Nacontrole (na curretage)

Discussion in 'Miskraam' started by cherry blossom, Apr 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. cherry blossom

cherry blossom Niet meer actief

wat kan ik hiervan verwachten? wat gaan ze doen? ik moet 4mei pas, maar toch vroeg ik het me af.. Iemand enig idee?

2. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    3,148
    23
    38
    Hoi Cherry,

Bij mij stelde het beide keren weinig voor. Ze stellen wat vragen zoals: Heb je last van de curretage gehad? Veel pijn?
    Hoelang heb je gebloed? De eerste keer kreeg ik ook een inwendige echo omdat ik toen nog steeds na 6 weken een positieve test had. Maar helaas werd ik toen al snel ongesteld.
    De tweede keer kreeg ik alleen de vragen. En hij vroeg of ik nog vragen had. Ik weet op zo'n moment dus niks. Dus schrijf alles op wat je wilt weten, want voor je het weet sta je weer buiten. Ik zat terug in de auto en dacht: oww.. dat wilde ik nog weten, en dat had ik nog wel kunnen vragen.

Sterkte ermee.

3. cherry blossom

kejjj thanks.. stel dat we seks gehad hebben, zouden we dan ook n inwendige echo kunnen krijgen?

4. s76

s76 Lid

Apr 7, 2010
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb alleen ervaring met na-controles na chemische curettages (medicatie) en die was de eerste keer erg uitgebreid: inwendige echo, eendenbek en vingers (om te voelen of de baarmoedermond goed gesloten was). Na de tweede miskraam was een inwendige echo voldoende.

5. liedjepiedje

Mar 15, 2009
    3,148
    23
    38
    Ik heb de eerste keer een inwendige echo gehad omdat wij seks hebben gehad en ik nog steeds een positieve test had. Dus je kan het gewoon vragen hoor, maar bij de tweede keer deden ze het niet.

6. Loki09

Loki09 VIP lid

Oct 2, 2009
    7,631
    2
    38
    Brabant
    Hier hield mijn nacontrole in:

Telefoontje: "Hoe voel je je?" "Nog bloed?" "Nog heftige buikpijn?" "Oke dan is alles goed" "Het weefsel is onderzocht en er is geen afwijking gevonden". "Tot ziens".

Tsja... Vond het erg onpersoonlijk en was graag nog een keer terug gegaan en een echo ofzo maar goed, zo werkt dit ziekenhuis blijkbaar....

7. cherry blossom

wow wat verschillend bij iedereen, nouja ik zeg gewoon dat we sex hebben gehad, misschien krijg ik dan wel n echo om te zien of resultaat heeft gehad :)

8. liedjepiedje

Mar 15, 2009
    3,148
    23
    38
    Inderdaad dat zou ik ook doen. Dat heb ik de eerste keer ook gedaan. Succes ermee...

Share This Page