Tommee tippee flessen

Discussion in 'Baby en dreumes' started by soraya4314, Feb 10, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. soraya4314

soraya4314 Actief lid

Aug 5, 2012
    116
    0
    0
    Ik heb een fulltime baan als Cargadoor
    Rotterdam
    Hoi hoi..

Weet niet of ik hier goed zit maar ben benieuwd naar jullie ervaringen over deze flessen. Er zit hier namelijk ook een soort van opening op de speen en zou weleens willen weten wat nou psies de functie er van is.
    Ook ben ik benieuwd naar jullie mening over goeie voeding flessen.
    Ben zelf niet ech te spreken over de avent flessen.

2. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

Jan 11, 2012
    3,530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Flessen bevielen hier prima, ik ben ermee begonnen omdat ik er 1 had gekregen en ze uit deze goed dronk. Bijkomend voordeel was voor mij dat ze op mijn kolf passen.
    Dat andere gaatje is volgens mij om ervoor te zorgen dat de fles niet vacuüm wordt gezogen.

3. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

Mar 21, 2012
    23,184
    16,521
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Hier ook tommi tippie en zeer tevreden.
    Dat ventiel is voor lucht zodat ze minder lucht inslikken.
    Hier vanaf 4 mnd begonnen met deze fles en ging direct goed.

4. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

May 10, 2012
    1,681
    0
    0
    vreselijke fles, mn dochter zoog het in een mum van tijd vacuum waardoor ze zowat de speen opvrat en de melk er aan alle kanten langsdroop. Twee keer gebruikt en toen voorzien van een enkeltje prullenbak :x

5. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Hier goeie ervaringen met de flessen!

6. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

Mar 21, 2012
    23,184
    16,521
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad

Dan denk ik dat je een miskoop hebt gehad want hier nog nooit aan de hand gehad.

7. Nele87

Nele87 Fanatiek lid

Feb 24, 2012
    1,286
    9
    38
    Female
    Ik ben tevreden van de flessen.

Speentje nr 1 ging langzaam genoeg voor mijn dochter (veel flessen gingen te snel waardoor ze zich verslikte)

De flessen hebben weinig onderdeeltjes, dat is gemakkelijk met afwassen. (dit is een heel groot voordeel tov. de difrax flessen :D)

8. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

May 10, 2012
    1,681
    0
    0
    ja misschien.. heb hem van iemand gekregen (of blije doos? Ik weet het niet meer) dus gelukkig niet echt een miskoop :)

9. soraya4314

soraya4314 Actief lid

Aug 5, 2012
    116
    0
    0
    Ik heb een fulltime baan als Cargadoor
    Rotterdam
    Bedankttt voor jullie reacties :) gelukkig alleen maar goeie.
    Volgens mij zat tie idd in de blije doos. :)

10. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

Jul 22, 2008
    18,631
    31
    48
    Bevielen hier heel goed. Zoon 1 heeft altijd Avent gehad. Zoon 2 wilde die niet, dus op zoek naar andere flessen. Difrax pakte hij niet, Chicco ook niet. Tommee Tippee gelukkig wel.

Gaatje is inderdaad tegen het vacuüm zuigen.

11. kersje

kersje Fanatiek lid

Jul 4, 2011
    1,594
    1
    36
    Noord-Holland
    heb ze hier ook altijd gebruikt, had ze al gekocht voor ik was bevallen omdat kindjes voor deze flessen dezelfde techniek moeten gebruiken als bij borstvoeding en om verwarring te voorkomen.. ze zijn super bevallen en nooit een lekkende fles gehad.

ik werk in de kinderopvang en raad ze altijd aan om te proberen bij borstvoedingskindjes die fles weigeren. gaat in 99% van de gevallen ook goed.

12. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Prima voor de eerste weken, daarna zoog zoon 'm vacuum

13. void

void Fanatiek lid

May 19, 2012
    2,356
    19
    38
    0161
    Nee Nee Nee! Ik heb 10 (4 kleine 6 grote) wat een k*t flessen geen grappen toen ik overstapte naar MAM flessen heel het buikpijn drama in een klap weg! Zijn goed als maatbeter en dat is het dan ook!

14. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

ook wel erg veel flessen.. zelfs voor flesvoeding.

Aanstaande mama's... aan 3 flessen heb je echt genoeg hoor (met 2 red je het ook)

15. void

void Fanatiek lid

May 19, 2012
    2,356
    19
    38
    0161
    3 kleine witte los gekocht(laatst nog 1 maar dat is ook een tuit beker) - 6 in een multipack aanbieding voor 10£.

Ik heb 5 grote mam flessen omdat net als difrax dat een hele puzzel is om schoon te maken en evt steriliseren. En ik ook de godganze dag geen flessen wil wassen. Kleintje is voor water en zelf flesje te kunnen drinken.
    6-10 flessen zijn inderdaad niet gelijk nodig maar ik vind het zeker handiger dan alleen 3.

16. annasskies

annasskies Actief lid

Feb 23, 2013
    370
    0
    0
    docent geschiedenis
    De enige waaruit onze dochter wilde drinken in combinatie met borstvoeding. Dus bij de volgende worden het weer tommee tippee flessen voor op het kdv.

17. Averlhach

Averlhach VIP lid

Mar 26, 2011
    8,809
    1,014
    113
    Female
    Drenthe
    Vreselijke fles!
    Zoon dronk hem vacuum. Had meerdere flessen en hij deed het bij alle. Als ik ze iets losser vast draaide was de fles binnen 5 min leeg. Een middenweg was onmogelijk.

Uiteindelijk de dr browns fles van een vriendin geleend en deze was perfect!

18. Feilo09

Feilo09 Fanatiek lid

Aug 31, 2009
    1,565
    0
    0
    Logistiek planner
    Hoorn
    Hier voor beide meiden ook tommee tippee gebruikt, superfles!

Tip voor als de speen snel vacuum zuigt; aan de binnenkant zit een soort van tuutje, soms zit die aan elkaar geplakt waardoor de speen vacuum zuigt. Als je deze open knijpt is het probleem verholpen :)

19. Cindy81

Cindy81 Fanatiek lid

Feb 28, 2012
    2,271
    50
    48
    Hier ook tommee tippee gebruikt en super tevreden over.

Als er ooit nog een volgende kindje mag komen, gaan we ze weer kopen.

20. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

Apr 19, 2007
    8,914
    3
    36
    Female
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Dochter dronk prima uit Tommee Tippee, die weigerde eerst andere flessen.

Het anti-kramp ventiel moet je naar boven houden, dat is wel belangrijk tegen vacuüm trekken.

Mijn zoon wil deze fles niet, want we zijn er nu meteen mee begonnen. Wij dachten ook: de volgende gelijk Tommee Tippee. Hij drinkt nu met een Difrax speen uit een Medela-flesje! Dus zo verschillend kunnen kinderen zijn.

Share This Page