Mandy, oh wat leuk getrouwd, had ik nog niet meegekregen. Van harte gefelicititeerd, en een heeeeele goede reden om een paar dagen niet o de lijn te letten. Heb je een mooie dag gehad? groetjes sandra
hoi meiden mag ik er ook bij? ben vandaag terug begonnen, ik geef wel borstvoeding en daarom doe ik het rustig aan. bewegen zit er nog niet bij ik moet 13/06 terug op nacontrole en dan kan ik er helemaal voor gaan. Ik doe het met begeleiding van dieetiste. lengte:168 begingewicht:84.6 doel:65 gewicht nu:84.6 nog te gaan: 19.4 al afgevallen: 0
Mandy; ook hier even van harte gefeliciteerd! Logisch dat je even niet aan de lijn hebt gedacht. Hopelijk hebben jullie een heerlijke dag gehad. Talia; welkom hier. Wat fijn dat je hulp hebt van een dietiste!
@Mandy,Als eerste van harte gefeliciteerd ennik sluit me bij de rest aan!Dit was een goede rede maak je er niet al te druk om!
dank jullie ik heb zeker een hele fijne dag gehad! ik ga maandag weer goed op letten met wat ik eet vandaag gaan we nog chinees halen.
Zo ik kom net weer terug van de sportschool! Heerlijk even gebikkeld Hoe gaat het met de andere dames?
hier gaat het vandaag ietsje minder (had gister een zak m&ms op de kop getikt mmmmm) morgen er weer tegen aan. mandy nog van harte met jullie huwelijk! en je hoeft je er niet altijd aan te houden toch? vooral niet met zulke dagen, anders hou je het nooit vol! je moet gewoon af en toe wel iets nemen, al is het om jezelf te belonen dat je het al zo goed gedaan hebt (een zak m&ms bijv, hahahaha) succes iedereen deze week
Inderdaad Caro, je moet jezelf af en toe wat lekkers gunnen, anders houd je het niet vol. Gewoon vol goede moed weer verder waar je gebleven was!
Leuk hier jullie stukjes te lezen. Sorry, niet alles want om ruim 50 pagina´s door te lezen............. Ben zelf ook bezig met afvallen, afvallen is weer een groot woord, op gewicht blijven. Ik ben veel afgevallen afgelopen jaar, ruim 25 kilo dus het is puur letten op wat ik eet en soms niet leuk! Ik heb het gedaan met Sonja Bakker.....! Ben nu in haar zomerboek bezig,maar de weekeinden zijn zoooo moeilijk. Lopen vast wel meer meiden tegen aan of niet= Vandaag lekker genoten van een patatje oorlog jammieeee, af en toe een sas mag best toch : :
Afval clubje dani86 lengte: 1.60 begingewicht: 95,7 doel: 60 gewicht nu: 90,7 nog te gaan: 30,7 al afgevallen: 5,0 week: 4 laatste meetdatum: 19-05-08 mandy1 lengte: 1.67 begingewicht: 67 doel: 60 gewicht nu: 64 nog te gaan: 4 al afgevallen: 3 Milla Lengte: 1.67 Begingewicht: 68,6 Doel: 58 kilo Al afgevallen: 0,8 Nog te gaan: 9,8 kg Laatste resultaat: 67,8 Xenas81 Lengte: 1.65 Begin gewicht: 106.2 Doel: 75 Gewicht nu: 103.4 Nog te gaan: 28.4 Afgevallen: 2.8 Laatste resultaat : 20-4-08 Jo79 Lengte: 1.69 Begin gewicht: 80 Doel: 70 Gewicht nu: 69.9 Nog te gaan: 0 Afgevallen: 10 Laatste resultaat : 20-04-08 Prinses Lengte: 1.75 meter Begingewicht op 1 februari 2008: 101 kilo Doel: Eerst 80 en het liefst 75 kilo Al afgevallen: 12.50 kilo Nog te gaan: 8.5 kilo Weegresultaat: 4 mei 2008 : 91.45 weegresultaat 10 mei 2008 : 89.20 kilo Laatste weegresultaat 17 mei 2008: 88.50 kilo Manuela79 Lengte: 1.61 Begin gewicht: 75 Doel: 65 Gewicht nu: 71 Nog te gaan: 8 Afgevallen: 4 Laatste resultaat : 18-04-08 Channie Lengte: 1.74 Begin gewicht: 94 (eigelijk 95.7) Doel: eerst maar de 80 Gewicht nu: 85.3 Nog te gaan: 5.3 Afgevallen: 8.7 (10.4) Laatste resultaat : 16-05-08 Danjo Lengte 1.73 Begin gewicht : 79,1 Doel : 68/70 kilo Gewicht nu: 74,4 Nog te gaan : 5 tot 7 kilo Afgevallen: 4,7 Laaste