Dag meiden! Nadat ik mezelf had beloofd om me niet meer gek te maken over zwangerschappen, ben ik ook niet echt actief meer geweest op de zwangerschapspagina. Ging goed! haha tot mijn borsten steeds meer begonnen te jeuken. Mijn ovulatie is ergens tussen 26 en 30 november geweest en zit dus nu ongeveer op Nod dag 2. Heb wel gister ochtend al getest en deze was hartstikke negatief. Verwacht juist dat ik ongesteld moet worden, maar die jeukende borsten zijn wel erg vreemd voor mij! heb het nu een kleine 2 weken en word steeds erger. Over de gehele borst jeukt het soms wat maar het zijn vooral mijn tepels.. Wat is jullie ervaring hiermee?
ik heb er zelf geen ervaring mee als vroeg zwangerschapssymptoom nu heb ik er wel erg last van, maar ben nu wel al 20 weken zwanger alvast veel succes
Ik heb er ook heel erg last van gehad. Maar wel later in de zwangerschap. Ik hoop voor je dat je snel een positieve test vast hebt!
Ik had er vorige maand last van, ben helaas niet zwanger. Dus weet niet zo goed waar het vandaan kan komen.
Toen ik de laatste keer zwanger was, was dat juist bij mij een van de tekenen. Gelijk al nog voor nod. Werd er gek van. Maar ja das geen garantie natuurlijk.....
Ik herken dit ook. Gisteren nog rode plekken gekregen van het krabben. Vandaag is mijn nod. Ik voel ongi achtige krampen. Hoop dat het niet mis gaat : (
Ohh wat een verschillende reacties! Nou ben erg benieuwd! Zijn er nog andere die er ervaring mee hebben?
Ik had het ook! Ik weet nog goed dat ik op een verjaardag zat en er helemaal gek van werd. Dat was voordat ik een postieve test had. Kan dus een goed teken zijn. Ik hag het ook weleens als ik op dag 3 of 4 van mijn cyclus zat. Waarschijnlijk door hormoonschommelingen, maar nooit zo erg als toen! Succes met wachten en ik duim voor je!
Nou dames nu word ik toch wel erg benieuwd! heb zeker wel elk uur een korte maar heftige jeuk aanval.. Heb het bij beide borsten.. Dus als er eventjes niemand kijkt kan ik ff snel krabben, maar toevallig was mijn moeder vanmiddag op visite en die keek mij behoorlijk scheef aan toen ik als een gek aan me borst zat te krabben(over me truitje) haha