Zoals de titel al een beetje zegt.. Ik zie meiden met knaltesten en met minder knal testen, Wanneer was het bij jullie een knal test? of heb je nooit een knal test gehad? Ik ben zelf op 15 DPO nu en heb een hele duidelijke streep. Ze lopen ook mooi op maar is nog niet zo donker als de teststreep. Ben benieuwd naar jullie testen
Hier het zelfde! Voor nod en rond op nod duidelijk positief getest maar zeker geen knallers gehad. Pas vandaag knalde de test er vanaf ik ben nu 5 weken en 2 dagen ongeveer. Btw gefeliciteerd met je zwangerschap
Op nod een knaller! Ik testte op 8 dpo al licht positief. Wel voor het eerst een "middag" tester; met middagurine was streep donkerder dan met ochtendurine!
Nou dat heeft wel even geduurd.. Volgens mij iets van 20 DPO! Dacht eerst dat ik dan misschien minder ver was maar dat was niet zo..
Ik denk dat je dit nog niet echt een knaltest kan noemen he? Zit nu ongeveer 13 dpo denk ik.. dus over een paar dagen kijken of ik een knaller krijg haha het is allemaal zo spannend en moeilijk te geloven
Ik heb nooit een knaltest gehad. Nu met bijna 5 weken nog niet, maar vorige zwangerschap ook niet: zelfs met 6 weken niet. En toch een heel leuk kind gekregen hoor.
Na hoeveel testen stopten jullie met testen? Ik heb en test gedaan op 16, 17 en 19 dpo (op 18 dpo een bloedtest) en nóg geloof ik het niet. Ik heb ook geen zin in maar te blijven door testen want dat levert me ook stress op... Heb er nog 1 uit de verpakking van de laatste test en ik denk dat ik die maar maandag doe (week na nod) en dan volgend weekend de cd digitale ofzo want anders schiet het niet echt op
Ik denk dat het persoonlijk is wanneer het inzinkt.. en dan is er misschien altijd nog een stemmetje dat zegt dat het mis kan gaan maar als het daadwerkelijk misgaat zul je het toch wel merken of bloed zien. Dus is realtiteit hoeven we niet meer te testen maar ik heb ook nog testen in huis dus weet van mezelf dat ik het niet kan laten en toch weer over een paar dagen ga kijken of hij donkerder is geworden en daarna laat ik het voor wat het is en ga ik gewoon genieten