afvalrace

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door dani86, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dani86

    dani86 Fanatiek lid

    28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    ik ben weer afgevallen weeg momenteel 89,8 :d JOEPIE eindleijk onder de 90 sinds lange tijd!

    duis gaat goed........maar heb er totaal bniet opgelet!

    ook ben ik vabndaag de hele dag al misselijk/buikpijn dus........
     
  2. Kiki

    Kiki Fanatiek lid

    8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Hehe, ik ben weer iets afgevallen. T.o.v. vorige week een dikke klapper gemaakt, maar ik denk dat ik toen een meetfout heb gehad.

    Vanochtend: 74,9 kg :D:D:D
    Mijn BMI is dan: 24,5

    Nu hoop ik dat ik echt eens een keertje ga zakken en niet continue om de 75 blijf schommelen :(

    Hoe gaat het met de andere dames? Zijn jullie resultaten ook om blij van te worden?

    Groet van Kiki
     
  3. Josien

    Josien VIP lid

    27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Hoi meiden,

    Mag ik me bij jullie komen voegen? Ik probeer echt op mijn eten te letten, maar ik lijk maar niets af te vallen. Tenminste... echt te weinig naar mijn zin. Ik weet dat ik niet te grote stappen mag nemen om het nog gezond te laten zijn, maar ja. Ik wil gewoon een stuk gezonder leven. Na mijn BBZ mag ik nu nog niet sporten en lig ik ook veel op de bank. Dus het is ook wel logisch dat het nu niet echt opschiet...

    Willen jullie me een hart onder de riem steken?

    Liefs,
    Josien
     
  4. bengeltje86

    bengeltje86 VIP lid

    6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    hoi Josien leuk dat je je bij ons toevoegt

    mischien moet je eens proberen om minder koolhydraten te gaan eten
    koolhydraten zitten veel in aardappels en brood mischien daar iets minder van eten en meer groente. en geen chips of lekkere andere dingen ja doe dat dan 1 keer per week je zult zien dat je afvalt

    je zegt je mag niet sporten is het dan mischien een idee om elke dag 30 minuten te lopen zonder te stoppen dan :) mischien helpt dat.
    kortom wens je veel sucses.


    nou bij mij schommeld hij ook even omdat ik niet na de toilet kan voor de grote boodschap dus daarvan kom ik aan ophet momentdat ik wel kan ga ik giga omlaag met gewicht me medicijnen die ik nu heb moeten helpen dus we wachten af. kortom bij mij sta ik nu op gewicht van de banner.
     
  5. nicole26

    nicole26 Niet meer actief

    Hey , hallo allemaal ... ik doe ook mee met de afvalrace :D Ik ben sinds gisteren begonnen met sonja bakkeren ... ik woog gisteren 82.4 kilo en mijn streefgewicht is 65 kilo ! heb alleen een klein probleempje mijn schildklier werkt te traag dus hoop dat het toch een beetje opschiet ... Maar ik ben vol goede moed :)
     
  6. dani86

    dani86 Fanatiek lid

    28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    nou dames ik wens iedereen veel succes

    ik ben deze week niet veranderd qua gewicht. maar ik ben ook ongesteld dus dan weeg ik iets meer en houd ik meer vocht vast dus ik hoop volgende week op een goed resultaat :D
     
  7. bengeltje86

    bengeltje86 VIP lid

    6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    jaja ik ben al 17 kilo kwijt :)
     
  8. Kiki

    Kiki Fanatiek lid

    8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Super bengeltje86, ga zo door!
    Je komt er wel hoor, voor je het weet zit jij met de kerst in een superoutfit die ook nog eens mooi om je dunner wordende lijf zit :D

    Succes en je kan het!
     
