Hallo dames! Ik wil voor mijn mannetje een extra toet toet auto'tje kopen (heeft er nu twee; Bram de brandweer en Tim de Takelwagen); maar het viel me opeens op dat de prijs ENORM verschilt! Bij de Blokker bijvoorbeeld 9 euro en bij Bol.com 18 euro ?) )... Dit verschil is zo groot, dat ik me dan ook afvraag, waar jullie ze hebben gekocht en kan ik ze nog ergens goedkoper krijgen dan 9,00euro Welke autootjes vinden jullie het leukste? (m.a.w. welke deuntje is het beste te verdragen ) En als laatste vraag, wij hebben nu de garage cadeau gedaan voor zijn verjaardag; is het echt een toevoeging om hier extra wegdelen bij te hebben? En zo ja; welke...ook hier zijn weer meerdere varianten in, zag ik...?
www.lobbes.nl heeft de goedkoopste en ze zijn gewoon allemaal leuk. die van bol, zullen de 3 meiden toet toet auto's zijn denk ik.
haha! Ik ook...maar helaas hebben de kleine dreumesvingertjes van mijn zoon dat knopje ook gevonden Ik vind het nogal een verschil in acceptabel (puur smaak natuurlijk) niveau van liedje.. Tim de Takelwagen vindt mijn zoon echt geweldig, maar duurt mij véél te lang..
Thanx! Die drie roze auto's zijn ongeveer 22euro bij bol. Het is volgens mij echt de prijs voor 1 autootje, maar ik hoop (denk?) dat ik verkeerd kijk, want ik vind het zo'n bizar verschil... Hier de link: bol.com | Toet toet Auto Bram de Brandweer | Speelgoed
Het viel me bij bol.com ook op. Ze worden daar aangeboden via een externe aanbieder. Ik zou ze lekker ergens anders kopen. Ze horen 8-9 euro te kosten. Hier hebben we o.a. die 3 roze autootjes. Dochtertje loopt het meest rond met Ans ambulance. Die is er geloof ik ook in een gele versie hoor .
ja joh ik zie het, wat belachelijk zo hoog bij bol. Je kunt ze in de meeste speelgoedwinkels en ook bij marskramer bijv. gewoon voor 8 a 9 euro kopen.
Rond de sinterklaastijd waren ze in de winkels voor 8 euro. Toen zag ik ook dat zebij bol.com zo duur zijn. Welk het minst irritant is? Haha geen idee. Ik zet of de autotjes aan of de garage maar niet alles tegelijk
Haha...ja echt een herrie dan he! Maar hij heeft er op dit moment echt lol aan en kan er wel heel leuk mee spelen! Tja...
Ik heb nog de ambulance, die is ook leuk maar hebben we bij mijn ouders staan. De wegdelen enz,...gaan denk ik pas leuk zijn als ze 2 jaar of ouder zijn denk ik
Bij intertoys zijn ze 8,99. Daar hebben wij de meeste vandaan. Ik vind Piet Politie toch het leukst. Tom de tractor doet t meest zijn best qua zingen, maar dat gaat de valse kant op. Met de garage wordt hier ook veel gespeeld, nog niet zoals het 'zou moeten', maar hij is fan van de geluidjes en de baantjes. We gaan pas extra wegdelen aanschaffen als ie er ook wat van begrijpt. Wij hebben ook de autoambulance en daar is ie ook erg weg van
Bij het Peuter en Kleuter is een ToetToet inspiratie topic: http://www.zwangerschapspagina.nl/peuter-kleuter/487018-toet-toet-inspiratie-topic.html
Deze kende ik niet..! Top, veel inspiratie...ontzettend leuk! Ben er alleen wel achter dat alleen één setje wegdelen niet voldoende is om een mooi circuitje te bouwen
ik keek net op de site van het bedrijf die de toet toet auto's levert voor Bol.com.. daar zijn ze zelfs 7.99.. dus ik vind het erg vreemd dat ze bij bol dan toch nog zo duur zijn. Ik denk een flinke typfout..tenminste dat is wat ik hoop
Ik heb in november ook een keer bij bol.com gekeken en toen waren ze daar ook zo duur. Had ze bijna gekocht toen, wist ik veel dat ze elders goedkoper waren! wij hebben ook de bouwplaats, maar dat is nu nog veels te moeilijk voor hem. Wegdelen hebben we ook, maar daar doet hij nog weinig mee
Wij hebben de garage en ambulance beneden. En dan alle autootjes die hij al heeft. Boven staat het vliegveld, de brandweerkazerne en wegdelen want daar is hij nog te klein voor. Met de garage wordt wel gespeeld, de knopjes en geluidje vindt hij echt prachtig. En de autootjes vindt hij ook super leuk.
Ik vind Piet Politie ook het leukst...daar doet bij ons alleen het lampje er nog van. hahaha. Maar het is wel echt leuk. Wat betreft de extra wegdelen..mijn zoontje rijdt met zijn autootjes over de grond over de salontafel. Niet zozeer op de garage.
Wij hebben de gele auto margot. Die heeft wel een gezellig liedje. Ken hem uit mijn hoofd haha. Haperen bij jullie die autootjes ook? Of moet er dan een nieuwe batterij in?