afwachten op een miskraam...

Discussie in 'Miskraam' gestart door Serendipity, 6 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik ben door mijn gyn toen wel goed voorbereid: zij gaf aan dat er een kans was dat ik heftig bloedverlies zou hebben. Die kans was niet heel groot, maar ze gaf wel aan dat als ik extreem bloedverlies had en zeker als ik licht in mijn hoofd werd, ik moest bellen.
    Dus niet iedereen wordt gewoon maar aan z'n lot overgelaten....
    Ook hier trouwens hele verschillende ervaringen: eerste twee keer missed abortion, waarvan de eerste keer dus zulk heftig bloedverlies dat ik met ambu naar het ziekenhuis ben afgevoerd. Tweede keer nauwelijks bloedverlies, nauwelijks pijn, was fysiek gezien iig echt een peuleschil, (opgewekt met cytotec, lees je her en der ook horrorverhalen over, bij mij dus niets aan het handje).
    En de derde keer kwam al heel vroeg spontaan en was weinig anders dan een menstruatie.

2. Kwebbel

Kwebbel Bekend lid

13 jul 2011
    692
    0
    16
    NULL
    NULL
    Pffff Serendipity, ik heb met verbazing je verhaal gelezen.
    Wat heftig dat je zo'n pijn hebt gehad, helaas weet ik ook dat het niet alleen lichamelijk pijn doet.
    Sterkte met het verwerken!!

Ik weet dat miskramen heel verschillend kunnen verlopen.
    Bij mijn eerste miskraam (ong 10 wk) had ik een lichte buikpijn maar super super veel bloedverlies.
    Om de paar minuten verloor ik ladingen stolsels. Uiteindelijk heeft het bloedverlies 5 weken geduurd. Als ik nu miskraamverhalen lees weet ik dat ik allang naar een dokter had gemoeten want ik verloor veel te veel bloed.

Bij de miskraam die ik 2 weken geleden had had ik mn hele zwangerschap steeds bloedverlies zonder krampen. Het stroomde er soms ook uit.
    Toen het misging braken mn vliezen in bed, toen verloor ik de vruchtzak en gelijk daarna het kindje. Het enige wat ik voelde was een lichte buikpijn. Geen wee gevoeld.
    Dit verbaasde mijn vk ook omdat ik 12.4 weken zwanger was en het vruchtje tot het eind toe doorgegroeid was.
    Gek dat de een weeen krijgt en de ander er zo goed als niks van voelt.

3. mien1

mien1 Actief lid

20 jan 2011
    333
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Serendipity,

Hoe is het met jouw?
    Ben je al helemaal de oude zowel lichamelijk als geestelijk?
    Heb je eisprong al gehad?
    Wad je manlief nog ziek of toch nog kunnen klussen?

Ik zag hier ook als je vitamine b12 te laag is kan dat misschien ook een oorzaak zijn van een miskraam.
    Ik weet dat mijn waarde altijd laag is in het verleden heb ik daar ook injecties voor gehad.
    Ben maandag naar de ha geweest en ook bloed wezen prikken morgen even bellen voor de uitslag wat de waarde is.

Deel Deze Pagina