Vraagje, ik heb vorige week een kloppend hartje gezien op de echo. Ben nu 8.5 week zwanger.Maar ben sinds 3 dagen ineens totaal niet meer misselijk terwijl ik daarvoor elke dag flink misselijk was over de hele dag en heb nu onderin mijn buik licht krampgevoel. Heb nog geen bloedverlies gehad. Wat denken jullie? Ik word er zo onzeker van. Als zwanger schapsymptomen ineens verdwijnen? Voor de 12 weken
Geen idee, ik ben geen verloskundige. Bel die eens, misschien wil ze een echo maken of het hartje laten horen? Niet te druk maken hoor.
Nou die wil het nog even aankijken. Zij denkt dat er in principe niks aan de hand hoeft te zijn. En dat ik me niet te druk moet maken. Maarja dat doe je toch wel en helemaal als je gaat zitten googlen op internet
Google is niet je vriend tijdens een zwangerschap Mijn symptomen komen en gingen. Ik vond het ook doodeng, maar niks aan de hand. Het kan er 'gewoon' bijhoren allemaal. Het enige waar he van in de stress moet schieten is helder rood bloedverlies. En ik weet dat dat veel makkelijker gezegd dan gedaan is
Bedankt hilly en ook de andere 2 meiden voor jullie reactie. Nu gewoon hopen dat het goed gaat. Een zwangerschap is en blijft een wonder maar ben wel blij dat jij zegt dat bij jou de symptomen soms ook komen en gaan. Want dat heb ik verder nog nergens gelezen ofzo dat dat kan.
Het hoeft niets te betekenen hoor, zeker niet als je tegen de negen weken loopt, dan kan het zijn dat je HCG piek al geweest is. De krampjes kunnen ook aangeven dat je baarmoeder groeit. Ik heb zelf van de week net een miskraam gehad en heb echt nog overal last van. Dat is dus het tegenovergestelde. Sterkte en ik hoop voor je dat het allemaal goed is!
Ja hoor, ik was de ene dag misselijk en de volgende weer niet. En de ene dag waren mijn tepels veel donkerder dan de andere. En dat zei allemaal niks over de voortgang van de zwangerschap.
Hee dames, Ik ben ook zo onzeker ivm vorige mk, soms voel ik me echt belabberd en andere dagen denk ik hmm zou het nu fout gaan? Ik schiet ook snel in de stress maar zodra ik dan afleiding zoek voel ik me een stuk beter. Ik ben enorm bang voor de 1e echo ivm leeg vruchtzakje vorige keer en mijn lichaam die het niet af deed stoten, maar vooral omdat er bij mij door de gyn is verteld dat ik binnen nu en een jaar mijn baarmoeder kwijt kan raken door de PAP. Er staat dus een enorme druk op deze zwangerschap en dat maakt me gewoon bang. Maar probeer nuchter te blijven en zolang er geen bloed is probeer ik de zorgen langs me neer te leggen. Helaas is een zwangerschap zo onzeker
Nou ik heb zaterdag 1 x met plassen een beetje rood met afvegen gehad. Maar daarna helemaal niet meer. Over 1,5 week heb ik weer een echo. Tenzij ik meer bloedverlies heb dan mag ik bellen
Nou heel veel succes sannie92. Hoop echt voor jou dat het goed gaat en dat jij ook een gezond kindje mag krijgen. En sterkte linky wat verschrikkelijk dat je een miskraam hebt gehad