afvalrace

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door dani86, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bengeltje86

    bengeltje86 VIP lid

    6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ik weeg nog maar 76,7 dus bij mij gaat er wel wat af elke keer :) :) :) :)
     
  2. Bloempje55

    Bloempje55 Fanatiek lid

    27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    ey meiden,

    mag ik me hier dan maar aan melden ;) haha...ik had al een topic aan gemaakt maar wist niet dat er nog 1 was sorry :D.

    Ik ben dus Bloempje, 20 jaar en wil graag aantal kilos avallen. ik ben 3 maanden terug geopereert en daar door mocht ik al die tijd tot nu ongeveer geen lihcaamsbeweging doen. Ben aan me knie holte geopereert. Zelfs nu moet ik nog rusitg doen. Ik ga per 1 nov weer aan het werk en fiets dan ongeveer 80 min per dag (heen en terug van me werk).
    Maar weet dus ff niet welk dieet :S wel 1ntje die snel afvallen garandeert. Ik ben nu aan de 40 punten dieet. Wist echt ff niet welk haha. Mischien hebben jullie nog tips :D

    xxxxx
     
  3. Kiki

    Kiki Fanatiek lid

    8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Hé dat is toevallig....

    Vanochtend was ik "helaas" ook 76,7 kg :(
    Ik heb een week vakantie gehad in Griekenland en tussen de mixed-grill en andere lekkere Griekse specialiteiten, heb ik niet rustigaan gedaan. Eigen schuld dikke bult. Haha, nu maar weer netjes volgens het boekje doen.

    Groet van Kiki
     
  4. Toys

    Toys Fanatiek lid

    21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Hier nog eentje die aan het Sonja Bakkeren is geslagen!

    Ben maandag 24 september begonnen met mijn 85 kilo (1.70) en weeg nu 82. Dus drie kilo eraf in drie weken.....mwah niet slecht maar het kan me niet snel genoeg gaan ;)
    70 is mijn treefgewicht dus heb nog een hele weg te gaan.
     
  5. Karagoz

    Karagoz VIP lid

    14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    ik meld me ook aan.

    ik ben vandaag begonnen met het soepdieet.

    http://www.xs4all.nl/~rpronk/dieet.htm

    maar ik heb honger als een paard.

    heb al 2 manderijnen, 1 appel, 3 thee en 4 kommetjes soep op en heb nog steeds
    honger.

    ik weeg nu ongeveer 72 kilo en ik mijnder dan 65 kilo wegen. ik ben 1.72 lang.
     
  6. Toys

    Toys Fanatiek lid

    21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Kan me voorstellen dan je honger hebt Layla. Neem anders nog een stuk fruit en een koppie soep?
     
  7. Bloempje55

    Bloempje55 Fanatiek lid

    27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    ik heb net die site gezien over die soep dieet..ik denk dat ik vanaf morgen dat ook gaat proberen...Eerst maar ff een weekie proberen :D hahaha

    xxxx
     
  8. Toys

    Toys Fanatiek lid

    21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Heb de site ook bekeken maar ik weet het niet. Lijkt Sonja Bakker je niets Bloempje? Of anders de WW?
     
  9. Bloempje55

    Bloempje55 Fanatiek lid

    27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Sonja bakker heb ik thuis liggen :D haha nooit in gelezen :S *schaam schaam* haha wat is WW?


    xxxx
     
  10. Karagoz

    Karagoz VIP lid

    14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    we hebben nu alleen nog manderijnen en bananen thuis. ben niet zo gek op manderijnen en bananen mag ik pas op dag 4 eten.

    ben eigenlijk die soep nu al zat, heb de rest in de koelkast gezet voor morgen.

    heb wel trek in iets lekker maar ik moet het een week vol houden.
     
  11. Ingiemoppie

    Ingiemoppie Niet meer actief

    hallo dames,

    mag ik zomaar binnenvallen?
    Ik was het topic al even kwijt, maar ben blij dat ie weer boven water is (zoekfunctie wilde effe niet meewerken).

    Bij deze wil ik me graag bij de groep aansluiten. Ik ben ingiemoppie, 39 jaar en wij zitten in ronde 20.

    Omdat wij in de MMM zitten komen we voorlopig niet in aanmerking voor een behandeling mits ik niet eerst afval. Tja, met knap 143 kg wel een groot begin, gezien mijn leeftijd.
    Op advies van mijn huisarts en fert.gyn heb ik een maagband laten plaatsen. En ik moet zeggen..... dat had ik 10 jaar eerder moeten doen.

    Het gaat best goed (zie banner) en vrijdag moet ik voor mijn eerste nazorg controle.

    Wat betreft het eten: ik kan/mag alles eten, maar moet natuurlijk wel oppassen. Weinig/geen vet, weinig/geen suikers, geen zoetigheid (chocola, chips, nootjes, noem maar op).
    Ik doe dus eigenlijk Sonja/Weight Watchers, EGA en 40punten tegelijk (hahaha, ze zijn kwa inhoud bijna hetzelfde).

