Na miskraam ongesteldheid afwachten?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Mj89, 5 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

28 nov 2011
    2.591
    655
    113
    Groningen
    De titel zegt het al..

Na de miskraam, hebben jullie toen je ongesteldheid afgewacht of zijn jullie direct weer begonnen met proberen zwanger te raken?

Dit wil ik graag weten i.v.m. Ovulatietesten.. Ik heb een hele lange cyclus van mezelf, weet niet zo goed wanneer ik nu moet beginnen met de ovulatietesten..

Iemand tips of ervaring hier mee?

2. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    vervelen van de miskraam.. :( sterkte!

Heb je al een negatieve zw test gehad na de miskraam? Anders zou ik dat even afwachten anders test je straks misschien positief met je ovu testen en blijkt het nog van je mk te zijn..

Ik heb zelf een miskraam gehad met 11-6 weken. Helaas was er nog iets blijven zitten dus heb toen nog een curretage gehad.

Omdat ik dit zelf best heftig vond heb ik een paar maandjes gewacht om het een plekje te geven en er daarna weer volledig voor te gaan. Inmiddels had ik toen ook weer mn cyclus op orde dus was het wat makkelijker rekenen.

3. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

28 nov 2011
    2.591
    655
    113
    Groningen
    Ik wil liever geen maanden wachten omdat het echt wen wonder is dat ik überhaupt zonder hulp zwanger was geraakt, gelijk de eerste ronde ook nog.. Van mijn dochter hebben we 2 jaar in het ziekenhuis gelopen voor ik zwanger werd..

Ik heb een echo gehad met 5,3 wk.. En toen was alles al weg :(. Heb ook al een negatieve test gehad.

Ik weet alleen niet zo goed wanneer ik dan kan beginnen met ovulatie testen..

Jij ook heel veel sterkte!!

4. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Sinds de laatste 2 wacht ik een menstruatie af, maar dat hoeft niet hoor als je er zelf weer klaar voor bent. Ik heb ook langere cyclussen en begin met ovutesten op dag 14. Als ik geluk heb vind ik mijn ei na een week, maar het duurt ook wel vaker langer en dan gebruik ik dus veel van die testen. Ik koop dus ook altijd de goedkoopste.

5. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

28 nov 2011
    2.591
    655
    113
    Groningen
    Ik heb vorige keer mijn eisprong gevonden op dag 30.. Dus dan moet ik nog meer dan 2 weken testen.. Vind k wel lang. MAar k probeer het gewoon.

Jij hebt ook een heel verleden al.. Veel sterkte 😔

Deel Deze Pagina