@mandy; ben benieuwd hoe het gaat haha heb er wel zin in duss dat is altijd goed moet eerlijk zeggen dat het me nu nog wel meej valt,, je eet elke 2.5 uur ongeveer wat dus jah je blijft je vol voelen met goede dingen natuurlijk Hoeveel kilo ben je er meej kwijt geraakt dan? Liefsz
poeh zeg!! dat heb je goed gedaan!! Nou ik moet eerlijk zeggen dat ik nu echt honger heb!! ben gewend heel veel te eten dusss voor mij nu ff zwaar maaaar we gaan gewoon door!! Liefszz
Ik heb zelf ook overgewicht en heb nu niet gemerkt dat ik daardoor moeilijker zwanger raak. Ik heb zelf 3 kinderen en bij alle 3 was het in één keer raak. Ik zag net pas dat het bericht al van een tijd terug is. Sorry heb de rest niet gelezen.
Hebben jullie ook last van vocht vasthouden? Ik weeg nu 's ochtends al een paar dagen hetzelfde en er lijkt niks af te gaan. Zal dit door het weer komen?
hoi meiden, ik sluit mij ook graag aan bij de afvalrace ik ben sinds 23 mei 2009 gestopt met de pil. ik heb ook overgewicht (samen wonen is niet goed voor de lijn) ik ben 1.78 lang en weeg 103 kilo. ik werk onregelamtig (in de zorg) en mijn vriend ook. maandag gaan wij op vakantie en wilen daarna gaan beginnen met afvallen. hebben jullie een idee wat goed voor ons/mij zal zijn om te beginnen met afvallen alvast bedankt groetjes roos
op je eten letten en gaan sporten. hier gister weer voor het eerst gaan sporten, daarna nog even wezen zwemmen heerlijk was het!
Inderdaad, dat is hier ook niet goed gegaan Maar alleszins, welkom bij ons clubje en veel succes met afvallen!
hallo ik kom me ook bij jullie aan sluiten. na mijn mk in febr ben ik ruim10 kilo aan gekomen(frustratie eter), ik wil er nu eerst weer 10 kilo afhebben, mag toch de eerste weken niet zwanger worden. Ik ga gewoon opletten wat ik eet regelmatig een gezond tussen doortje, meer bewegen, en zeker niet snoepen. Helpen jullie me op weg....
Hallo iedereen, Dit topic van iemand als tip gekregen, leuk om alles te lezen. Ook ik heb overgewicht, al mijn hele leven lang. Ik werd altijd naar een dietsite gestuurd die nooit iets voor me kon doen, omdat er thuis al veel aan gedaan werd. Ik groei al van water! Twee jaar geleden had ik het helemaal gehad en met ww (weight wachters) begonnen, samen met een kennis. Het ging heel goed, ik was fanatiek bezig. Na dik 2 maanden was ik 6 kilo kwijt, helemaal blij, maar omdat mijn lichaam er aan gewent raakte viel ik niet meer af, daar baalde ik behoorlijk van. We gingen op vakantie, maar na een paar dagen stopte ik er mee en begon na de vakantie weer. Ik werd helemaal gek van elke dag die punten te tellen ( s avonds maakte ik al een dag menu voor de volgende dag), dus er mee gestopt. In maart dit jaar gestopt met de pil maar nog steeds overgewicht en zou er graag wel wat af willen hebben. Sonja Bakker ook geporbeerd maar dat vind ik helemaal niets!! Leuk om hier mee te lezen hoe en wat jullie er aan doen om de kilos er af te krijgen, misschien kunnen we elkaar leuke tips mee geven.
hoi hoi, ik ben er denk ik uit, na de vakantie ga ik beginnen met het brooddieet.. hebben mensen hier ervaring mee? @famke welkom ik zie dat je het gevonden heb succes groetjes Roos
Ja ik heb t gevonden! Wel eens gehoord van het brooddieet, maar zelf geen ervaring mee. Dan moetje de 1e dag alleen brood eten en de andere dag 'gewoon'toch? Ik was ook even aan het googlen om iets te vinden om af tevallen
idd, aangezien ik in de zorg werkt dus onregelmatig enk ik dat dat het best is om mee te beginnen heb net ee nieuwe fiets gekocht dus ook ga ik lekker veel fietsen. hoop dat het lukt. jij ook succes
Dat ken ik, onregelmatig aan het werk, ik heb ook in de zorg gewerkt, dan willen dieeten minder goed vond ik. Succes
je hebt helemaal geen ritme dus met eten ook niet. we gaan het zien. gelukkig doen we het samen ik laat het weten
hoi hoi dames, kom me ook even melden hier... Ben eind julie begonnen met afvallen. Ik loop bij een dietiste. Eet dus gewoon 6x oper dag maar kleine hoeveelheden. Verder laat ik alle snoepjes staan. Ben nu 3,5 kilo lichter, maar voor me gevoel gaat het echt te langzaam en is dus soms moeilijk vol te houden... Maar doe me best want het is voor een goed doel...