Mijn begingewicht is trouwens 113kg en streef is 75kg, maar als ik bij de 80 ben dan ben ik al heel erg blij! En dan lukken die laatste 5 ook nog wel!
Gisteren heb ik een proefpakketje van de be in shape ontvangen. Er zaten 2 poeders in voor de shakes. Ik vanmorgen die met banaan mengen met de yoghurt, ik ging over mijn nek, zat te kokhalzen.Na een half uur had ik mijn schaalje yoghurt op en ik ben 3uren misselijk geweest, niet normaal. Oke ik heb dan wel geen honger gevoel, maar toen ik een hapje van de yoghurt nam, was de smaak eerst wel lekker, maar daarna vond ik het heel vies worden .. Ik weet niet of dit wel wat voor mij is, ik krijg s ochtends alleen maar brood of een beschuit door. Iemand zei ook al probeer met melk of optimel, dat er nog maar aanwagen en ben ik weer misselijk of is het vies, dan is dit niets voor mij!! Dan maar op een andere manier afvallen!
hoi famke, ik heb dat 3 jaar geleden ook gedaan met die shakes en met yoghurt duurt het idd heel lang voordat het op is ik deed het met karnemelk met mijn neus dicht opdrinken en binnen 10 sec weg ook niet lekker maar duurt veel korter succes, liefs roos
Hey! Ik vind dat het ook een beetje lekker moet zijn, want verder mag je ook niet veel eten, op avond eten na da. Hoe langhebje dat vol gehouden?
@ famke24 Da's niet fijn als de eerste shake al zo tegenvalt! Hopelijk valt de tweede iets beter mee. Ik ben gisteren met zumba begonnen en vind het heel fijn! Zo fijn dat ik vandaag eigenlijk al wil teruggaan, maar het is maar 1x per week... Als je graag danst, moet je het zeker eens proberen! Ondertussen let ik nog goed op m'n eten (dus zo weinig mogelijk vet) en ik moet zeggen dat mijn buikje al minder aan't worden is. Precies toch vet dat aan't weggaan is. Joepie!!! Nadat ik een beetje terug ben bijgekomen, ben ik vorige week in totaal toch een halve kilo kwijtgeraakt en deze week gaat de weegschaal ook weer terug naar beneden. Heb wel een feestje morgenavond, maar moet zaterdag werken, dan verbrand ik ook veel caloriën Succes nog voor iedereen die hard zijn best doet om kilo's kwijt te geraken!
ja ik nam dat s`ochtends en s`middag gewoon 2 boterhammen en komkommer tussendoor en s`avonds warmeten minder vet mager dat een half jaar 13 kilo kwijt woog 100 kilo en dan is het erg leuk als je dan na een half jaar 87 kilo weeg
Hoi Famke Zo te lezen heb je een proefpakket aangevraagd en jammer dat je die banaan niet lekker vindt.Maar ik maak het aan met de helft yoghurt en de andere yokidrink van de lidle want dat is de enige die geen vet bevat. Maar weet niet welke smaken je gekregen heb want je heb ook aardbei mango-perzik naturel vanille. Maar het kan ook zijn dat het niet bij jou past.Maar wat is jou naam dan op de bissite als je het wilt mag je het wel pb doen en mij kan je zoeken onder indey Maar ik maak het ook aan in een beker en schud het en dan laat ik het een nacht staan en dan is het ook iets dikker en vult het nog beter en drink het met een rietje en ik eet het niet in een schaaltje ook geprobeerd maar dat pakt mij dus niet. Ik hoor van je Indey
Op zich mag je best veel eten hoor tussendoor,alleen moet je zorgen dat je elke dat rond de 20 koolhydraten eet minder mag ook maar meer niet. Maar je mag worst,kaas eieren vleeswaren (op de koolhydraten letten per 100 gram) tomaat,komkommer,augurken, en er is een site waar je de koolhydraten van producten kan vinden. vandaag heb ik gegeten brocollie shoarmavlees paprika champignons en ui en erdoor een scheutje ketjapmanis. de brocolie eerst koken dan vind ik het het lekkerst en dat is echt heel lekker. Maar goed het is even uitzoeken wat je wel en niet kan eten. Sucses ermee
Hoi, Ik had het met yoghurt gedaan. Ik vind de banaan wel lekker, de 1e hap en daarna vond ik het heel goor. Ook heb ik de vanille nog, die ga ik nog eens door de melk doen, overdag. Ik krijg s ochtends niet van dat soort van dingen door. Van man lief mag ik hier niet aan beginnen, die vind het veel te duur allemaal.
Famke, ik heb toen bosvruchten gebruikt die vond ik het "lekkers" in hoe verre je het lekker kan noemen en ik lus echt geen karnemelk blehhh maar met die bosvruchten en het dikkere van die karnemelk zat ik wel sneller vol en ging het makkelijker weg hoop dat je binnenkort iets vind wat bij je past liefs roos
Hey Dames, Ook ik kom me hier even melden..Ben ook bezig met afvallen.. Ben 15 juli gestart met een gewicht van 90,5 kg. Dit met voedingsadvies diëtiste. Vervolgens afgevallen naar 87,5, op vakantie gegaan en toen weer op een gewicht van 89,7!.. Inmiddels twee weken geleden begonnen met een koolhydraatarm dieet en 3x per week sporten.. Begingewicht: 87,8 kg Lengte: 1.72m Gewicht na afgelopen woensdag: 83,5 kg Afgevallen: 4,3 kg Streefgewicht: 78 kg Nog te gaan: 5,5 kg Ben zelf erg tevreden tot nu toe, hoop dat het zo doorgaat.. Ben wel bang dat ik zo meteen op een punt ga komen dat het lijkt alsof ik niet meer afval..Lijkt me erg moeilijk! Hebben jullie dat ook of gehad? Groetjes, Fen
Hallo dames! Mag ik me ook bij de club aanmelden? Ik ga vanaf vandaag 2 x in de week onder begeleiding sporten en heb donderdag een afspraak bij de dieetiste. Ik schommel al een paar maanden tussen de 90 en 93 en krijg het zelf niet weg.... Naast het afvallen is het voor mij belangrijk mijn lichaam wat sterker te maken om een zwangerschap goed te kunnen dragen. Ik hoop dat iedereen zijn doelstelling gaat halen!
ik ga vanaf morgen het 3dagen dieet een x proberen, je valt dan 3 tot 5 kilo af in 3 dagen. ik ben rg benieuwd of dat het lukt.
Nou hier hou ik het nog steeds prima vol, we gaan nu week 3 in van het afvallen en woensdag ga ik weer op de weegschaal om te zien hoeveel ik afgevallen ben. Ik ben zeer benieuwd. Succes allemaal we kunnen het!!! Liefs
Hoihoi! Ik kom me hier ook ff melden Ben 24 jaar, en heb toch al zeker een jaar of 12-14 last van overgewicht. Al tig verschillende diëten geprobeerd (ook Cambridge enzo) en niks werkte (heel erg jojo-effect). Maar we zijn nu al 13 maanden bezig voor een kleine en hebben over 5 weken onze eerste afspraak bij de fertiliteitsarts, en weet zeker dat ze dan over m'n gewicht gaan beginnen, dus wil ze graag voor zijn en ze vóór zijn Startgewicht (op 28-08 ) 118,7 (shocking!) Lengte: 1.70 Streefgewicht: (om te beginnen) 100 Huidige gewicht (17-09) 116,5 Nog te gaan: 16,5 Afgevallen: 2,2 BMI: 40,3 Met: South Beach (start 19-09) Groetjes!