Ik ben me een beetje aan het oriënteren op sportscholen.. Nu zag ik dat health center een pakket aanbied voor afslanken en afblijven en er staat bij vanaf 90 euro.. Is er misschien iemand die dit pakket heeft gevolgd? is dat dan 90 euro voor het totale pakket of komen er nog allerlei kosten bij? En gewoon sporten wat kost dat dan daar? ik kom op internet niet echt veel tegen en wil ook niet zomaar daar naar binnen lopen voordat ik straks misschien achterover val van de prijzen want ik weet dat ze zo'n 4 / 5 jaar geleden erg duur waren!
Ja maar niet echt duidelijke prijzen.. Ja vanaf maar is het per maand per cursus of? Misschien ga ik ook nog wel bellen maar was benieuwd wat jullie ervaring is
Ik sport er tegen gereduceert tarief...dus weet zo niet wat je normaal betaald, maar gok z'n 45 euro? Basic Fit schijnt goedkoper te zijn...
Ik sport er en doe momenteel dat programma afslanken en afblijven. Alleen betaal ik hier niets voor want ik doe mee met de pilotversie.
Hier was de healthcity 48eur per maand...maaaaar let goed op, wat ik begrepen heb is dat vele health city's worden overgenomen door Basic Fit
Op hun website kun je makkelijk de prijzen en info vinden. Goed kijken. Als je ook nog eens een zorgverzekering van achmea hebt krijg je korting bij het sporten 20% volgens mij en normaal tarief is 70 euro ongeveer per maand. En als je bij achmea zorgverzekering hebt kan je ook op de cursus volgens mij korting of een vergoeding krijgen. Het beste is om even gewoon te mailen! Zij geven altijd vrijblijvend informatie en je kan ook gewoon langs gaan en een proef dag mee maken en dan ook alle informatie opvragen!
Klopt niet want Basic Fit is van Health City. Alleen in bepaalde steden gaat Health City nu het concept veranderen van Health City naar Basic Fit omdat ze dit waarschijnlijk meer gaat opleveren.
Je moet ook kijken naar wat een sportschool je bied voor de prijs. Ik wil graag een coach (geen personal trainer) die mij 3 wekelijks adviseert, mijn sportschema aanpast, etc. Daarnaast vind ik het belangrijk dat er een gedeelte is waar je wat kan eten en drinken en dat er een aantal Wellness faciliteiten zijn. Wat betreft eten en drinken is dit niet aan de orde bij de Achmea Health Center waar ik zit en dat vind ik wel jammer. Of ik hier ga blijven na mijn traject weet ik niet.
70 eurooooo? woooow wat belachelijk duuuur, hebben ze daar gouden fitnessapparaten en krijg je tussendoor kaviaar gevoerd door overheerlijke mannen met sixpacks ofzo? hahaha jeempie... ik sport bij een luxe sportschool en betaal 29,95 per maand voor een jaar abbo... (onbeperkt sporten en veel extraatjes) Deze heeft alleen wel slechts 2 sportscholen in NL, dus hij moet wel maar net in de buurt zitten
Soms kun je dit ook bij de goedkope sportscholen krijgen. Als extra's. Dat is hier bij Basic Fit (2 maanden geleden nog health city) in elk geval het geval... Ook zijn hier nog groepslessen (in het echt ) . Dat zijn dan wel extra's waar je voor moet betalen. (virtuele lessen is inclusief). Ik vind het zelf wel prettig bij basic fit: De goede aparatuur van de health city's maar een lage prijs. Zowel m'n man als ik mogen sporten bij basic fit voor 15,95 in de maand. We mogen alleen niet sámen sporten voor die prijs. Maar dat kan toch niet, vanwege de kinderen.