Afvaltopic voor iedereen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Vlinderbloem, 11 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    :roflmao:

2. louan

louan Niet meer actief

@Manana misschien dat ik het heb gemist, maar hoeveel shakes neem je op een dag? Zat mij te bedenken om misschien ook te gaan shaken. Ik maak nu steeds verkeerde keuzes door tijdgebrek, kan ik beter een shake klaarmaken. Even voor die 1ste 10 kilo dan wil ik ook weer gaan sporten, is de baby ook wat groter en gaat alles wellicht makkelijker:D.

3. RoBiJe

RoBiJe Niet meer actief

@Manana knap hoor dat je vroeg opstaat om te sporten :thumup:

Manana vindt dit leuk.
  4. Manana

Manana Fanatiek lid

3 mei 2017
    2.477
    1.420
    113
    Vrouw
    Dat van de tijdgebrek herken ik...
    Ik neem het als ontbijt en lunch met 150 gr. Magere kwark. Heb de vegan low calorie meal van body & fit shop. Als Tussendoortjes neem ik wortel, komkommer, paprika enz. Fruit neem ik zelden omdat het meer suiker/calorieën bevat en ik die liever voor een lekkere avondeten spaar op het moment :p

louan vindt dit leuk.
  5. Manana

Manana Fanatiek lid

3 mei 2017
    2.477
    1.420
    113
    Vrouw
    Is eigenlijk superhandig. Hoef ik daar de rest van de dag geen rekening mee te houden :)

6. aYh4L8

aYh4L8 Niet meer actief

Goed bezig allemaal!

Ik ben nu sinds 2 dagen intermittent fasting aan het proberen tot nu gaat dat goed, het is de bedoeling dat je een x aantal uur gaat vasten per dag, ik zelf eet tussen 12:00 & 20:00 en daarna niet meer mag wel gewoon onbeperkt water drinken en thee en koffie zonder suiker, en wanneer je wel eet mag je eten wat je wilt ik zelf let wel op met wat ik eet maar dat hoeft niet echt als je dat niet wilt dus dat is ook fijn, ook doe ik elke dag nog een theelepeltje komijnzaad door mn magere yoghurt eens zien of dat ook nog iets uithaalt of niet, en naast mn werk waar ik al best veel beweeg ga ik 4x per week naar de sportschool en hopelijk bereik ik zo mn doel en anders wat anders zoeken, ben al blij als ik 75 kg weet te behalen! Dus heb nog ff te gaan 1,68 en nu nog 100.1 kg van de 105.8 en anders met de tijd misschien ook even kijken naar shakes als het niet wilt lukken

7. RoBiJe

RoBiJe Niet meer actief

Ja dat is wel zo. Ik vind smorgens sporten ook veel fijner dan savonds. Maar ik moet al 4x pw om 5 uur Mn bed uit voor Mn werk, dan 2x om 7 uur om de kinderen naar school te brengen. Die ene keer wil ik dan wel wat langer blijven liggen Haha.

Manana vindt dit leuk.
  8. Manana

Manana Fanatiek lid

3 mei 2017
    2.477
    1.420
    113
    Vrouw
    Haha ik geef je geen ongelijk. Ik blijf in het weekend ook lekker liggen, dan is ml toch thuis;)

9. Manana

Manana Fanatiek lid

3 mei 2017
    2.477
    1.420
    113
    Vrouw
    Welkom @Lotte fijn dat het tot nu toe goed gaat! Succses met het behalen van je doel :thumup:

10. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Zoo. Weer een kilo er af. 5.2 kilo nu in 4 weken. Trots op mezelf!

Popie, louan, Vlinderbloem en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  11. RoBiJe

RoBiJe Niet meer actief

Jeetje wat goed!

Ik zit nu op 7.1 in 6 weken tijd!

Imona en Manana vinden dit leuk.
  12. RoBiJe

RoBiJe Niet meer actief

Knap dat je dat volhoud om zo laat pas te beginnen met eten. Ik zou dat op Mn vrije dagen wel kunnen, maar sowieso 3 dagen in de week niet. Dan begin ik al om 6 uur en heb ik om 12 uur al zoveel beweging gehad, dan zou je me weg kunnen dragen denk ik. ;)

13. Manana

Manana Fanatiek lid

3 mei 2017
    2.477
    1.420
    113
    Vrouw
    Oh wat goed! Mag je zeker trots op zijn ;)

Wooow ook heel goed! Ik hoop dat ik dat ook kan zeggen na 6 weken...

