Afvaltopic voor iedereen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Vlinderbloem, 11 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    En wat ik ook heeeeeeel fijn vind sinds ik zo ben afgevallen is dat ik weer een kaaklijn heb. Geen onderkin meer. Yihaa! En ook mijn sleutelbeenderen komen weer tevoorschijn. :roflmao:

mamaloe250, Manana en louan vinden dit leuk.
  2. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Welkom nieuwe dames en gefeliciteerd @louan !

louan vindt dit leuk.
  3. RoBiJe

RoBiJe Niet meer actief

Haha ja fijn is dat he. Mn gezicht begint nu ook echt smal te worden. Nu alleen Mn buik nog :rolleyes:.

Welkom @louan en gefeliciteerd!

Manana, louan en Vlinderbloem vinden dit leuk.
  4. Manana

Manana Fanatiek lid

3 mei 2017
    2.477
    1.420
    113
    Vrouw
    @louan welkom en van harte gefeliciteerd! Hier ook pas begonnen met afvallen sinds de bevalling 7 weken geleden door op mijn eten te letten en doe sinds een paar dagen ook postnatale workouts om het sporten langzaam aan weer op te kunnen bouwen :) succs met afvallen, maar geniet vooral van de kleine ;)

@Vlinderbloem wat vervelend van je handicap en wat balen dat je er niks aan kunt doen... Fijn dat afvallen de bowl toch wat verlichting biedt dan. Wij zijn evenlang en wat je zegt, heb ik nu een beetje. Ik vermijd ook liever mijn schaduw en spiegelbeeld. Volgens ml overdrijf ik, maar dit is niet het lichaam wat ik gewend ben.

@RoBiJe dat buikje is het lastigst van allemaal, maar we geven niet op!

5. louan

louan Niet meer actief

Doe ik zeker! Jij ook gefeliciteerd en succes. Wat zijn postnatale workouts?
    Baby wil hier het liefst de hele dag op de arm en lopen. Dus als ik met haar loop dan doe ik tussendoor wat squats en andere beenoefeningen:roflmao:. Zoiets!?:p

Manana en Popie vinden dit leuk.
  6. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Dat laatste herken ik heel goed. Ik herkende mezelf gewoon niet in die spiegel/ruit/schaduw en iedere keer was het bijna een schok om mezelf te zien. Je hoort wel eens dat mensen moeten wennen aan hun slanke spiegelbeeld, maar ik heb dat ik mezelf juist weer meer en meer begin terug te zien naarmate ik meer kwijt raak.

7. mamaloe250

mamaloe250 Fanatiek lid

2 aug 2016
    1.149
    722
    113
    Hoi, ik wil ook graag meepraten.
    3 Maanden geleden ben ik bevallen van een dochtertje, helaas kom ik altijd veel aan tijdens mij zwangerschappen (>25 kilo). De eerste 10 weken heb ik mijn lichaam zelf nog even de tijd gegeven om bij te komen en wat gewicht kwijt te raken. Op 11 September ben ik echt begonnen met diëten en 2x in de week 30 minuten crossfit, dit ga ik langzaam verhogen naar vaker per week en dan 60 minuten en vervolgens 90 minuten. Toen ik begon woog ik 76,8 kilo en mijn streefgewicht is 65 kilo. Momenteel weeg ik 70,4 kilo dus al 6,4 eraf en nog 5,4 kilo te gaan. Op een dag eet ik het volgende:

Ontbijt: magere yoghurt met 1 stuk fruit en een handje ongebrande noten of gebakken ei.

Lunch: 2 cracotte/rijstwafels met runderrookvlees, kipfilet of avocado.

Diner: wat de pot schaft en waar mogelijk laat ik de koolhydraten weg en kies magere producten. Dus vaak groente met vlees(kip/rund) of vis, maar vanavond bijvoorbeeld open lasagne met cherrytomaten, truffelpesto, champignons.

Tussendoor eet ik alleen als ik honger heb en dan vaak iets van een handje nootjes, groente, fruit, ei, plakje vleeswaren. Ik vind het redelijk makkelijk vol te houden alleen zou ik wel wat meer afwisseling willen. Hebben jullie daar nog ideeën voor?

Qua drinken, alleen water en thee. Maar ik mis de wijn wel hoor:p Mijn motivatie haal ik uit een foto die mijn man van mij had gemaakt terwijl ik met de kleine onder de douche stond. Ik schrok heel erg van mijn lichaam en toen meteen besloten dat ik eraan ging werken.

Popie vindt dit leuk.
  8. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Vanmorgen gewogen.

Weer 1.1 kilo er af.

Weeg nu minder dan ik 2 jaar gewogen heb.
    4.2 kilo er af in 3 weken! Super blij!.

Vandaag lekker genieten van mijn cheatdag.

