vroege miskraam

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door rooswine, 18 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rooswine

rooswine Actief lid

25 okt 2012
    149
    4
    16
    vandaag zit ik op 10 dpo en ineens heel veel helde rood bloed verloren met een stolsel. voor zover ik het kon zien. kan dit een vroege miskraam zijn?
    moet ik hiermee naar de dokter? heb wel menstruatieachtige buikpijn.

had zo gehoopt zwanger te zijn aangezien ik duizelig was gisteren tepel krijgen witte puntjes duidelijk zichtbare aders en nog meer van die kenmerken.

2. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    De definitie van een vroege miskraam lopen nogal uit een...
    Maar zolang je geen duidelijke positieve zw test heb gehad zou ik er gewoon vanuit gaan dat je je menstruatie hebt. Wanneer is je NOD? Op deze termijn hoef je ook echt niet naar de dokter want die zegt gewoon: menstruatie.

Niet leuk, maar geloof me, een miskraam merk je echt wel en dan kun je beter je (vervroegde) menstruatie hebben.
    Wat betreft "duizelig en een zere tepel dit hoort ook bij menstruatieklachten.

Hopelijk is het snel raak!

Hier hoef je ook niet mee naar de dokter

3. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Zolang je geen positieve test hebt gehad, kun je niet spreken van een miskraam.

Weet je zeker dat je op 10dpo zit?
    Heb je ovulatietesten gebruikt of getemperatuurd? Want anders kan je eitje misschien een paar dagen eerder zijn geweest en is dit je gewone menstruatie.

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik denk dat het gewoon een vroege menstruatie is. Je bent 4 dagen eerder ongesteld geworden.Dat kan en is niet raar.

Had je al een positieve zwangerschapstest? Je zou nog een testje kunnen doen, want HCG is niet zomaar plotsklaps weg.

En stolsels. Dat zegt niks. Er zijn meerdere vrouwen die af en toe stolsels verliezen tijdens hun menstruatie. Dat heeft niks met een vroege miskraam te maken.

5. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ik denk ook gewoon menstruatie op 10 dpo meis. Vervelend dat het niet raak is, maar 10 dagen na ei ongesteld worden valt toch wel onder noemer normaal. Tussen 10 en 16 dagen is normaal.

6. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Als je nog geen positieve test in handen had is het geen vroege miskraam, maar is het je menstruatie. Je symptomen zeggen ook niets, want in dit stadium komen die sowieso van progesteron. hCG is nog niet sterk genoeg aanwezig om symptomen te veroorzaken.

7. rooswine

rooswine Actief lid

25 okt 2012
    149
    4
    16
    Verder vandaag niks wel veel krampen

8. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Misschien innesteling of toch een voorbode van een menstruatie welke een dezer dagen kan doorbreken.

Zou gewoon eens een testje wagen.

Deel Deze Pagina