14. Manana

Manana Fanatiek lid

3 mei 2017
    2.477
    1.420
    113
    Vrouw
    Net de batterij van de weegschaal verwisseld en kon de verleiding niet weerstaan.. Nu sinds zondag - 0,5 kg met een volle maag. Kijken of dat morgenochtend anders is (nuchter) :rolleyes:

Voor nu staat de teller op -1.3 kg in anderhalve week :D Ook mijn vetprecentage was gedaald. Voelt goed :D

Popie, Vlinderbloem en Imona vinden dit leuk.
  15. Manana

Manana Fanatiek lid

3 mei 2017
    2.477
    1.420
    113
    Vrouw
    Nou vanmorgen nuchter gewogen en de teller staat op - 2,1 kg in anderhalve week! :D ik ga nooit meer in de middag wegen haha :rolleyes:

Popie, louan, Imona en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.821
    7.434
    113
    Ik kom me ook aanmelden. Ik wil voor zoon 4 is echt van die ''zwangerschapskilo's' af. Na de vorige bevallingen zat ik steeds weer op 68 kilo na een half jaar, maar nu blijf ik beginnen met opletten, en helaas ook elk weekend weer ermee stoppen. Ik ben er klaar mee.
    Ik heb de afgelopen 8 weken het hardlopen opgebouwd. Nu haal ik de 5 km prima maar als ik me dan steeds volvreet voegt het niks toe voor mijn gevoel.
    Dus ik blijf 3 keer per week hardlopen, en daarnaast opletten qua eten. Ontbijt of lunch met yoghurt of kwark, in plaats van 2 keer brood, en avondeten zonder sausjes.
    Tussendoor zo veel mogelijk fruit en rauwkost.
    Mijn gewicht zaterdag was 77,5. Op naar de 68

17. louan

louan Niet meer actief

Wat goed @Imona en @Manana !
    Welkom nieuwe dames!

Ik heb mij niet gewogen, batterij leeg. Maar kreeg wel ff een soort van klap. Ik weet dat ik pas bevallen ben en mn lichaam de kans moet geven of in ieder geval niet te snel en te veel te willen. Maar toch vond ik het vreselijk te zien dat ik nieuwe kleding niet paste:$ die ik al in een maat groter had besteld:$.

En ik heb gewoon echt heel veel kleding. Dus nu besloten niets meer te bestellen totdat ik mn kleding van voor de zwangerschap weer fatsoenlijk pas, daar verlang ik zó naar:D.

Ben vandaag echt serieus begonnen, dus niet meer snoepen en voor de 1ste 10 kilo ga ik 2 maaltijden vervangen door shakes. Avondeten eet ik mee. Ik ga mij eind van deze week weer wegen.

18. mamaloe250

mamaloe250 Fanatiek lid

2 aug 2016
    1.149
    722
    113
    Aghh wij hadden m&ms in huis en heb die gegeten...meteen weer zwaarder natuurlijk. Maar weeg nu wel 69,4 dus nog een maand om 4,4 kilo kwijt te raken. Moet lukken. Vanmorgen een smoothie met magere kwark, peer, banaan en tarwezemelen. Als lunch twee rijstewafels met filet americain en vanavond pasta met spinazie, tomaat en spekjes. Verder even niks anders vandaag.

19. Popie

Popie Bekend lid

15 nov 2015
    625
    119
    43
    Vrouw
    Wat goed om te lezen dat jullie zo goed bezig z zijn en aantal kilo's lichter zijn.

Ik wou dat ik dat kon zeggen maar helaas hier niks eraf en ik begin af te haken.
    Wat is het toch moeilijk dit.

Misschien moet ik iemand hebben om mee te sporten hahaha. Dat geeft je extra motivatie.
    Maar iedereen die ken is zo dun als maar wat.
    Ik ga weer met volle moet weer tegen aan pfff zucht

20. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    @Popie wat vervelend! Misschien kunnen we met je meedenken over wat er niet goed gaat? Zou je een eetlijstje kunnen neerzetten van wat je gemiddeld op een dag eet en drinkt? Wellicht komen we er samen uit wat er anders zou kunnen. Als je dat wil tenminste.;)

Hier gaat het weer de goede kant op qua sporten, ik heb vorige week toch nog een paar keer kunnen lopen, gisteravond de loopband weer eens onder het stof vandaan getrokken en zometeen ga ik op de twistboard. Misschien kan ik me dan zondag weer eens wegen! (Ik mag me van mezelf pas weer wegen als ik een week weer fatsoenlijk heb gelopen/getwist :D)
    Dieet gaat prima, behalve dan dat ik dit weekend een paar wodka-cola light heb gedronken tijdens game-night met mijn broer en schoonzus. :oops:
    Donderdag heb ik weer vriendinnenavond, maar ik ga dan keurig aan de thee. (normaal gesproken drinken we altijd wijn, nu ga ik me gedragen. :thumup:)

Popie vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina