hahah ow die geluk heb ik dan net nie dat ik zoveel kan eten in de avond ik krijg niet meer weg dan 2 opscheplepes groente 1 aardappel en 1 stukje veels naja coor de afvalrace wel weer een geluk voor me dan haha. Maar zit nu net ff SB boek door te spitten, en eigenlijk klinkt het wel verleidelijk wat er in staat haha...Alleen ik lust weer is heel veel dingen niet wat er in staat ...DUs heeft het wel nut voor mij dan> xxx
Wat lust je dan bv niet? Want je mag alles vervangen als het maar uit dezelfde "categorie" komt zeg maar.
ow oke dat wist ik niet dat je mag vervangen...Ik lust bijv geen bloemkool, witlof of asperge, en geitenkaas (dit zijn dingen uit weekmenu 1 ) xxx
Hoi! Ik kom hier ook eens meekijken. Ik moet ook 15 kg afvallen voor eind december! Ben nu 4 kg kwijt maar moet er dus nog 11 zucht............. Ik moet/wil afvallen omdat ik voor IVF/ICSI behandeling in aanmerking kom maar daar moet ik voor afvallen anders nemen ze je niet in behandeling. Ik ben bij een dieetiste in behandeling bij ons in het ziekenhuis in combinatie met bewegen. Dus het is een combinatie van letten op je eten en beweging. Hoop voor jullie ook allemaal dat het goed gaat met afvallen. Succes Groetjes Sabrien.
Welk boek heb je dan Bloempje? @Sabrien; Succes met afvallen. Je hebt iig een stok achter de deur. 4 kilo is al heel wat toch? Hoeveel weeg je nu Sabrien?
Bereik en behoud je ideale gewicht kun je volgens nadat je op je ideale gewicht bent. Dit boek zorgt er voor dat je niet in je oude eetpatroon terugvalt en dat je je zelf kunt aanleren om gezond en gevarieerd te "blijven" eten.
Ja je valt wel heel langzaam af met dat 2e boek maar ik geloof niet zo snel als met het eerste boek. Boek 1 is wat strenger dacht ik.
ow dan gaat ik van de week wel ff in de boekenwinkel kijken voor deel 1van SB Maar ja, op dit moment gaat het nog wel net ff lekker bakkie koffie op (zwart :S) en nu ff een appeltje. Het is nog makkelijk te doen hier xxx
Toys: ik weeg nu 90 kg. Ik ben vorig jaar ook al 15 kg afgevallen (ik woog over de 100 kg ) met de weight watchers maar heb dit jammer genoeg niet volgehouden. Het begin is er inderdaad, bedankt voor je belangstelling
pff kheb honger :S denk zo maar ff klein bakje kwark pak en een appeltje er in :S heb nog geen toetje op vanavond hahah xxx
Ik wil jullie ook namens mij heel veel succes vinden met het afvallen. Ik wil ook eens wat gewoontes af gaan leren maar kom er zo moeilijk van af Ik vind bijvoorbeeld van die Zaanse Mayonaise heerlijk, die tubes. En ik eet het eigenlijk veeeel te veel. Heb dan geen overgewicht, ben 1,73 en weeg ong 60 kilo maar ik vind het gewoon niet echt gezond ook. Iemand tips hoe ik van zo een gewoonte af zou kunnen komen
dag 3 soep dieet, ik zit nu aan de soep. moet zo naar school. ik mag vandaag groente en weer fruit eten.
hey meiden allereerst wat knap van jullie, ik heb even heel vluchtig door de 11 paginas gelezen, en zie al beste resultaten.. mag ik mij ook aanmelden bij dit topic. afgelopen februari begonnen was toen in mei 10 kilo kwijt en wat dacht je ZWANGER! helaas is dit een miskraam geworden, met het gevolg dat ik dacht: bekijk het allemaal en dat ik nu dus weer 94 kilo weeg met mijn kleine 1.63 cm dus foute boel.. we gaan er weer voor want ik voel me nu niet prettig.. hoop dat we elkaar er door kunnen halen en motiveren.. succes allemaal. liefs beetje depri wiesje
Vandaag voor het eerst onder de 110 kilo. Maar ja... vrees dat het nog niet veel zin heeft om er iets van te zeggen. Ik ben nog altijd 'bedgebonden' en verlies dan natuurlijk ook aan spierkracht. Kom op meiden! Goede moed houden en samen komen we er wel! Succes Josien