    Groetjes, Ingie
     
  12. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    pfff...wat blijft het toch een strijd he?
    Ik ben nu gestopt met roken, en de pas verworven kilootjes eraf, vliegen er weer bij..
    Ik probeer heel erg op mijn voeding te letten, maar omstreeks een uur of 16 s'middags krijg ik echt de zenuwen, ik begin te trillen en moet echt wat eten, een cup a soup,ontbijtkoek stukje kaas, ik heb van alles geprobeerd, maar er helpt echt niks..wie o wie weet raad?
     
  13. ThunderAngel

    ThunderAngel Fanatiek lid

    26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    Nu mag ik even niet lijnen, maar na de zwangerschap wil ik zeker weer gaan opletten!

    Vraagje: mijn vlos zegt dat ik tijdens de zwangerschap ABSOLUUT NIET mag lijnen. Ik deed het wel, vertelde dat ook, en zij vroeg wat ik dan zoal at. Ik zeg: nou, 2 glaasjes melk, 1 glas vruchtensap, 4 boterhammen met light boter en mager beleg, en een bordje warm en dan nog een stukje fruit. Zij zei: "Oh, maar da's toch geen dieet?!"
    :oops: Ik heb als ik dit alleen eet al HONGER de hele dag door :oops: (ook als ik niet zwanger ben) Ik vraag me dan af wat in godsnaam onder lijnen valt?! 2 droge boterhammen en een glas water? :rolleyes:
     
  14. dani86

    dani86 Fanatiek lid

    28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    wat kunnen jullie kletsen!

    pffff

    alle nieuwe welkom en veel succes

    ik zelf ben nu even niet bezig met lijnen. ben ziek en let er totaal niet op

    ben nog niks kwijt of erbij dus dat is wel fijn


    als je honger blijft houden kun je ook glas water drinken
    yoghurt eten
    thee drinken

    je kan ook appel met yoghurt in bakje doen en dan even in de magenetron zetten en dan eten vult goed en is erg lekker

    iedereen veel succes
     
  15. bengeltje86

    bengeltje86 VIP lid

    6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    welkom aan alle nieuwe afvallers .

    maar ik zal heel eerlijk zijn dat soepdieet zou me de strot uit komen na 1 dag en bovendien krijg je niet voldoende voedingsstoffen binnen die je nodig heb als je aan een soepdieet gaat beginnen.

    ik zou echt eens een andere dieet overwegen voor de dames die de soepdieet volgen.
    ja zelf doe ik een koolhydrate arm dieet en ben dus al 18,3 kilo kwijt in 9 week en 4 dagen.

    kortom iedereen reageert anders op elke dieet je zal zelf echt eens moeten uitproberen welke dieet het beste bij jou past
     
  16. Bloempje55

    Bloempje55 Fanatiek lid

    27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Heb je een lijstje of zo wat je op een dag eet? of een website?
    Wnat ben er zelf nog niet echt uit wa ik wil voor dieet hahaha
    Wil gezond en snel veel afvallen
    xxx
     
  17. Mila24

    Mila24 Fanatiek lid

    30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Bakje yoghurt met musli of fruit and fibre? daar zitten weinig calorieen in.

    Pff dat dieeten is zo verrekte moeilijk vol te houden.
    Heb beide Sonja boeken hier liggen, ik doe het een weekje of wat en dan verval ik weer in me oude patroon.
    Ik heb een buik ding gekocht om te trainen staat weg te stoffen hier.
    Ik wil echt 5 kilo kwijt!
     
  18. Mila24

    Mila24 Fanatiek lid

    30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    En na dit dieet, heb je dan een vervolg of niet/
    Als je daarna gewoon gaat eten vliegen de kilo's eraan, super ongezond en het heeft eigenlijk geen nut.
    In ieder geval wel succes een week op soep leven zou me gek maken ;)
     
  19. Toys

    Toys Fanatiek lid

    21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    @Bloempje55; WW = Weight Watchers

    Voor diegene die honger blijven houden, drink een paar glazen water en neem een appel. Dan zit je meestal wel lekker vol. En ja ... door die lekkere trek moet je even heen.

    Ben weer 1 kilo kwijt. Weeg nu 81. 4 kilo kwijt in 3 en een halve week! Jippie! Nog 11 te gaan ;)
     
  20. Bloempje55

    Bloempje55 Fanatiek lid

    27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    @toys,

    thx, maar ik geloof dat die WW aardig prijzig is of niet? En je moet toch 1 keer in de zoveel tijd langs komen?

    Ik neem meestal 3 grote happen margerge kwark en een glas water met citroensap er in. Bij mij helpt het altijd wel :D. Of idd een appeltje

    Meestal op zaterdag avond hadden wij altijd een zakje chips ofzo. Nu haal ik als ik zin heb op zaterdag in iets hartigs japanse mix. Ik haal wel de nootjes eruit haha. Echt lekker is het niet.

    xxx
     

Deel Deze Pagina