hallo ik heb sinds 2 dagen met regelmaat steekjes in mijn onderbuik, dan rechts dan links dan aan beide kanten. Heeft iemand dit ook/weet iemand wat dit kan zijn? Ik ben sinds jan gestopt met de pil, en heb zeer onregelmatige cyclus.. in juli bij gyn geweest, waar bleek dat alles oke is met mij.. dat gaf me rust..maar deze steekjes maken me weer nieuwsgierig wat t kan zijn. groet Bengel
oh, je hebt naar mijn banner gekeken ik denk dat mijn ei wel al geweest is, gezien ik ontzettend veel slijm verloren heb.....ik weet t niet zeker, maar ik ben nu kurkdroog...
alles goed met mij senna...ik zit nu op dag 25... had dus gisteren enorme last van steken rechts en links inmijn onderbuik...k dacht zelf niet dat t eisprong zou zijn, maar heb wel heel flink geklust voor alle zekerheid, want wanneer nod is? geen idee. vorige keer had ik na 30 dagen heel klein beetje bloed voor 5dagen, en de laatste keer na 40 dagen...we zien wel..we hebben iig goed geoefend en gaan zo lang door totdat ik ongi word deze ronde of zwanger ben natuurlijk.. en hoestie met jou senna? Groet Bengel