afvalrace

Discussion in 'Algemene clubs' started by dani86, Aug 27, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Toys

Toys Fanatiek lid

Jul 21, 2006
    3,326
    0
    0
    Je kunt ook van die Snack a Jacks halen. Rijstenwafels met een smaakje. Die zijn goed te doen hoor!
    Er is hier ook iemand die WW zelf doet. Misschien moet je het even aan haar vragen hoe ze het doet.

2. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    1,818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    @toys,

ow ja die rijstewafels zijn altijd wel te doen hoor, vooral met BBQ smaak ;) of de caramel.

Maar weet je ook wie dat doet of niet?

xxx

3. Toys

Toys Fanatiek lid

Jul 21, 2006
    3,326
    0
    0
    Volgens mij dani86. Weet niet of ze eerst wel heen ging en nu niet meer. Informeer eens bij haar zou ik zeggen ;)

Dus nog geen keus gemaakt betreft welk dieet je gaat volgen?

Ja die caramel en bbq zijn zeker goed te bikken!

4. Karagoz

Karagoz VIP lid

Apr 14, 2006
    7,984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    goedemorgen meiden

vandaag 2 dag soepdieet

als ik niet te veel aan eten denk dan gaat het best met het honger gevoel.

vandaag mag ik groente en 1 aardappel. en de soep maar geen fruit.

5. Toys

Toys Fanatiek lid

Jul 21, 2006
    3,326
    0
    0
    Succes Layla vandaag. Ach ... het zijn maar zeven dagen las ik op de site? Wat ga ja na die week doen?

6. Karagoz

Karagoz VIP lid

Apr 14, 2006
    7,984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    ik moet een week stoppen met het dieet en dan ga ik weer 7 dagen op het soepdieet.

ik doe het rustig aan. ga niet gelijk weer veel snoepen en dat soort dingen.

7. Toys

Toys Fanatiek lid

Jul 21, 2006
    3,326
    0
    0
    Hmmm okay! Nou ik heb het er niet zo op omdat je dagelijks niet de voedingsstoffen binnen krijgt die je zou moeten krijgen.
    Maar iig veel succes en hoop voor je dat het helpt!

8. Karagoz

Karagoz VIP lid

Apr 14, 2006
    7,984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    hoe bedoel je vodingstoffen. i k mag gewoon fruit en groente eten.

in die soep zitten wel 7 veschillende soorten groente

en gisteren heb ik gewoon fruit gegeten.

het is maar een weekje. ik word er niet ziek van.

9. dani86

dani86 Fanatiek lid

Nov 28, 2006
    3,211
    0
    0
    student
    landgraaf
    als je iets wilt weten over weight watchers moet je op hun site kijken!
    daar staat alles uitgelegd

ik ben vanmorgen in het ziekenhuis geweest en ze denen dat ik teveel hormonen aan maak. dat kan dus een rede zijn waarom ik niet zwanger raak!
    hoop niet dat het zo is zou namelijk erg balen zijn

ben nu in behandeling bij longarts, reumatoloog, en bij een hart en vaat arts (weet even de naam niet meer)
    ik hoop dat alles positief is!

ze waren wel dik tevreden dat ik afgevallen was dat het dus goed was ik beweeg genoeg en mijn bloeddruk was perfect
    wel was ik daar weer lichter dan wat ik thuis was....is dat raar?
    heb het idee dat mijn weegschaal kapot is (is een digitale nog geen 6 maanden oud)

dus daar ben ik wel blij om

10. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    1,818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Nee nog steeds niet echt van "hey die dieet past bij mij"haha. Bij die soepdieet denk ik dat ik te veel honger ga krijgen. En dat niet alleen, ik ga strax heel veel fietsen naar me werk dus denk dat ik dan te weingig binnen krijg.
    Zit nu op de 40punten dieet en die bevalt opzich wel goed. Klein progamatje op me pc en daar kan je intoesten wat je gegeten heb, en die berekent je aantal punten. Alleen ik kom dus niet op die 40 punten :S net 35 punten haal ik haha. Maar das geen ramp denk ik.

xxx

11. Toys

Toys Fanatiek lid

Jul 21, 2006
    3,326
    0
    0
    Wat houdt dat 40 punten dieet in dan? Moet je dagelijks 40 punten halen? En elk product is zoveel punten?