  9. bengeltje86

    bengeltje86 VIP lid

    6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    nou ik pas al mijn kleding niet meer whahaa ik moet zoiezo 75 kilo wegen en het liefst 70 dan heb ik iets meer speling in verband met me insuline
     
  10. dani86

    dani86 Fanatiek lid

    28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    sow dames netjes

    gister naar het ziekenhuis geweest moest ik op de weegschaal en die gaf 88 kg aan daarna bij de psycholoog ook op de weegschaal moeten gaan staan (ivm tabelttenn die ik hbe) en daar woog ik ook 88 kg
    denk ga toch eens op je eiegn weegschaal staan dan gaf die weer 91 aan echt zo stom dus weet niet waar ik nu van uit moet gaan!
     
  11. marline1983

    marline1983 VIP lid

    11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    hoii

    dani je moet uitgaan van het gewicht die hetzelfde zijn dus die van het ZH en spycholoog
     
  12. nony

    nony Fanatiek lid

    4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    Mag ik me ook aanmelden?
    Ik ga 21 11 2007 trouwen (minder dan 7 wken)
    en nu wil ik voor die tijd nog 5 kilo afvalen,
    zit nu op 69,6 bij lengte van 1.70
    Ik eet geen kooldydraten, niet snoepen en
    2 liter water drinken....
    En elke dag loop ik 30 min...

    Wie heeft er nog tips?
     
  13. bengeltje86

    bengeltje86 VIP lid

    6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    hoi dat je nou helemaal geen koolhydraten een kan ik me niet voorstellen in groente zit ook koolhydraten en in drinken ook ook in de light van sommige je zult dus wel koolhydraten eten maar dus vrijweinig net als mij

    ik aardappels brood en alles overal zit koolhydrate in

    veder hoor je eingelijk 1 uur te bewegen op een dag en ja eingelijk weeet ik nie echt goede tips.
     
  14. dani86

    dani86 Fanatiek lid

    28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    drink voor iedere maaltijd een groot glas water (dat vult waardoor je minder eet! eet als je zin hebt in iets lekkers een bakje yoghurt met fruit dat voelt en is lekker
     
  15. dani86

    dani86 Fanatiek lid

    28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    ik ben net thuis van school....pfffff lang dagje erg veel gedaan en moet nu nog het huishouden gaan doen (ziet hier uit met die 2 katjes)
    wij zijn weer aan de klus maar gewoon wanneer we er zin in hebben en zien wel of het dan raak is ja of te nee!

    ik wens hier verder iedereen succes
     
  16. nicole26

    nicole26 Niet meer actief

    Hallooo allemaal , ik ben helemaal happy , vanmorgen gewogen en ik was gewoon na 1 week sonja bakker al 2,2 kilo afgevallen .... op naar de volgende 13 kilo :)
     
  17. Josien

    Josien VIP lid

    27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Hier gaat het niet echt hard... maar ja. Ik ben aan bed gekluisterd door mijn chemobehandeling en mag geen vitamines B12. Dat is wel vervelend want dat zit in veel dingen die in mijn dieet pasten. En ja... dan ook nog niet mogen bewegen. Dat wordt dan ook niet echt grote stappen snel thuis... We doen het rustig aan maar. Eerst maar eens goed beter worden!

    Liefs,
    Josien
     
  18. dani86

    dani86 Fanatiek lid

    28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    het is toch al 4,3 kg minder die je mee draagt
    blijf positief en beterschap alle kleine beetjes helpen!
     
  19. bengeltje86

    bengeltje86 VIP lid

    6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ik weeg nu nog 77.8 gister dan bij mij dus weeeer wat af kan je nagaan dat ik ongeveer 9 week geleden gewoon nog 95,5 kilo woog hahahahahah

    ben echt zo blij he
     
  20. dani86

    dani86 Fanatiek lid

    28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    nou dames ik ben niks kwijt ofzo ben wel hartstikke ziek dus zal deze week wel wta meer kwijt zijn dan anders. eet al paar dagen bijna niks en voel me ehct miserabe;l

    blijf doorzetten en ben ehct benieuwd naar de resultaten van jullie
     

Deel Deze Pagina