Zit vandaag 6 dagen na mijn eisprong en heb sinds gister echt last van vervelende hoofdpijn. Normaal heb ik eigenlijk nooit last van hoofdpijn,dus vind dit wel een beetje vreemd. Dames die dit herkennen?
Hallo. Ja toevallig had ik daar deze cyclus ook last van. Migraine zelfs, dus heb één hele dag op bed gelegen omdat ik geen licht of geluid kon verdragen en super misselijk was. Daarna af en toe ook nog wel wat hoofdpijndagen gehad. Kan je niet vertellen of dat gepaard gaat met dat je misschien nu wel zwanger kan zijn, ik mag pas dinsdag testen. Maar ik heb het nog niet eerder gehad. Of niet eerder de link gelegd.. hmm
ik had het vorige cyclus, tenminste, mijn hoofdpijn was stukken erger als dat ik gewend ben (ik heb chronische spierpijn in mijn schouders en nek, dat straalt weer door naar mn hoofd dus ook altijd hoofdpijn) Maar ik was helaas niet zwanger
Bij mij was t ook een symptoon.. ik had alleen de link niet gelegd met een zwangerschap (was onverwachts) toen ik toch maar een test deed.. toen dacht ik ohja hoofdpijn.. daar had ik met mijn vorige 2 zwangerschappen ook last van