Stukje weefsel verloren, betekend dat een miskraam?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Iset, 15 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iset

Iset Actief lid

27 mei 2015
    426
    0
    16
    NULL
    NULL
    Na heftige krampen van vanochtend heb ik net een stukje weefsel/bloedstolsel verloren. Verder bloed ik 2 dagen, maar niet super veel. Ik heb sinds dinsdag ook altijd heel licht positief getest en vandaag super licht. Kan dit alles voorbode van miskraam zijn?

2. Lisa1987

Lisa1987 Fanatiek lid

11 sep 2013
    1.845
    183
    63
    Vrouw
    kan, maar hoeft niet. vooral in het begin van je zwangerschap is bloedverlies 50/50 een miskraam of niet. wacht het even af en anders de vk bellen voor advies.

succes en hopelijk blijft de kleine gewoon lekker zitten.

3. Iset

Iset Actief lid

27 mei 2015
    426
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je antwoord.:) De vk had ik ook gebeld, maar deze moest ik terug bellen als ik langer als een week vloei of als het vloeien gestopt is. Van de HA moet ik volgende week nog een keer testen. Op dit moment weet ik het even niet meer.:( hoop ook dat het blijft zitten, wat een onzekerheid. Pff

4. elliepellie

elliepellie Fanatiek lid

28 jun 2014
    1.887
    1.011
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Hevige krampen + stolsel + lichte test klinkt eigenlijk niet zo positief moet ik eerlijk zijn.... :(

Het is 50/50... Hoop dat je bij de goede 50% zit. Succes!

5. Mywish2014

Mywish2014 Bekend lid

17 okt 2014
    725
    0
    0
    Limburg
    Ik had het ook en bij mij was het mus al was het maar klein het was een voorbode geduld hebben is moeilijk hoop dat het anders uitpakt voor jou ik had geen bloed trouwens alleen die stolsel

6. Iset

Iset Actief lid

27 mei 2015
    426
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nog steeds gevoel dat er iets gaande is in mijn buik. Continu vervelend aanwezig gevoel. Erg bloeden doe ik "nog" niet. Ik voel me momenteel wel beroerd en heel erg duizelig. Voel me verder ook warm, beetje koortsig gevoel zonder daadwerkelijk koorts te hebben. Voel me ook een beetje angstig, geen idee waar dat vandaan komt. Herkenbaar?

7. Iset

Iset Actief lid

27 mei 2015
    426
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dank je! Ik eigenlijk ook niet, maar je weet het nooit.:)

8. Iset

Iset Actief lid

27 mei 2015
    426
    0
    16
    NULL
    NULL
    Kan idd helaas niks anders doen dan afwachten, maar vind dat wel moeilijk hoor. Voel me nu zo ontzettend beroerd en weet nu niet waar het aan kan liggen.:(

9. Mywish2014

Mywish2014 Bekend lid

17 okt 2014
    725
    0
    0
    Limburg
    Weet je bloed zegt niks ik had 0,0!bloed maar wel een stukje verloren hoop dat het goed komt liefs

10. Iset

Iset Actief lid

27 mei 2015
    426
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb de vk gesproken en zij denkt dat ik een complete miskraam heb gehad. Ik heb ook enorme rugpijn en bij elke beweging, zucht doet het pijn. Dit is waarschijnlijk ook symptoom van mk. Weet jij ook Hoe lang er nog HCG in je urine kan zitten? Dit ivm zwangerschapstest.

De echo laten we overigens wel staan op 3 juli. Dit om te kijken of alles schoon is.

11. Mywish2014

Mywish2014 Bekend lid

17 okt 2014
    725
    0
    0
    Limburg
    Bij mij begon het met enorme rugpijn
    Hcg kan tussen 1-6 weken in bloed blijven helaas zegt een test niks omdat dat geen garantie geeft een echo misschieb in ziekenhuis?

Gr

12. Iset

Iset Actief lid

27 mei 2015
    426
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bij is juist daarna begonnen. Hield het bij jou lang aan? Hou dit namelijk niet lang vol met een 3 jarige om mij heen.:(

De HA wil dat ik het weekend weer ga testen, maar misschien vraag ik wel om een bloedtest aan hem. Echo heb ik 3 juli pas bij vk.

13. Mywish2014

Mywish2014 Bekend lid

17 okt 2014
    725
    0
    0
    Limburg
    In totaal 3 dagen en testen heeft geen zin geloof me nu een echo zegt ook niet alles donderdag begon de ontzetten rugpijn rillingen vrijdag hartje klopte de vrijdag erna niet meer geen bloed verloren testen bleven positief maar doe wat goed voor jou voelt

14. isha

isha Actief lid

18 aug 2014
    134
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoeveel wk ben je zwanger?

15. Mywish2014

Mywish2014 Bekend lid

17 okt 2014
    725
    0
    0
    Limburg
    Ik ben niet meer zwanger..!
    Ik was zwanger ik was 8 weken maar bleek maar 6,5 te zijn kindje leefde 1 week erna niet meer

Gr

16. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    He Iset, je weet dat het bij mij vroeg is misgegaan. Helaas herken ik veel van je klachten zoals het paniekerige, koortserige, duizelig etc.
    Ik voelde me ook barslecht en voelde dat er vanalles aan de gang was, wat niet in orde was... hopelijk voel je je ondertussen weer wat beter!
    Blijf het wel straf vinden dat je vp zo op afstand zegt dat het wel een miskraam is... hopelijk kan je snel voor de echo en heb je wat meer duidelijkheid! Verzorg jezelf goed! En ik hoop nog steeds op het beste voor je!

17. Iset

Iset Actief lid

27 mei 2015
    426
    0
    16
    NULL
    NULL

Dank je meis!!! 3 juli echo, kan volgens vk nog alle kanten op, terwijl ze vorige week nog zeiden dat ik op basis van mijn info werd verteld dat ik een volledige miskraam heb gekregen. Vind het ook vreemd dat ze alles weten op afstand en de HA ook.:(

Deel Deze Pagina