nieuw resultaat joyce1980 startgewicht: 84.4 lengte 167 gewicht nu: 73.5 afgevallen 10.9 doel: 65 nog te gaan: 8.5 succes iedereen. groetjes joyce
Ik heb vandaag overal zin in ................................. mmmmmmmmmm chocola! Maar ik ben verstandig, ga nu weer leker verder met mijn flesje water hahaha...
heel goed van je! ik heb nu 2 dagen bbq gehad dus ben vandaag extra goed bezig, veel water en net een opkikkertje lekker hoor.
Ik ben bezig met een ontslakkingskuur. Was dit al jaren van plan, maar nu met t teveel aan kilo's van mn zwangerschap is het een mooie reden om het daadwerkelijk eens te doen. Vandaag is de 7e(van de 10) dag en ik was vanmorgen 6 kilo kwijt. Ik was al eerder 2 kilo afgevallen door niet te snoepen en alleen water te drinken. Dus 8 in totaal nu. Ik was 96 en wil weer terug naar de 73 a 74 kilo die ik was. Misschien over een poosje nog eens ontslakken want ik wil ons meisje over een week weer zelf kunnen voeden.
wow chrisje, 6 kilo in 7 dagen! Vliegt dat er niet meteen weer aan als je weer normaal eet? Madelief, ben je al begonnen? Joyce; jij gaat ook lekker!
Als ik goed gegoogeld heb dan is een ontslakkings kuur niets eten en alleen groente en fruit sappen drinken en water en thee. Nou ik eet weinig maar zonder kan ik nou echt niet.
Zit het er dan niet zo aan als je stopt met ontslakkingskuur. Lijkt mij van wel. Ik ben gisteren maar niet naar de WW gegaan aangezien ik afgelopen weekend gebbqd had en andere ongezonde dingen had gegeten. Deze week gaan we er weer keihard tegen aan en dan zien we volgende week dinsdag wel hoeveel er weer af is. Hoop op weer een kilo. Jullie gaan echt allemaal goed heh. Zet hem op
Van de mensen die ik ken die het gedaan hebben zitten de kilo's er niet meteen weer aan. Moet je natuurlijk niet jezelf vol gaan stoppen :-D Je komt na afloop wel weer 1 tot 1,5 kilo aan, dat is de troep die bij ieder mens aan zijn darmen plakt. Alleen is het na zo'n kuur wel schoon geworden en heb je "verse" troep in je darmen plakken. Het valt mij reuze mee, tis makkelijk te doen. Ben niet sjaggie en heb energie genoeg (alleen de 1e dag een mega hoofdpijn niet normaal meer). Ik kook ook gewoon voor de rest hier in mn gezin, vind ik ook niet moeilijk. Ik heb ook helemaal geen honger, daar zorgt die ahornsiroop voor. http://www.citroensapkuur.nl/ voor diegene die er meer over willen lezen, is te koop bij de Etos. Er zijn legio soorten ontslakkingskuren, maar ik heb voor deze gekozen. Dus ik eet geen fruit en groente. Ik eet niks en dan bedoel ik ook echt helemaal niks. 2 liter water met ahornsiroop en citroen en nog water en kruidenthee. Ik zei trouwens dat t de 7e dag was maar het was dus de 6e dag. Elke dag 1 kilo dus, tot nu toe, geen idee of dat zo blijft.
Nou crisje, dan heb je wel een hoop discipline hoor.. ik zou het echt niet kunnen. Ik heb trouwens ook altijd geleerd dat als je te weinig eet, je lichaam juist vet gaat opslaan, maar dat is misschien anders met de kuur die jij volgt. Ik ben net weer lekker wezen sporten.. ik heb me rot gezweet hahaha, heerlijk!
Joehoe ik woog vannochtend 85.5 Ik heb weer 85 in beeld dat is zo lang geleden! Ik ben helemaal happy! Nu zorgen dat ik het vast houd Dit was mijn eerste echte streefdoel! De volgende is 80.
Hoi Meiden, Nou hier een echte baal week!Ben maar liefst 1,3 kg aan gekomen(weeg nu dus weer 93,3) ik was ongie en dan kan ik niet van die chocolade afblijven Nouja vandaag maar weer met goede moed begonnen.Ik kan maar niet naar die 90 kg komen.
Yentle het gaat je lukken hoor! Een tip! Als je ongi bent haal je chocorijstewafels in huis! Zitten een stuk minder calorieën in als in ''gewone'' chocola en jij hebt dan toch je behoefte gestilt haha.
hmm die heb je ook nog van snack-a-jack maar toevallig hield ik de caramelversie naast gewone cheape caramelrijstwafels.. en eh.. dat scheelde eignelijk maar verdomd weinig qua kcal dus ik ga niet meer speciaal snack-a-jacks kopne dat kan ook wel van een goedkoper merkje