Alvast sorry voor het lange verhaal, maar ik wil het zo duidelijk mogelijk uitleggen. Vorige week woensdag was ik al de hele dag niet lekker, veel buikpijn en rommelende darmen, en toen ik 's avonds naar de wc ging werd dit steeds pijnlijker en moeilijker. Mijn eerste gedachte was een blaasontsteking, maar toen ik na een paar keer plassen ook last van bloedverlies kreeg (niet in de urine) ben ik daar een beetje vanaf gestapt. De volgende ochtend had ik nergens meer last van. Nog wel even met de assistente van de huisarts gesproken, maar zij gaf ook aan, dat als ik er nu geen last meer van had ze weinig konden doen. Ze gaf als optie nog een inwendige echo, maar aangezien ik afgelopen maandag toch naar de gyn moest, heb ik dat even laten zitten. Hele week nergens meer last van gehad, tot vanochtend. Heb nu super veel last van krampen en weer pijn bij het plassen. Echt een branderig gevoel. Bloed heb ik nog niet gezien, maar als dit hetzelfde is als vorige week zal dat ook nog wel weer omhoog komen. Verder heb ik sinds gisteravond last van jeuk, als een soort beginnende schimmelinfectie. Deze heb ik vaker, dus ik weet hoe het voelt. Alleen zet het dus niet door. Nou heb ik vorige week al de tip gekregen om eens dieper in endometriose te duiken en heb ik bij de gyn een kijkoperatie besproken. Deze krijg ik 8 aug. Ze gaan dan een HSG doen, maar ook gelijk kijken of ik endometriose heb. Daarnaast heb ik gedacht aan een zwangerschap, maar aangezien ik gewoon ongesteld ben geweest en mijn temp ook echt gedaald is kan ik me dat ook niet voorstellen. Zie het nut dus ook niet zo in van een zwangerschapstest. Als laatste zit ik nu dus met blaasontsteking of soa. Maar wat ik zo raar vind is dat het echt anderhalve week weg is geweest en nu dus opeens weer keihard terug komt. Als je een blaasontsteking hebt dan blijf je de pijn toch gewoon houden? En bij een soa toch hetzelfde verhaal? Ik weet dus even niet zo goed meer wat ik moet doen. Urine inleveren gaat vandaag niet meer lukken, dus dat zou pas maandag kunnen en ik verwacht eigenlijk dat het morgen gewoon weer over is. Nog even wat extra info, afgelopen zaterdag (waarschijnlijk) mn eisprong gehad, eerste keer bloedverlies en pijn was dus voor eisprong en vandaag zit ik 6 dagen na eisprong. Iemand die enig idee heeft?
Niemand die een idee heeft? Nu 6 uur later is de pijn trouwens weer helemaal weg en ik heb deze keer geen bloed gezien..snap er niks van :s
Je hebt geen medicijnen om de eisprong tot stand te brengen? Want ik heb dit wel eens rond een eisprong als ik clomid slik... Ben je die eerste keer veel na elkaar naar toilet geweest, want dan kan het ook kapot gaan van het vaker afvegen en dat je daarom bloedverlies hebt...
Nope ik slik helemaal niks. En die eerste keer inderdaad veel naar de wc geweest, maar toen ik bloed begon te verliezen ben ik naar binnen gegaan met een papiertje en was het overduidelijk spotting.. Snap er niks van
Ik heb er geen ervaring mee. Mijn eerste reactie was inderdaad blaasontsteking of nierbekkenontsteking. Maar ja je kunt nu je urine niet meer inleveren. Ik hoop echt dat je snel een antwoord hierop hebt meid.
Hmm dat is inderdaad apart... Op deze pagina kun je ook vragen stellen aan verloskundige, meestal weten die ook wel in welke richting je moet zoeken... Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina