Wie laat er wel eens een pakket vanuit Amerika naar Nederland verzenden? En dan via een postbus? Ik wil wat bestellen, maar kan even niet goed vinden wat de invierkosten en btw e.d. dan zijn. Zo lastig om er precies achter te komen. Dus iemand ervaring?
Ik heb het ooit gedaan met victoria secret bikini's en het viel me tegen wat ik nog aan invoeringskosten en btw moest betalen toen.
Het is voor mij al lang geleden maar staat me bij dat ik op een bikini van 40 euro nog 30 euro bij moest betalen.
Oh ok. Dan doe je het niet zo snel nog een keer he. Ik wil jet nog via een postadres doen, maar iemand daar ook ervaring mee?
Je hebt daar gewoon online een invoercalculator voor die zeer nauwkeurig is. Zal hem even opzoeken. edit; het was nog voor de hand liggender dan ik dacht haha http://www.invoercalculator.nl/
@Bailey07 bedankt. Ik weet alleen dan niet wat dr verzendkosten zijn als ik het laat doorsturen door bijv myus.com. Ik denk dat ik het maar niet niet doen of zijn er positieve verhalen?
Ik heb een paar keer besteld bij Victorias Secret en heb tot nu toe geen invoerkosten moeten betalen. Maar het zou kunnen dat die ook vanuit een warenhuis in Europa verzenden, weet ik niet zeker. Toen ik voor mijn bedrijf iets bestelde uit de VS was ik wel meteen de klos. Toe kreeg ik het overigens evengoed thuis bezorgd.
Ik heb bijv meermaals besteld bij Colourpop. Dat is dan 90 dollar, free shipping. Vul dat maar eens in. Dat bedrag klopte namelijk precies met wat daar kwam te staat, dat is wat ik heb gepind in de winkel bij afhalen. Nu een piercing onderweg van 250$ incl shipping. Verwacht nog zo’n 70,- te moeten betalen aan inklaring totaal ongeveer.
Als je bij VS besteld dan komt het volgens mij uit engeland. Ik bestel er vaker spullen en kan ook kiezen om in ponden te betalen.
Mijn bestelling is al van jaren geleden (denk 6 ofzo) toen kwam het nog uit de VS. Lingerie verkopen ze ook in europa maar swimwear niet dus denk eigenlijk dat dat altijd vanuit de US word verzonden.