resultaat: 27-04-08 Lindy Lengte 1.67 Begin gewicht : 71 Doel : 59/60 kilo Gewicht nu: 67 Nog te gaan :7/8 kilo Afgevallen: 4 kilo Bo20 Lengte: 1.73 Begin gewicht: 65 Doel: 57 Gewicht nu: 65 Nog te gaan: 8 Afgevallen: 0 Laatste resultaat: 20/04/2008 Caro1978 lengte: 1.78 begingewicht: 90,2 doel: 79,5 (klinkt zoveeel minder dan 80 ) gewicht nu: 87,5 nog te gaan: 8 afgevallen: 2,7 laatste resultaat:15/05/2008 Sabrien Lengte: 1.64 Begingewicht: 96 Doel: 75 Gewicht nu: 81,8 Nog te gaan: 6,8 Al afgevallen: 15,6 Yentl Lengte :1.72 Begingewicht:99,7 Doel:ergens tussen de 75 en 80 Gewicht nu:92 Nog te gaan:zo'n 15 kilo Al afgevallen:7,7 Peetjuh23 lengte: 1.69 begingewicht: 84 doel: 65 gewicht nu: 78 nog te gaan: 13 al afgevallen: 6 Sandra1979 lengte 1.75 begin gew. 106,5 doel 90 (om te beginnen) gewicht nu 101.7 nog te gaan 11,7 al afgevallen 4,8 madelief lengte: 1.66 begingewicht: 97 doel: 65 gewicht nu: 78 nog te gaan: 13 al afgevallen: 19 nou dames ik ben nu precies 5 kilo afgevallen in 4 weken! dus het gaat wel lekker. hoop in 2 weken nog 3 kilo af te vallen voor mijn verjaardag! dus ga deze week wat meer sporten en nog beter opletten. aangezien ik de afgelopen week niet echt erop heb gelet. 1 ijs gegeten 2x gaan uiteten! hoe staat het met de rest?
Joepie, ik ben klaar met mn ontslakkingskuur. Vanaf zaterdag ben ik het eten weer op aan het bouwen. 7 kilo eraf in 10 dagen. Er komt wel weer 1 kilo bij vanwege darminhoud. Wat een genot om weer eten te proeven. Mij vallen wel een paar dingen op. Ontslakken vind ik makkelijker als lijnen. Met lijnen moet je maat houden met ontslakken eet je gewoon niks. Daar stel je je op in en dat is dan niet zo moeilijk vol te houden als dat je maat moet houden. Dan is het al gauw, och..dat ene broodje meer...maakt dat nou uit. En het lijkt erop dat mijn maag zich aangepast heeft, ik heb minder honger, zit sneller vol en de zin in lekkere trek is veel minder. Ontslakken heeft ook een genezende functie voor allerlei kwaaltjes had ik gelezen. Ja, zal wel dacht ik toen. Maar sinds ik dit gedaan heb heb ik geen last meer van mijn dagelijkse flinke hoofdpijn die ik sinds de bevalling had.
Mag ik me ook aansluiten? Ik ben Niva, 27 jaar, lengte 1.69 en ik weeg momenteel ná de zwangerschap 84 kg *bloos* Voor de zwangerschap woog ik 70 en ik moet minstens terug naar de 70 streefgewicht is 67 moet dus 17 (!) kg af Ik heb géén idee hoe..ik vind inderdaad maat houden lastig. Denk dat 5 crackers net zo weinig calorieen bevatten als twee enzo. Zo hou ik mezelf steeds voor de gek.
Hoi ik wil me ook wel aansluiten. Moet nog even de moed verzamelen om te vertellen hoeveel ik weeg, want dat is echt heel veel te veel. Ik wil eerst maar eens 10 kilo afvallen, dat zou ik al een hele prestatie vinden. Ik heb ook al heel veel afvalpogingen gedaan. Low carb werkte goed bij mij, maar ik weet nog niet of ik "zin" heb om daar weer aan te beginnen, want het vraagt wel even wat aanpassingsvermogen! Ik kan dus ook echt geen maat houden en sinds een paar weken eet ik weer veel te vet en teveel snoep. Ben wel geintresseerd in die ontslakkingskuur. Ik zoek eigenlijk iets waarmee ik de eerste kilo's snel kwijtraak en zo in het rimte kom. Welke kuur heb jij gedaan Crisje? En verga je echt niet van de honger als je helemaal niks eet?
Ja dat van chrisje lijkt mij ook wel wat..inderdaad die eerste kilo's moeten er eerst gewoon eens af! eind augustus trouwt mn beste vriendin en dan wil ik er écht niet meer zo bijlopen als nu (durf ook bijna niemand meer onder ogen te komen momenteel)