Afwachten ....

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Amy8, 2 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    5000 kan echt 2 weken in je lichaam blijven! Dat is dus zeker de Pregnyl 😉

2. Barbje

Barbje Actief lid

1 okt 2016
    298
    208
    43
    Nu 8 dagen na 2e pregnyl 5000 en inderdaad... Het kan nog zo lang in m'n lichaam zitten... 😁 Wachten is niet leuk!
    Ben nu precies 14 dagen na iui. De vorige keer Werd ik al na 8 dagen ongesteld..
    Ik ga morgen flink afleiding zoeken! Oef.. Heb het een beetje lastig vandaag met het hele gebeuren... :(

3. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Acht dikke knuffel. Heb ik ook. Vandaag een week geleden heb ik bij gespoten, 1500 IE. Dat was 9dpo. Vandaag dus 16 dpo. Geen menstruatie, maar m'n test afgelopen vrijdag was zowat wit. Zo irritant. Laat mij maar ongesteld worden, kunnen we weer verder...

4. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    Vervelend dat wachten dames... ik vond het onderhand erger dan al die spuiten... sterkte en succes...

@barbje... goed idee die afleiding... gewoon dagje weggaan! Veel plezier hopelijk ;)

5. Marizje

Marizje Actief lid

1 mrt 2012
    257
    2
    18
    Elst
    Jufkrisje gefeliciteerd!! Was even aan het meelezen :)
    Zit zelf op dag 7 na TP en voel van alles. Is inmiddels mijn 12e TP dus ken de bijwerkingen, maar heb nu wel extreem steken in mijn buik en ook richting beneden zeg maar...
    Maar goed, die Utrogestan verookzaakt ook van alles...

Sterkte meiden met het wachten!

6. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    Dank je wel...

Zelfs ik voel nu nog veel met de utro... moet die nog bijna 2 weken slikken uit voorzorg... dus snap dat dat heel verwarrend is die zooi ;) succes

7. Marizje

Marizje Actief lid

1 mrt 2012
    257
    2
    18
    Elst
    Wanneer heb je de echo juf krisje? Tot aan dat moment ook heel spannend lijkt me...

Maar las dat jij heel erge buikpijn had? Ik heb vooral van die steken... links en rechts. Bah, dat maakt dat je er continu aan denkt...

8. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    Ik heb gelezen dat steken vooral door de utro komt (heb ik nog steeds) maar echt krampen niet goed zijn...

21 oktober hebben we een echo...doe is spannend maar nog niet de spanning eraf voor mij dan... die is pas eind november als die 12 weken grens is bereikt

9. Barbje

Barbje Actief lid

1 okt 2016
    298
    208
    43
    poeh....Ik ben nog steeds aan het afwachten.... :( testen negatief en niet ongesteld..
    Dit is echt niet leuk gewoon... Morgen is het twee weken geleden dat ik de ondersteunende pregnyl kreeg en zondag is de IUI 3 weken geleden..
    Iemand van jullie dit weleens meegemaakt?

10. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    Ik heb het alleen gelezen wanneer je extra utrogestan nam.. pregnyl viel wel mee wat ik las... wat vreemd zeg barbje

11. Barbje

Barbje Actief lid

1 okt 2016
    298
    208
    43
    Hè hè, gisteren eindelijk ongesteld geworden. Nog nooit zo lang op gewacht! 23 dagen na de iui, 18 dagen na de extra pregnyl.
    Nu een ronde overslaan ivm vakantie en stiekem vind ik het wel even goed nu even geen geprik en ziekenhuisbezoeken... Maar ik ben benieuwd of ik deze pauze ook volgende week nog kan waarderen als ik weer terug ben van vakantie...

Juf krisje, hoe gaat het met jou? Hoe voel je je?

12. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    Zo dan heb je nog lang moeten wachten zeg barbje 😲

Hier alles ok... misselijk gevoel is ver weg... alleen heel erg moe...heel de dag... maar hoort er weer bij

Deel Deze Pagina