afwachten miskraam ofniet na echo 6,5 week lege vruchtzak

Discussie in 'Miskraam' gestart door joepie3, 22 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joepie3

joepie3 Actief lid

22 mrt 2014
    155
    0
    16
    Hoi meiden,

mischien past mijn verhaal beter bij het onderwerp miskraam.
    ik heb vandaag een echo gehad en dacht 9 weken te zijn. Eerste dag laatste menstruatie was 18 febr. Mijn positieve met ovu test was op dag 21. En op 20 maart had ik een positieve zw test.
    op de echo was de vruchtzak nog leeg. Ze zei dat ik nu 6 en halve week was ongeveer.
    het kon twee kanten op zei ze dus wie heeft ook zoiets meegemaakt en wat denken jullie.

2. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Alsof ik mijn eigen verhaal lees.. op de dag dat we dachten 8 weken te zijn ook een vrijwel lege vruchtzak. Er was iets vaags in te zien maar geen leven. Ik kon niet verder zijn dan 6 weken. Ik wist zeker dat ik 8 weken was, had een regelmatige cyclus en had een ovu test gedaan. Kreeg hetzelfde te horen, het kan nog alle kanten op. Gevoelsmatig zat het niet goed, heb direct een vervolgafspraak gemaakt en daar kreeg ik helaas bevestigd dat het vruchtje gestopt was met groeien.

Ik hoop voor jullie heel erg dat het anders is maar als ik je verhaal zo lees ben ik er bang voor.Wanneer is je vervolg afspraak?

3. joepie3

joepie3 Actief lid

22 mrt 2014
    155
    0
    16
    Volgende week dinsdag kunnen we weer voor een echo.
    ikzelf ben er ook bang voor.
    Ik zag idd ook wel iets vaags onderin maar ook geen leven.

bedankt voor je antwoord.

4. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Ik heb dat vorig jaar ook gehad en is helaas niet goed afgelopen. Uiteindelijk heb ik medicatie gekregen om de miskraam op te wekken, ik heb totaal 3 weken gewacht voordat ik dat deed.

Sterkte met die onzekerheid!

5. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Oei wat zullen dat spannende dagen worden! Je onderschrift laat zien dat je zwanger bent van een derde maar ook een sterretje, heb je zoiets eerder meegemaakt? Het is zo verdrietig en nu nog zo onzeker. Ik lees wel dat je pas een eisprong had op dag 21, klopt dat? Dan zou het wellicht nog een late innesteling kunnen zijn maar hou je daar niet teveel aan vast.

6. Cindy29

Cindy29 Fanatiek lid

13 okt 2013
    1.601
    1.098
    113
    ook hier helaas niet goed afgelopen

Wist toen ook zeker dat ik 8 weken was en ook ik kreeg te horen dat er nog niets te zien was en dat ik waarschijnlijk minder ver was

Helaas!

Heel veel sterkte

7. joepie3

joepie3 Actief lid

22 mrt 2014
    155
    0
    16
    Dat klopt ik heb een late eisprong gehad dat geeft me als enigste nog een klein beetje hoop.

heb idd eerder een miskraam gehad maar toen had ik al constant kleine beetjes bloedverlies dus dat zag ik toen al wel aankomen en dit keer zag ik dat niet.
    wat een onzekerheid.

8. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Ik wil je de komende dagen veel kracht toewensen, ik hoop dat je volgende week meer duidelijkheid krijgt! Tot die tijd zullen het onzekere dagen zijn.

9. joepie3

joepie3 Actief lid

22 mrt 2014
    155
    0
    16
    Dankjewel dat is lief.
    Ik ga maar van het ergste uit. Zal een zenuwslopende dag worden dinsdag.

10. sophia1981

sophia1981 Actief lid

28 mrt 2014
    146
    0
    0
    Hoe was de echo ???

11. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik ben ook benieuwd!

12. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Ik hoop dat je een goede echo hebt gehad!

13. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Lieve Joepie3, ik hoop dat je een goede echo hebt gehad maar gezien het feit dat je hier nog niet gereageerd hebt en wel actief bent geweest op de site vrees ik het ergste voor jullie.
    Wat jullie ook te horen hebben gekregen, mocht je het willen delen dan proberen we er zoveel mogelijk voor je te zijn!

Digitale knuffel van deze kant.

14. Miss86

Miss86 Actief lid

18 feb 2014
    198
    0
    0
    NULL
    NULL
    Veel sterkte meid, ik hoop voor je dat alles goed was

Xx

15. joepie3

joepie3 Actief lid

22 mrt 2014
    155
    0
    16
    Oh sorry ik zie nu pas jullie reacties....stom!
    Helaas geen goede echo gehad. Vandaag curretage gehad.
    Dit keer zonder verdoving dan mocht ik gelijk naar huis maar dit was niet zo'n goed plan. Was behoorlijk pijnlijk.
    Nu gaat het goed. Maar wat een leegte ineens zeg.
    Mag ik deze ronde ook gelijk weer proberen of eerst menstruatie afwachten? Hebben ze niks over verteld.
    Wat ontzettend lief jullie reacties dankjewel.

16. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.728
    2.229
    113
    Wat erg voor je zeg!
    Heel veel sterkte!

17. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Tegen mij zeiden ze de eerste menstruatie afwachten is handig ivm tellen..
    Maar ja vind dat eigenlijk een beetje onzin omdat mijn cyclus sowieso onregelmatig is..
    Ik zeg gewoon er voor gaan als je er goed bij voelt.. En het bloeden moet gestopt zijn.. Weet niet of je last van nabloeding hebt zeg maar

Goed om te weten dat zonder verdoving niet aan te raden is..
    Hij gaf bij ons aan dat ze het onder volledige narcose zullen doen, mocht het nodig zijn

18. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Wat vreselijk voor je :( Heel veel sterkte gewenst om dit een plekje te geven. Vond je het prettig dat je zo snel terecht kon voor een curettage? In herken je lege gevoel helaas.

De gynaecoloog heeft bij ons ook niet gezegd wanneer we het weer zouden mogen proberen. De verloskundige daarentegen gaf aan dat we zodra het goed voelde weer van start zouden mogen, mits het bloeden wel gestopt zou zijn natuurlijk.

19. joepie3

joepie3 Actief lid

22 mrt 2014
    155
    0
    16
    Ja ik wilde het liefst zo snel mogelijk een curretage.
    Het bloeden is hier al gestopt alleen een klein beetje bruin nog.
    Wij gaan er deze ronde gewoon gelijk weer voor zo gauw de zw testen weer negatief zijn.

Hoe gaat het nu met jou?

20. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Het gaat, we zijn nu 9 dagen verder na het inbrengen van de Cytotec en het bloeden lijkt nu eindelijk gestopt te zijn. Gisteren nog wat bruin en vandaag lijkt het volgens mij in orde. Lichamelijk weer aardig herstelt kun je zeggen, nu geestelijk nog. Ik vind het nog zo ongrijpbaar.. met de tijd zal dat hopelijk wat beter worden.

Gisteren een zwangerschapstest gedaan maar deze was nog positief, woensdag hebben we de controle en ik denk dat ik die even afwachten voordat we weer actief zijn. Ook omdat ik de kans op evt. bloedingen niet weet.

Daarnaast twijfel ik of we de eerste menstruatie af willen wachten, neig er wel naar omdat ik dan weer weet dat mijn cyclus weer is begonnen en wellicht komt er dan nog extra bloed mee en kan het nog beter schoon worden. Wellicht ook even afhankelijk van wat de gynaecoloog gaat vertellen.

Jij lijkt er vrij nuchter onder te zijn, klopt dat?

Deel Deze Pagina