Afwachten totdat miskraam doorzet ..5 weken

Discussie in 'Miskraam' gestart door lemis, 12 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    Goed gedaan meis, nu herstellen van alles

Dikke knuffel

2. lemis

lemis Actief lid

12 mrt 2013
    122
    0
    16
    Amsterdam

Ooh wat rot allemaal dat deze vervelende dingen nu allemaal tegelijk op dit moment zo samen komen zeg! Ik heb echt met je te doen...en ik kan me ook enigszins wel inleven hoe je je voelt :(
    Mij heeft het heel erg geholpen door mn verdrietige gevoelens niet weg te stoppen (zoals ik altijd doe, want ik ben namelijk echt een binnenvetter) maar het echt te bespreken met ml en vrienden en weten dat ik mag huilen als ik moet huilen.
    Het heeft me echt opgelucht en ik merk dat de mensen om me heen meer begrip hebben dan dat ik dacht...
    je bent niet alleen en we zijn hier om elkaar te steunen!

3. Mamsie88

Mamsie88 Lid

29 sep 2014
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    De enige met wie ik eigenlijk echt kan praten is mijn moeder. En zij zegt ook tegen mij je moet nu doen waar jij je eigen fijn bij voelt, je bent niemand iets verschuldigd. Het is gewoon allemaal zo'n rare situatie ook. En meneer in kwestie heeft me geblokkeerd op de app en gaat vrolijk verder met zijn leven. Maar ja.

Hoe gaat het nu met jou? Ik las dat je toch een klacht hebt ingediend? Goed zo! Voor jou haalt het helaas niet veel meer uit maar hopelijk help je er wel anderen mee!

Deel Deze Pagina