Manana, Popie en Vlinderbloem vinden dit leuk.
  9. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    @mamaloe250 Ik mis de wijn ook! Op speciale gelegenheden (lees: op vakantie of op feesjes/avondjes met vriendinnen) drink ik af en toe eens een skinny-bitch. Dat is wodka/cola light. Maar dat is echt niet vaak, sinds juni drie keer gedaan.

10. RoBiJe

RoBiJe Niet meer actief

Welkom @mamaloe250.
    Ik drink soms nog wel een wijntje hoor. Maar niet standaard elk weekend. Maar als we een verjaardag/feestje hebben of uit eten gaan dan neem ik 1-2 glazen.

Goed hoor @Imona ! Mooi resultaat.

Ik heb vandaag nee gezegd tegen Tom pouce vlaai van limburgia :eek: . Die is zo lekker.
    Maar heb vanavond verjaardag van Mn vader en hij bakt altijd appeltaart die ook heeel lekker is. Moest een keuze maken dus.

Popie vindt dit leuk.
  11. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Goed bezig!! :thumup:

Ik heb trouwens besloten dat ik me pas weer ga/mag wegen wanneer ik minstens een week weer goed heb gelopen/gesport. Diëten gaat prima, maar de loopband staat nu al drie weken ongebruikt in een hoekje. :oops:
    Foei Vlinderbloem!! :mad:;)

Manana en Popie vinden dit leuk.
  12. Popie

Popie Bekend lid

15 nov 2015
    625
    119
    43
    Vrouw
    Zullen we ruilen
    Wil die 4.5 kilo ook kwijt in 3 weken hahah.

Imona vindt dit leuk.
  13. Popie

Popie Bekend lid

15 nov 2015
    625
    119
    43
    Vrouw
    Knap van je.
    Het is allemaal te verleidelijk
    Gefeliciteerd met je vader

14. Popie

Popie Bekend lid

15 nov 2015
    625
    119
    43
    Vrouw
    Gefeliciteerd met de geboorte van je dochter
    En succes met afvallen

louan vindt dit leuk.
  15. RoBiJe

RoBiJe Niet meer actief

Dankje en Dankje!

Ja alles is verleidelijk. Ik vind ook teveel lekker, maar leer wel steeds beter om keuzes te maken. Niet meer en en en..

16. Manana

Manana Fanatiek lid

3 mei 2017
    2.477
    1.420
    113
    Vrouw
    Dankjewel :)
    Dit zijn postnatale workouts:
    https://www.youtube.com/playlist?list=PLMHMyl3oeyh1EjXr_VvHH_TtMyhT2jLIo

Er zitten ook paar mommy & baby workouts bij toevallig. Misschien het proberen waard ;)

Yaaaay wat goed! En heb je kunnen genieten van je cheatdag?

Ik ben pas een paar dagen begonnen met afvallen. Durf nog niet echt aan een cheatdag te beginnen

@mamaloe250 ik mis het ook! Dronk het voorheen wel op mn cheatdagen. Standaard bij de pizza op de zaterdag.
    Als ik mijn doel bereikt heb, ga ik weer met cheatdagen beginnen. Iets om naar uit te kijken :D

Haha ooopsss... Succs met het weer sporten :thumup:

You go girl! En nog gefeliciteerd met de verjaardag van je vader. Geniet er lekker van ;)

Hier vandaag een rustdag ingelast wat postnatale workouts betreft. Ik werd wakker met flinke spierpijn. Sowieso hebben spieren rustdagen nodig om te kunnen herstellen. De pijn is nu al weer stukken minder :D morgen maar weer eens workoutje wagen!
    Eten gaat super. Ik hou alles bij op myfitnesspall. Zo weet ik iig zeker dat ik goed zit wat eten betreft om mijn doel te kunnen bereiken :)

Ik ga dinsdag weer op de weegschaal. Benieuwd of ik na een week al wat kwijt ben... :rolleyes: Als ik er aan denk, word ik er zenuwachtig van :oops:

louan vindt dit leuk.
  17. Manana

Manana Fanatiek lid

3 mei 2017
    2.477
    1.420
    113
    Vrouw
    Dubbel

18. Manana

Manana Fanatiek lid

3 mei 2017
    2.477
    1.420
    113
    Vrouw
    Toch gewogen vandaag, aangezien door de weeks mij niet zo goed uitkomt (te chaotisch) en ben sinds dinsdag 0.8 kilo kwijt! :D :D
    Ben ik de enige die de weegschaal ineens zo eng vind? :rolleyes:

19. RoBiJe

RoBiJe Niet meer actief

Bijna een kilo al! Goed zo!

Ja ik stap toch altijd met geknepen billen op de weegschaal Haha.

Heb Mn uurtje sporten er weer op zitten. Straks meteen door naar Mn werk :( moet van 13-21.

Manana vindt dit leuk.
  20. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Lekker, 08 kilo vanaf dinsdag. Gaat goed!!:thumup:
    Enne.. Ik heb de weegschaal altijd eng gevonden. ;)

Manana vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina