Wat vervelend te horen ShallY. Hoe gaat het nu met je. Heb je een beetje support? Hoe binnen een paar dagen je leven op z'n kop kan staan :s Sterkte.
Sterkte! Ik heb echt even een paar dagen nodig gehad om het een plekje te geven. Gelukkig zijn mensen in mijn omgeving erg meelevend en begripvol!
Het gaat op en af. Erg verdrietig. Gelukkig heb ik veel steun van m'n vriend en familie. Zo maf hoe het ineens kan veranderen. Maandag nog een goede echo met een kloppend hartje en een paar dagen later zit je gewoon in zak en as. Pff vind het zo oneerlijk,al die moeite die we er voor hebben moeten doen.
Ik ben net het vruchtje verloren (denk ik). Het was namelijk best groot en daar ben ik wel van geschrokken,had het niet verwacht dat het nog zo groot zou zijn. Ik had wat krampen en verloor wel stolsels en ineens voelde ik iets in mn buik. Hoe stom ook,ging ik op dr wc zitten en gleed het er zo uit. Ik heb het gwlukkig kunnen pakken want wilde het wel zien. En toen kwamen de tranen. Mijn vriend gebeld en die is naar huis gekomen. Moet er nu ook nog een vruchtzakje apart uit mn lichaam komen of gebeurd dat in de vorm van stolsels? En ik weet niet zo goed wat we met het vruchtje moeten doen? We hebben geen tuin om het te begraven. Wat hebben jullie gedaan?
We gaan het begraven in een bloempot en daarop gaan we een.bloemetje zetten. Dit vinden we toch de fijnste manier. We zouden er spijt van krijgen als we het door de wc zouden spoelen of weg gooien.
Heel veel sterkte ShallY Ik heb het wel door de wc gespoelt. Klinkt erg hard maar op dat moment vond ik dat het fijns. Heb er nog geen spijt van gehad. Had al afscheid van m'n kleintjes genomen voor ze eruit kwamen.
Heel veel sterkte... Als je wilt praten aarzel niet om aan te sluiten bij ons clubje (we hebben je een uitnodiging verstuurd) of om te pben.