Kan iemand helpen zoeken? (Kleding)

Discussie in 'De lounge' gestart door NavyCrimson91, 6 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NavyCrimson91

NavyCrimson91 Niet meer actief

#1 NavyCrimson91, 6 okt 2017
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 okt 2017
    Hallo!

Ik zoek voor m'n vriend een trui of vest, bijvoorbeeld een soort spijkerjas achtig met sweatstof mouwen. (Zie plaatje)
    Maar hij heeft liever geen rits of knopen aan de voorkant. Ik zat dus ook te denken aan een trui met sweatstof mouwen en een body van zwart leer (of andersom). Dit heeft eigenlijk mijn voorkeur boven zo'n jas.

Wegens lange werktijden heb ik niet echt de mogelijkheid om naar een winkel toe te gaan nu.
    Ik ben daarom al even aan het zoeken op internet, maar ben er zo slecht in:oops:
    Ik kan nooit iets vinden haha.
    En ik weet toevallig dat hier hele goede internetshoppers aanwezig zijn, dus ik hoop dat jullie me kunnen helpen ;)

Aliexpress met levertijden van een maand gaat hem trouwens niet worden, ik moet hem binnen twee weken binnen hebben...

Edit: hij draagt voornamelijk zwart en grijs, soms een uitschieter naar rood. Vandaar dat ik twijfel over blauwe spijkerstof.

Bijgevoegde bestanden:

2. LisbethSalander

LisbethSalander Fanatiek lid

1 dec 2015
    2.830
    5.566
    113
    Weet hoe ik plaatjes kan plakken maat bedoel je zoiets als mijn linkje hierboven?

3. NavyCrimson91

Bedankt voor het zoeken :)
    Ja, je eerste linkje vind ik wel leuk! Tweede vind ik wat regenjas aandoen. Toch te veel plastic achtig leer ofzo.
    Lastig beoordelen zo via internet...

Maar ik ben bang dat ik vooral een idee in m'n hoofd heb wat gewoon niet bestaat in het echt. Dus ik zoek nog even door!

4. LisbethSalander

1 dec 2015
    2.830
    5.566
    113
  5. NavyCrimson91

6. NavyCrimson91

7. LisbethSalander

1 dec 2015
    2.830
    5.566
    113
    Marchella vindt dit leuk.
  8. LisbethSalander

1 dec 2015
    2.830
    5.566
    113
    Bij h&m heb ik het al vaker meegemaakt dat online dingen zijn uitverkocht maar dat het wel nog in de winkel hangt. Dus misschien heb je geluk....

9. NavyCrimson91

Oh echt waar? Dan ga ik maandag na mijn werk toch nog gauw even bij de h&m kijken. Waar ik woon is de herenafdeling zeer klein, helaas.

10. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Of even bellen? Misschien kunnen ze ook wel kijken welk filiaal het dan wel heeft als zij het niet hebben.

Deel Deze Pagina