Hoi dames Ik ben vandaagb9 weken +1 dag zwanger en ben net na de wc geweest en had lichtroze gemengd met slijm bloedverlies. Heb gelijk de verloskundige gebeld en vanmiddag gelijk een echo om te kijken wat er aan de hand is. Heb menstruatie achtige buik en rugkrampen. Heb afgelopen vrijdag een echo gehad en hierop was verder niks bijzonders te zien. Meer mensen die hier ervaring mee hebben? Zweet echt peentjes momenteel
Hoi LDJ, Had ik ook bij 9 weken. Meteen een echo gehad en alles was goed. Hopelijk krijg jij zo ook goed nieuws. Sterkte!!!!!
Ik had het bij de zwangerschap van me dochtertje ook gehad, ook met 9 weken zwangerschap, bij mij was t alleen heel veel bloed. Was verbaasd dat de echo een mooi hartje en beginnend kindje liet zien. Ik hoop dat het bij jou ook niks was. Wel fijn dat je meteen echo mocht. Wil je nog laten weten hoe t gegaan is?
Gister middag echo gehad en zag er gelukkig helemaal goed uit. Kindje is in 3 dagen tijd bijna een cm gegroeit, hartje zag er goed uit en de verloskundige verbaasde haar er zelfs over hoe beweeglijk 'het' was. Dus al met al, geen rede tot paniek Vandaag wel bij Ha urine in moeten leveren om te kijken of ik wéér een blaasontsteking heb