Afvaltopic voor iedereen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Vlinderbloem, 11 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. riean

    riean VIP lid

    21 apr 2014
    5.537
    7.040
    113
    Ff snel mijn gewicht, ik heb gister maar gewogen, want we gingen gisteren uit eten ;)
    Hij stond op 75,8. Dus 0,7 er af. Zo lang het maar naar beneden gaat ben ik tevreden
     
    Luna86 vindt dit leuk.
  2. Imona

    Imona VIP lid

    8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Hmm.. 0.8 kilo er af. Daar baal ik van. Had op een kilo gehoopt..

    Weet nu 96.3..

    Maar. Beter er af dan er bij. Dus we gaan door. Kan niet altijd een kilo per week afvallen.. En op een moment komt er een punt dat je even stil komt te staan.

    Ik pak gewoon door.
     
    Luna86 vindt dit leuk.
  3. Vlinderbloem

    Vlinderbloem VIP lid

    27 mrt 2008
    8.123
    1.673
    113
    Goedzo Riean en Imona! Zo is het ook, zolang het maar naar beneden gaat. :thumup:
    Ik heb gisteravond weer heel stom gedaan, want ik zei wel dat ik nooit cheat..maar dat geldt voor eten! Ik had gisteravond weer een gezellig avondje en dan vind ik het heel lastig om altijd maar aan de thee te zitten. Dus ik heb weer 2,5 glas vodka-cola zero gedronken. Zo stom!
    Voor straf heb ik ook de hele nacht hoofdpijn gehad.:|
    Nu weet ik niet of ik morgen wel durf te wegen, ik denk dat ik maar weer een weekje oversla. :rolleyes:
     
  4. louan

    louan Niet meer actief

    Lekker @Vlinderbloem soms een drankje op zn tijd. Ga vandaag ook 1 wijntje nemen maar neem het mee in mn telling.
    Alle beetjes helpen @Imona en @riean

    Hier ondanks snaaien menstruatie -400 gram. Gewicht staat op 85.7 nog een kleine kilo en dan - 10 vanaf geboorte en dan nog 5 kilo tot gewicht begin zw.
     
    Luna86 en Vlinderbloem vinden dit leuk.
  5. RoBiJe

    RoBiJe Niet meer actief

    @Vlinderbloem het moet ook leuk blijven toch? Zolang je niet elke avond een fles wodka achterover slaat is het niet erg.

    Goed bezig @riean @Imona en @louan. Als de teller maar naar beneden blijft gaan :thumup:
     
  6. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.254
    7.820
    113
    Gelderland
    Goed bezig meiden!

    Ik mag morgen wegen. Ik hoop op -1 kilo!
    Voor 29 nov, intake mmm wil ik er sowieso 2 kilo afhebben. Alles wat meer is is mooi mee genomen. Ook ben ik erg benieuwd wanneer het afvallen een positieve invloed gaat hebben op mijn cyclus. Een goede motivatie om door te zetten!
    Zit nu aan een flinke schaal wortels. Vanavond kip met rijst en groenten. De rest eet frietjes :eek:
    Ik kan het! :p
     
  7. RoBiJe

    RoBiJe Niet meer actief

  8. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.254
    7.820
    113
    Gelderland
    Yes. - 2 kilo! Ik weet zeker dat het vanaf nu langzamer gaat maar deze hebben we vast in de pocket. Mijn doel voor de intake van de mmm al behaald. Ik stel hem nu bij met nog 1 kilo.
     
    Popie en Vlinderbloem vinden dit leuk.
  9. Imona

    Imona VIP lid

    8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Hmm. Heb het idee dat ik hier blijf hangen. Al vanaf woensdag het zelfde gewicht.

    Maar vandaag even genieten van mijn cheatdag en morgen weer volle bak verder. Moet. Er. Af. Ik laat niet eerder mijn spiraal verwijderen voor ik 10 kilo kwijt ben
     
  10. Vlinderbloem

    Vlinderbloem VIP lid

    27 mrt 2008
    8.123
    1.673
    113
    @Imona wat eet je dan zoal op een cheat-dag? Ga je dan helemaal los of hou je het wel binnen de perken?
     
  11. Imona

    Imona VIP lid

    8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    De eerste weken ging ik los. Nu houd ik het wel beperkt. Niet eens zin in eigenlijk. Hahaha
     
    Vlinderbloem vindt dit leuk.
  12. Draaikont

    Draaikont Fanatiek lid

    13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    Ik ben ook weer begonnen met op mijn voeding te letten!

    1,57 en bij de 2de zwangerschap woog ik 82 kilo op het eind.

    Na 2 maanden 73 kilo en toen gaan afvallen. Nu weeg ik 63 kilo ( heb 61 gewogen) maar door vakantie en totaal geen motivatie weer aangekomen.

    Wil graag naar de 58 maar het is zo verdomd moeilijk!!

