Hoi dames, Wij hebben via marktplaats een prachtige kinderwagen gekocht, op het frame staat Mutsaerts. De wagen heeft opeenstaande wielen, dus niet vooraan 2 tegen elkaar aan of iets in die richting. Ik kan alleen online nergens vinden waar ik voor deze wagen nieuwe wielen kan bestellen, iemand ervaring met dit model?
hoort dat niet bij mutsy? dan zou ik de klantenservice namelijk even bellen of het dezelfde wielen zijn en zij kunnen je ook beter helpen met de soort die je nodig zou zijn
is het een mutsy? omdat er mutsaerts op staat? het gaat er alleen om dat we nieuwe wielen willen omdat deze een beetje op lijken😊
Dat heet tegenwoordig inderdaad mutsy. Maar of je er dan nog wielen voor kan krijgen weet ik niet. Is dan toch al wat jaartjes oud. Geen idee of de aansluitingen en maten nog hetzelfde zijn
Ik zou eens contact opnemen met de mensen achter de website die kimbolini gaf, die weten vast waar je terecht kan voor onderdelen want ze restaureren zelf. Gaaf dat je een oudere kinderwagen hebt, mijn ouders hebben mijn kinderwagen nog maar mijn man wil hem niet omdat we al een Bugaboo hebben. Jammer