12. Toys

Toys Fanatiek lid

Jul 21, 2006
    3,326
    0
    0
    Hey Dani,

Wat een gedoe allemaal zeg! Ik hoop dat de uitslagen positief zijn.

Veel sterkte!

Toys

13. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    1,818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    ja idd zo iets haha..

Maar was ff op internet aan het neuzen en kwam wat aardig dieeten terecht. Maar ik denk zelf gewoon aan een strak eet schema houden en dan moet het ook wel goed komen.
    Heb al een dag menu geschreven en daaruit bleek dat ik op de 973 KCL zit en ik mocht er maximaal 1079 per dag...Als ik die richtlijn aan houd ben ik binnen 24 weken bijna 35 kilo kwijt (als het goed is) dus thja

xxx

14. Toys

Toys Fanatiek lid

Jul 21, 2006
    3,326
    0
    0
    Hoeveel wil je afvallen? 35 kilo?
    Mag ik vragen wat je nu weegt en hoe lang je bent?

15. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

Jun 30, 2007
    2,199
    0
    0
    Antwerpen
    pas wel op dames dat als jullie teveel in 1 keer afvallen en je er op een gegeven mogent niet meer aan houdt de kilo's er weer aan vliegen maar dan dubbel.
    Succes!

16. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    1,818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    ik ben 1.63 lang en weeg 90 :(...maar vind opzich 30 weken betere richt lijn dan 24..En ik krijg genoeg voedingstoffen binnen. En heb geen hongergevoel, en als ik hongergevoel heb neem ik een appeltje of een kopje thee zonder suiker...Alleen begin ik eerst met 20 kilo af te vallen...En daarna rustig aan verder gaan

17. Pendrag

Pendrag VIP lid

Jul 26, 2006
    6,458
    1
    0
    Nog een nieuwkomer hier! Ik ben op dit moment 97 kilo bij een lengte van 1.83. Ik wil afvallen tot 78 kilo. Nogal wat te gaan dus! Ik heb 2 weken geleden Sonja's boek gekocht maar kan me er niet toe zetten. Nu wel wat gezonder/minder aan het eten en de eerste 3 kilo's (van 100 naar 97) zijn eraf. Ik wil eigenlijk met kerst 15 kilo kwijt zijn.

18. Toys

Toys Fanatiek lid

Jul 21, 2006
    3,326
    0
    0
    @Bloempje55; Okay dus nog aardig wat kilo's te gaan. Knap van je. Zet em op!

@Pendrag; Ben ook begonnen met SB sinds 24 september en ik vind het prima te doen. Je mag best veel en lekker eten en is heel gevarieerd.
    Succes met afvallen!

19. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    1,818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Ja moet lukken hier, ben heel streng tegen me zelf :( iets te streng af en toe haha. Maar ja wil idd ook met kerst al heel wat kwijt. Verlang gewoon heel erg naar een mooi buikje ;).

Ik heb dus ook een SB dieet boek liggen hier, maar ik kan me er dus ook niet naar toe zetten :S terwijl ik het zo leest, stukken meer mag dan wat ik nu eet :S. Mischien toch maar is over na denken. Denk ook eerst deze week ff zo af te maken. En als het echt te veel word kwa honger enzo dat ik toch maar wel SB ga doen...

xxx

20. Toys

Toys Fanatiek lid

Jul 21, 2006
    3,326
    0
    0
    Eerste week SB had ik het ook moeilijk hoor en had ik echt honger. Je lichaam moet echt wennen aan het minder en veel gezonder eten ;)
    Nu valt het heel erg mee en heb ik bijna geen honger meer. Moet met het diner wel wennen dat je maar zoveel gram mag opscheppen. Normaal nam ik altijd 2 flinke borden en grote hompen vlees! Whoehaha heerlijk!

Share This Page