Hey iedereen, Ik zit met een vraagje. Ik ben eigenlijk nog maar een maand ongeveer met de pil gestopt. Mijn NOD is 13/08. Nu zijn mijn vriend en ik wel al tamelijk veel aan het "werken" geweest. Hij merkt een verandering aan mijn lichaam en mijn "zijn". Ik ben emotioneler, sneller moe. Maar vooral mijn borsten, met name mijn tepels doen enorm veel pijn, nu al een dag of 5. Ook heb ik enorm veel witverlies of een witte afscheiding " daar beneden" die ik vooral merk bij het plassen. Verder vat ik heel moeilijk slaap, moet ik minstens 1x s nachts opstaan om te plassen. Sinds gisteren heb ik ook wat gerommel en een raar gevoel in mijn buik! Mijn vriend denkt dat ik zwagnger ben, hij herkent dit van bij zijn vorige vrouw zet hij. Dus hebben we vorige maandag een test gedaan, uiteraard negatief vermits dit veel te vroeg was! Maar hij blijft ervan overtuigd.... Wat denken jullie? Ik blijf zeggen en denken dat ik niet zwanger ben om een teleurstelling te voorkomen, want stiekem zou ik al graag zwanger zijn. Maar het lijkt me onmogelijk amper één maand nadat ik met de pil gestopt ben... kunnen jullie mij jullie gedacht even zeggen. ALvast bedankt! groetjes K
Hoi Kim. Ik had het geluk direct de maand nadat ik was gestopt met de pil zwanger te zijn dus het is wel mogelijk. Je hebt inderdaad veel te vroeg getest. Ik zou wachten tot je NOD.. probeer dan nog eens te testen. Spannend hoor... Kus Toys
De symptomen wat je zoal benoemd kunnen ook symptomen zijn van ontpillen omdat je pas een maand gestopt bent met de pil... Ik zou zowiezo afwachten tot aan je NOD met testen! Misschien heb je wel geluk en ben je in 1 keer zwanger! Spannend om af te wachten he? Succes in ieder geval! Ik duim voor je dat het meteen raak is! Gr. Miranda
Ik ga met Minimuisje mee. Het kan beide kanten opgaan. Ik had vlak na het stoppen met de pil ook allerlei symptomen die van het ontpillen bleken te zijn. Succes!
OK dank je wel iedereen. ik behoud het ook te denken dat ik zwanger ben, maar je weet het dus eigenlijk nooit op voorhand. In ieder geval laat ik het jullie wel weten moest ik zwanger zijn en wacht nog enkele weken om nog eens te testen. Wie weet heeft mijn vriend wel superzaad \/ en anders is het voor de volgende keer!! K
spannend. ik zou ook pas testen als je een aantal dagen overtijd bent. @nelleke je hebt 2 banners 1 van zwanger en 1 van een cyclus. liefs san.
ik was ook gelijk zwanger na gestopt te zijn met de pil slikken!dus dat kan en jouw symptomen klinken ook heel bekend.maar het is inderdaad goed om goed in je hoofd te houden dat het niet zo hoeft te zijn natuurlijk ook al hoop je stiekum ietsje meer dat het wel zo is!en je kunt inderdaad pas testen als je al 1dag overtijd bent.ik had het ook gedaan toen ik me goed zwanger voelde en de test was negatief terwijl ik wel zwanger was.dus te vroeg is eigenlijks altijd negatief omdat je niet genoeg hcg-hormonen in je hebt dat gebeurt pas bij 1dag overtijd. succes met afwachten
hier ook meteen raak in stopmaand. Dus tsja.. het kan hè.. Het irritante is gewoon dat het inderdaad beide kanten op kan gaan.. Maar die mannen hebben het vaak sneller in de gaten dan wij zelf haha. Althans, die van mij had het al snel in de smiezen..
De kwaaltjes die je beschrijft herken ik heel goed. IK zelf had ze namelijk ook de eerste ronde na het stoppen van de pil. Ik hoop voor je dat je positief test, maar kan idd ook de andere kant op. Ik werd gewoon ongi. Had wel het gevoel dat mijn lichaam mij voor de gek hield of het hoort gewoon bij het ontpillen, in ieder geval.... succes!