    Heb nu ook medicatie waarvan je aankomt! Totaal niet blij mee, maar moet echt naar de 58 kilo
     
  13. Popie

    Popie Bekend lid

    15 nov 2015
    619
    118
    43
    Vrouw
    @Luna86
    Wat goed van je
    Ik moet ook afvallen voor de ivf behandeling 5 a 6 kilo.
     
    Luna86 vindt dit leuk.
  14. Popie

    Popie Bekend lid

    15 nov 2015
    619
    118
    43
    Vrouw
    @mamavanjuul
    Wat vervelend van je schildklier
    Ik heb ook een traagwerkende schildklier slik ook medicatie
    Ik ben 15 kilo aangekomen
    Moet nu wel wat kwijtraken voor een 2de kindje
     
  15. Imona

    Imona VIP lid

    8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Volgens de vriendin die mij schema heeft gemaakt van ik niet af omdat ik te weinig eet.
    Schr.a zit al 300 kcal onder de dagelijkse behoefte. En te weinig eten houd je dus vocht vast.

    Nu voor aankomen de week maar wekkers gezet om niet te vergeten te eten. Ben benieuwd weer
     
  16. Imona

    Imona VIP lid

    8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Zo. Het goede pad weer gevonden. Ik was hem even kwijt. Ik hield me niet aan mijn schema. Ook niet snoepen of snaaien maar juist minder eten. En daardoor liep ik vast. Na even een streng gesprekje met de vriendin die mij helpt heb ik het goede pad weer gevonden en het gewicht vliegt er weer af!

    Dus. Als heb ik geen honger.. gewoon eten. Te weinig calorieën vindt je lijf niet leuk en daardoor slaat het letterlijk vast.
    En zo'n cheatdag die ik doe mag ik absoluut niet overslaan. Belangrijk is om op die dag zeker aan de 2000 calorieën te komen om mijn stofwisseling niet om zeep te helpen.

    Hier onder een link naar YouTube. Filmpje is de moeite waard om even naar te kijken.

    En een site waar het een en ander over gewichtsschommelingen wordt uitgelegd.



    http://jorellafit.nl/gewichtsschommelingen/
     
    mamavanjuul vindt dit leuk.
  17. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.254
    7.820
    113
    Gelderland
    Hier 2 moeilijke dagen gehad. Verjaardag van mijn jongste en er was veel eten over. Net even gewogen en ik was 0,4 zwaarder vergeleken met zondag ochtend. Lijkt me prima ochtend/avond.

    Nu weer doorpakken!

    @Imona goed bezig jij!
     
  18. Imona

    Imona VIP lid

    8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Haha ja ik weeg ook vaak s avonds. Dan weet ik wat ik s ochtends man verwachten. Heel stom. Haha
     
  19. mamavanjuul

    mamavanjuul VIP lid

    10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    @Imona thx voor het filmpje! Dat is precies wat er dus met mijn lijf aan de hand is. Ben de afgelopen maanden zo rond de 1600 kca gaan eten, en ben zelfs aangekomen.
    Een defecte schildklier is daar mede de oorzaak van natuurlijk.

    Gister gesprek met de HA gehad en mijn waardes zijn nog niet goed. Dus ietsjes ophogen nog en nog een uitgebreid bloedonderzoek voor nieren en lever. Waarschijnlijk is cortisol ook te hoog. Maar ja, hoe ontstres je met 3 kinderen en een drukke baan haha!|

    Nu na 1 week 1750 kca wel weer een 0,6 er af! Moet er alleen heel erg aan denken om genoeg te eten en moet er heel erg aan wennen om niet te sporten.
    Lijf heeft nu een week niks gedaan...morgen voor het eerst mijn nieuwe krachtschema, ben heel benieuwd!
     
  20. Manana

    Manana Fanatiek lid

    3 mei 2017
    2.477
    1.420
    113
    Vrouw
    Hier weer terug van weggeweest. Had een klote tijd achter de rug. Oudste met zware griep en daarna de baby die met koorts opgenomen werd in het ziekenhuis :confused:
    Ik heb mijn best gedaan goed te eten, maar rust was ver te zoeken de afgelopen dagen..
    We zijn nu inmiddels weer thuis gelukkig, en nu begin ik mij beroerd te voelen :$

    Maaaar al met al toch 0.6 kg afgevallen in de afgelopen week! In totaal - 3,5 kg in 3 weken! Ben echt zo blij met mijn shakes. Zo kom ik iig niks te kort blijkt maar weer :) mijn tussendoortjes bestaan voornamelijk uit veel groenten en avondeten eet ik gewoon zoals altijd :)weinig eten is idd erg slecht voor je stofwisseling. Dat wordt heel duidelijk in dat filmpje uitgelegd. Dank voor het delen:thumup:

    Ik moet een hoop berichten terug lezen, maar eerst ff bijkomen van de afgelopen dagen!
     

Deel Deze Pagina