Welke kant gaat het op... miskraam?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Sandana, 4 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Pfffffff, dit wordt mijn 3e en meest zware nachtdienst. Kon straks al niet slapen.

Vanaf woensdag al heb ik vaginaal bruin bloedverlies. Woensdag begon met bloedneuzen en toen om 16 uur bruin bloed bij mijn slijm. De dagen erna bijna altijd wat bruin erbij gehad, dan iets meer en dan amper te zien, maar altijd minder dan op woensdag. Echter vandaag om 16 uur voelde ik wat lopen. Geheel bruin gekleurd en een behoorlijke portie. Net toen ik naar het werd reed menstruatiekrampen en net nog wat van dat bruine goedje.

Morgen probeer ik wakker te blijven als ik thuiskom, zodat ik in het spreekuur van 9 tot 10 uur kan bellen met de vk. Heb mij nog niet aangemeld gehad. Ik hoop zo dat ze op zeer korte termijn een echo willen doen!

Mijn gevoel zegt dat het over en uit is, mijn man is juist nog positief. Ik weet niet of het een goed teken is dat ik geen vers bloed zie, maar ik vraag mij echt af waar dit heen moet... :(

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Je hebt statistisch gezien 50% kans dat het idd fout zit, maar dus ook nog 50% kans dat het toch goed gaat: bloedverlies betekent namelijk niet altijd een miskraam, (net zoals geen-bloedverlies ook niet betekent dat het goed is, hebben we hier tweemaal ondervonden :().
    Het enige wat je dus kunt doen, is afwachten, en iig op tijd een echo gaan plannen, zodat je snel duidelijkheid krijgt.
    Sterkte met wachten!

3. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    De vk denk toch aan een innestelingsbloeding. Vind ik wel apart zo laat nog (4 febr eisprong gehad).
    Ze heeft een echo gedaan, maar daar was niets op te zien, de baarmoederwanden liggen nog tegen elkaar aan. Omdat op de uitwendige helemaal niets te zien was heeft ze hem niet ook nog eens inwendig gedaan. Ik ga de 14e maart terug voor weer een echo.

Voorlopig ga ik dus maar uit van zo'n nestlingsbloeding. Heb nu sinds gisteravond mensturatiekrampen. Waarschijnlijk toch van het groeien van de baarmoeder.

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hopen maar! Sterkte met het afwachten!

5. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    ik heb met jou termijn ook een bloeding gehad, duurde inderdaad een paar dagen en varieerde van roze-oranje en bruin gekleurd. En soms wat rodig, maar het was niet veel. Hier zeiden ze ook dat het beide kanten op kon gaan en noemden ze het ook een innestelingsbloeding.. vond ik ook al raar maargoed. Later bij een echo bleek ik een hematoom te hebben, een bloeduitstorting. Dit bloed moet afgevoerd worden en dan kun je inderdaad een beetje bloeden. Ik zou even rustig aan blijven doen (ik heb me toen een paar dagen ziekgemeld ohmv griep) en me even gefocussed op mijn zwangerschap. Dat leek wel te helpen en toen ging het gauw over.
    Ik heb dit met 18 weken waarschijnlijk ook weer gehad.

6. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Ik heb gisteravond een miskraam gehad.
    Jammer maar helaas... :(

7. BabyAngel