Ik heb dit ook al meerdere malen gehad. Beheer van de pagina hier raad ook altijd aan om zulke mensen aan te geven bij hun. Bij meerdere klachten worden ze verwijderd van de hoek. Je hebt je geduld lang bewaard! Hopelijk komt de volgende wel op afgesproken tijd.
Als ik iets op de weggeefhoek zet is het omdat ik er vanaf wil of dat het in de weg staat. Misschien heel lomp maar zodra ze gaan onderhandelen over dat ze vd week of volgende week wel een keer komen kap ik het meteen af...als ze het willen hebben mogen ze het vandaag of morgen komen halen,maar ik ga er niet nog weken mee thuis zitten.
Had gisteren een doos met een stuk of 20 kinderboeken op die pagina gezet,met als tekst erbij dat er bij veel reacties ik de doos door 2 personen verdeel. Zo gezegd zo gedaan,net heeft iemand een deel opgehaald en een ander komt vanmiddag.. Krijg ik zojuist een pb van een oudere vrouw dat ik toch zeker ook wel de doos door 3 had kunnen delen omdat ze ook boekjes had willen hebben...en dat ze dit niet vond kunnen en ik mijn eigen voorkeur aan mensen zou hebben....heb gewoon uit de lijst lootjes getrokken en dat waren de gelukkigen....
Zielige reactie.. Je mag toch zelf wel weten aan hoeveel mensen je wat geeft. Sommige.. Voorheen ook veel spul op de weggeefhoek gezet, gelukkig 9 van de 10 die het wel dezelfde dag kwamen halen.