Nope helaas geen stijging = geen eisprong. Wat kan je eigen lichaam je dan voor de gek houden. Ik ben dus nog steeds aan het afwachten op eisprong, terwijl ik wel knallers van ovulatietesten heb..... Terug bij af. Nog paar maandjes wachten dan huisarts.....
@ mamalap: test negatief, kan ik in ieder geval lekker van het weekend genieten met een wijntje hoe lang ben jij bezig? wij een jaar.
@mamalap ik heb heel onregelmatige cyclussen en cystes zitten in de familie dus vandaar. Echo's waren goed tot nu tie maar moeten nog de resultaten van het bloed en zaad onderzoek afwachten
Hallo allemaal, Val ook maar even binnen Hier ook nog op het wachtbankje, had 3 aug Nod... Paar keer test gedaan, steeds negatief Ben do bij de ha geweest, zij had ook geen verklaring. Toen bloed af laten nemen en nu volgende week terug voor de uitslag. Spannend!
pfff spannend he dat afwachten. Hier is het nog niet zover, dus dan ben ik er nog niet echt mee bezig, maar straks rond mijn vruchtbare dagen.. en vooral de dagen voor mijn NOD. pffff
@StrayCat en Bailey: wat naar dat jullie al zo'n tijd bezig zijn voor een kindje. Dan heb ik nog niks te klagen, ben nog maar net bezig. @mamalap: wat vervelend dat je steeds positieve ovulatie testen hebt, maar er geen eisprong komt. Moet je daar ook nog eens een keer op wachten, terwijl het wachten van eisprong tot NOD ook al zo killing is.