Hoi iedereen, Ik zit met een vraagje.. Ben altijd regelmatig geweest met m'n ongi zelfs voor ik aan de pil ging.. Heb de pil ongeveer 4 jaar genomen nu. In maart hebben we besloten om te stoppen met de pil . Na het stoppen werd ik ongesteld ( ik denk een ontrekkingsbloeding of hoe noem je dat?) en daarna werd ik mooi na 26 dagen ongi.. Dat is zo een maand of 3 altijd stipt geweest en de laatste keer was het pas na 37 dagen zo.. Hoe kan je dan nog een beetje bereken wanneer je opnieuw moet ovuleren en ongi moet worden. Heb er geen flauw idee van en wil het gewoon in de gaten kunnen houden
Dat is het moeilijke van een onregelmatige cyclus, dat is niet zo goed te berekenen. Je zou het gemiddelde kunnen aanhouden, maar het gebruik van ovulatietesten is dan ook wel aan te raden denk ik. Dan weet je in ieder geval wanneer je eisprong eraan komt dat je hem niet mist. Succes.
ik laat zo'n "zoveel dagen oud" banner doorrollen, die ik herstel zodra ik ongesteld wordt. meer kan je gewoon niet doen
Ik heb ook een onregelmatige cyclus en was gisteren toevallig bij mijn gynaecoloog en daar vroeg ik dat hoe moet ik t berekenen en zei zei tien dagen vanaf je ongesteldheid niet vruchtbaar en dan 12 dagen vruchtbaar. Succes
Ik heb ook een onregelmatige cyclus, ik weet het ook niet hoe je het moet berekenen Ik blijf het een raadsel vinden..
Inderdaad het spreek elkaar allemaal zo tegen.. Vaak lees je dat het het gemiddelde is of andere dingen Pfff en langs de ene kant wil ik nog niet te veel ovulatietesten gaan gebruiken, omdat ik me dan teveel ga focussen.. Maar dat zullen ook weer velen onze jullie kennen denk ik hopen maar er toch niet te veel alle hoop willen opzetten Bedankt voor de tips alvast
Ik vul mijn cyclus op ff in. Ik vul geen temp in maar wel andere signalen zoals slijm en ovutesten. Ff berekend dan het gemiddelde. Mijn banner heb ik hieraan gelinkt en klopt dus altijd Mijn gyn adviseert ons om van dag 10 tot minimaal dag 20 om de 2 dagen of om de dag te vrijen om de eisprong niet te missen. Mijn cycli variëren van 27 tot 41 dagen trouwens.