Help?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jane1981, 18 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Ik weet het even niet meer, vorige week mijn ei gehad, duidelijk gevoeld icm vruchtbaar slijm.
    Afgelopen maand heb ik mij zwanger gevoeld maar test bleef negatief, daarop vrij lange bloeding die te vroeg kwam, bloeding duurde bijna 2 weken.
    Aangezien ik toch wat symptomen hield toch een testje gewaagd, 3 testen met een licht tuurstreepje.
    ovulatietest was negatief.
    Sinds vanochtend verlies ik wat bloederig rood slijm (sorry).
    Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn?

Wat mij ook erg opvalt, ik geef al ruim 6 mnd geen bv meer en nu komen er weer druppels melk uit mijn borsten?

:(:(:(:(

2. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Je zegt vorige week je ei te hebben gehad. Als dit al zo is (want je hebt niet getempt/getest?) dan is het nu nog te vroeg voor een zwangerschapstest.

De bloeding zou van een innesteling kunnen zijn, dit is tussen 5-10 na je ei..

Dus ik denk dat je gewoon nog even geduld moet hebben met de testen. De melk uit je tepels lijkt mij een positief teken!

3. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Ik heb geen ovutesten nodig om mijn ei te spotten, die voel ik wel helaas.
    Ik weet dat het te vroeg is voor en zwtest.
    Ik heb de test gedaan eigenlijk vanwege die flinke bloeding en de klachten die ik had.
    Bij mijn dochter heb ik tussen de terugplaatsing en de overduidelijke positieve test ook geen negatieve test gehad.
    Eerste test met vaag streepje was toen op de 21e en de 27e een erg duidelijke.
    Maar ik zie de laatste tijd zoveel vage kV streepjes...

4. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Je zal niet de eerste zijn die haar ei mist doordat ze hem denkt te voelen icm slijm... aangezien je de pijn en slijm ook een aantal dagen van te voren kunt hebben maar dat ter zijde.

bedoel je dat je op 21 en 27 juli een test hebt gedaan? Of dag 21 en 27 van je cyclus?

Denk dat er niets anders op zit dan afwachten... Weet wel dat kv testen niet meer zijn zoals een paar jaar geleden. Maar heb er zelf dit jaar nog geen valse strepen op gehad. (maar anderen weer wel)

5. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Toen ik net zwanger was van onze dochter begon ik met testen op 21-12, op 27-12 pas een duidelijk streepje.
    Tussen de 21e en de 27e hield ik vage tuurstreepjes.

6. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Nu snap ik er weinig van.
    Je zegt vorige week je ei gehad te hebben,een bloeding te hebben gehad en je had vorige week lichte streepjes op je test....deze combi kan gewoon echt niet.
    Als je zeker bent dat vorige week je ovulatie was waarom doe je dan 2-3dg later een zwangerschapstest?;)

7. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik zou zeggen: doe een CB Digitaal met wekenindicator. Geen getwijfel meer over streepjes. Maar ik zou dan nog wel even wachten tot je NOD.

Mag ik weten waarom je eigenlijk in de MMM zat?
    Bij jou is alles goed? Er is geen belemmering waardoor je niet natuurlijk zwanger zou kunnen worden?

Ik hoop dat het raak is voor je!

8. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Ik snap er ook niets meer van ;)

9. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Be Happy, reden MMM is ivm een eerdere bbz.
    1 eileider is weg en de andere is slecht.
    Kans op spontane zwangerschap is aanwezig maar klein.
    Ik wacht het sowieso even af, kijken of de bloeding doorzet.
    Rood is nu bruin geworden.
    Moet zeggen dat ik gisteravond wel wat buikpijn had, voor mij niet herkenbaar als opkomende menstruatie.

10. selina89

selina89 Bekend lid

5 sep 2012
    982
    2
    18
    gastouder
    Utrechtse heuvelrug
    Lijkt mijn verhaal wel😁
    Heb na mijn eisprong 2 weken af en aan gevloeid en soms ook best veel en dan weer heel weinig wist het ff niet meer omdat ik dit ook nog nooit gehad had!!
    Werd misselijk en gevoelige borsten en indd kwam ook ineens vocht en melk uit mijn tepels😳 stom verbaasd toch maar een test en die was positief!

Als je zeker weet dat je je eisprong gehad hebt zou ik gewoon nog even wachten of deze bloeding door zet bij je nod of als die uitblijft nog een keer testen...
    Snap dat je er mssn onzeker enzo van word maar zo vroeg na je eisprong testen zal ook geen duidelijkheid geven en zonde van je testen! Wanneer is je nod?
    En anders indd mssn een indicator dies duidelijker dan zo'n tuur streepje

11. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Babyangel, die heb ik gedaan ivm die lange bloeding.
    Vreesde voor een vmk of wederom een bbz omdat ik me zwanger voelde voor de bloeding.
    Omdat ik een licht streepje had een ovutest gedaan die negatief was.

12. Jolina

Jolina Niet meer actief

Gewoon over een paar dagen weer testen ;)
    Die vage streepjes kunnen niet van een zwschap zijn als je pas je ei gehad hebt... Dat weet je toch zelf ook wel;)

Dat je opeens weer melk hebt kan gewoon hoor ;) zelf ook al eens gehad terwijl het al langer dan 1 jaar geleden was...

Succes!

13. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Zeg dat niet te hard Jolina, dat heb je bij Duqi gezien.
    Daarbij heb ik t zelf meegemaakt bij dl.
    Maar ik zeg ook niet dat ik zwanger ben, ik probeer een logische verklaring te vinden.

14. Jolina

Jolina Niet meer actief

Duqi is volgens mij ook verder.....

15. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Ja haar ovulatietest had het vast fout...

Deel Deze Pagina