Goedeavond dames, Ik wil al heel lang een Smiley piercing maar ik vind het best wel eng eigenlijk. Nu kan ik me daar denk ik wel overheen zetten maar had toch een paar vraagjes en vroeg me af zijn er dames hier die er 1 hebben..?? Zoja, is het een erg pijnlijke piercing? En is het nou slecht voor je tanden/tandvlees? Wen je aan het gevoel dat er iets onder je lip zit? Dit zijn eigenlijk de vragen die ik op dit moment heb. Hoor graag jullie ervaringen en hoe het bevalt. Alvast bedankt!
Ik heb er geen (wel onder mijn lip gehad) maar ik denk dat deze piercing, net als ieder andere piercing in de mond niet goed is voor je tanden.
Ik heb ook geen smiley piercing maar wel jaren een piercing door mijn onderlip gehad en de labret ging mijn tandvlees en tand zeker beschadigen. Kan mij dus goed voorstellen dat een smiley niet goed is voor je gebit, maar zeker weten doe ik het niet.
ik heb hen gehad. vond hem erg leuk en deed totaal geen pijn. helaas trok het tandvlees van m'n voortanden er door terug dus heb hem uitgedaan.