Heb vanochtend zwangerschapstest gedaan. Hij blijft wat roze, maar er is wel een licht streepje te zien. Heb ook het idee dat het streepje meer naar rechts is als anders. Fabrieksfout? Wel of niet positief? Misschien vanavond nog een testje doen.
Laat hem nog wat water opzuigen dan loopt ie nog een keer dood. Deze is niet goed doorgelopen. Zo issie iig niet geldig en dus niet afleesbaar. Even opnieuw testen kan ook.
Gedaan! Nu is het roze weg en zie ik een heeeeel licht streepje op de juiste plek. Kan het nog niet op de foto krijgen....even nog wat meer laten drogen
Ja vind het ook erg spannend! Ronde 9 al, die omowitte strepen ben ik eigenlijk wel zat. Komende dagen elke ochtend nog maar even testen. Kijken of het mooi op gaat lopen.
Van zwanger en kids idd. Heb al wel tientallen tests van zwanger en kids gedaan en altijd omo wit. Nu lijk ik voor het eerst een tuur streepje te zien.
Z&k geven idd heel vaak valse streepjes! Hopelijk gaan ze bij jou wel verder oplopen, maar van deze merk dipstick zou ik nu nog niet blij gaan worden, helaas